Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 82 [ 2027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Drukte Schiphol

 
Profiel   

Amado schreef
Ik heb net met Corendon gebeld,
Die geven aan dat de balie pas 3 uur van te voren open mag, maar het je eigen verantwoordelijkheid is als je je vlucht mist ondanks dat je dus niet eerder kon komen dan die 3 uur

Wat een chaos :(



Vind ik echt zo belachelijk, hoe kan het dan je eigen verantwoording zijn als je je plicht hebt gedaan..

Amber_Anne wat mega rot is dat.. -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-22 19:47 



 
Profiel   

Wij waren vanmorgen om 5 uur op Schiphol. Vertrekhal 1 is mega druk. Vertrekhal 2 viel mee. We waren om 5.40 alle security en paspoort controles door.

Het werd achter ons aan wel rap drukker.

Vraag voor je in een rij gaat staan even goed na in welke rij je moet gaan staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 06:11 



 
Profiel   

Nou, alles valt reuze mee!

Vanochtend stonden er misschien 20 mensen voor de check in en gelukkig deden ze bij Transavia niet moeilijk om 5 uur van te voren in te checken.

Security viel ook reuze mee, stond maar een klein rijtje.

Tot mijn grote verassing is airside behoorlijk veranderd en is de extra paspoort controle tussen BCD en EFGH verwijderd, dus nu kan je ook gewoon de andere kant van Schiphol eens zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 11:18 



 
Profiel   

kan iemand mij vertellen hoe het zit bij een overstap op Schiphol? Wij gaan met KLM van Brussel naar Schiphol en hebben daar een overstap naar Las Vegas.
Dus ingecheckt zijn we dan al in Brussel, is dan nog een kans op zo'n lange wachttijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 12:48 



 
Profiel   

joykel schreef
kan iemand mij vertellen hoe het zit bij een overstap op Schiphol? Wij gaan met KLM van Brussel naar Schiphol en hebben daar een overstap naar Las Vegas.
Dus ingecheckt zijn we dan al in Brussel, is dan nog een kans op zo'n lange wachttijd?

Door de vertraging gebeurt het wel dat vluchten niet meer aansluiten en gecanceld worden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 12:54 



 
Profiel   

Foaly schreef
Foaly schreef
Mijn broertje vliegt vandaag naar Bristol en ik zit plaatsvervangend in de stress := Hij had deze vakantie voor corona al geboekt en het is best een stresskip dus ik hoop zo dat hij iig z'n vliegtuig haalt :=


Update, broertje stapt uit de trein en staat 20 minuten later bij de gate. Hoe dan _O-


Dan zat ik op dezelfde vlucht als jouw broertje :D

Wij hadden hier hetzelfde, 3 uur van te voren op Schiphol... en binnen 10 minuten door security en passport controle heen. :')
[ img ]

Moet wel zeggen, de transfer gedeelte zag er wel druk uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 13:03 



 
Profiel   

Huh, dat is toch wel weer gek :') Dan is de balans ook wel een beetje zoek :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 13:37 



 
Profiel   

joykel schreef
kan iemand mij vertellen hoe het zit bij een overstap op Schiphol? Wij gaan met KLM van Brussel naar Schiphol en hebben daar een overstap naar Las Vegas.
Dus ingecheckt zijn we dan al in Brussel, is dan nog een kans op zo'n lange wachttijd?


Als het goed is niet, je blijft dan achter de douane en daar zit juist het probleem. Je hebt dan alleen een paspoort controle ivm de intercontinentale vlucht (als ik het goed heb).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 14:43 



 
Profiel   

ZwarteHeks
[quote="Foaly schreef
Foaly schreef
Mijn broertje vliegt vandaag naar Bristol en ik zit plaatsvervangend in de stress := Hij had deze vakantie voor corona al geboekt en het is best een stresskip dus ik hoop zo dat hij iig z'n vliegtuig haalt :=


Update, broertje stapt uit de trein en staat 20 minuten later bij de gate. Hoe dan _O-


Dan zat ik op dezelfde vlucht als jouw broertje :D

Wij hadden hier hetzelfde, 3 uur van te voren op Schiphol... en binnen 10 minuten door security en passport controle heen. :')
[ img ]

Moet wel zeggen, de transfer gedeelte zag er wel druk uit.[/quote]

Dit hadden wij 3 mei ook in vertrekhal 1, balen dat we deden dat we 4 uur op schiphol moesten wachten om te mogen boarden :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-22 14:44 



 
Profiel   

Vanmorgen wel druk, maar het liep lekker door. Eigenlijk niet stil gestaan. Viel me 100% mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 05:35 



 
Profiel   

Nu op het nieuws (BBC) dat het hier overal druk is: treinen, ferry en EasyJet klapt er hinderden vluchten uit vanaf Gatwick :=

Misschien ook wel vanaf Edinburgh. Moeten we hier blijven O:)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 09:31 



 
Profiel   

Oh dat is dan geen straf.

Ik denk toch dat ze ergens op Schiphol nog een blik met securitymensen hebben gevonden. Of iedereen draait 2 diensten of zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 10:26 



 
Profiel   

Vriendin van mij vliegt zo meteen naar Engeland. Ze was om 9u op het vliegveld en om 9:35 was ze overal doorheen, valt dus mee op dit moment

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 10:32 



 
Profiel   

Cookies schreef
Oh dat is dan geen straf.

Ik denk toch dat ze ergens op Schiphol nog een blik met securitymensen hebben gevonden. Of iedereen draait 2 diensten of zo.

Volgens mij hebben ze veel nieuwe mensen aangenomen. Toen wij door security heen gingen, waren er een paar in opleiding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 10:49 



 
Profiel   

Ik volg dit topic op de voet. Wij vliegen 8 juni in de ochtend. We overnachten alvast van te voren in een hotel bij Schiphol, zodat we er met de bus om 4u zijn. Vlucht gaat om 7.20 dus dat zou dan te doen moeten zijn. We vliegen met alleen handbagage, maar willen deze liefst wel inchecken. In 't ergste geval gooien we de shampoos er uit en checken we 't niet in. Wel fijn om te lezen dat 't iets lijkt te verbeteren met de doorlooptijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 11:33 



 
Profiel   

Nymeria schreef
Ik volg dit topic op de voet. Wij vliegen 8 juni in de ochtend. We overnachten alvast van te voren in een hotel bij Schiphol, zodat we er met de bus om 4u zijn. Vlucht gaat om 7.20 dus dat zou dan te doen moeten zijn. We vliegen met alleen handbagage, maar willen deze liefst wel inchecken. In 't ergste geval gooien we de shampoos er uit en checken we 't niet in. Wel fijn om te lezen dat 't iets lijkt te verbeteren met de doorlooptijden.



Shampoo’s eruit hoeft niet.
Schiphol heeft als het goed is apparatuur waarbij de grotere vloeistoffen gewoon mee mogen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 11:34 



 
Profiel   

laura1987 schreef
Nymeria schreef
Ik volg dit topic op de voet. Wij vliegen 8 juni in de ochtend. We overnachten alvast van te voren in een hotel bij Schiphol, zodat we er met de bus om 4u zijn. Vlucht gaat om 7.20 dus dat zou dan te doen moeten zijn. We vliegen met alleen handbagage, maar willen deze liefst wel inchecken. In 't ergste geval gooien we de shampoos er uit en checken we 't niet in. Wel fijn om te lezen dat 't iets lijkt te verbeteren met de doorlooptijden.



Shampoo’s eruit hoeft niet.
Schiphol heeft apparatuur waarbij de grotere vloeistoffen gewoon mee mogen :)


Oh dat meen je?! Dat is chill! Thanks voor de tip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 11:35 



 
Profiel   

Ja volgens mij is dat nu in heel Nederland. Rotterdam sowieso, maar ik weet bijna zeker dat dat op Schiphol ook is.
Kun je ook gewoon flesjes drinken meenemen enZ.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 11:36 



 
Profiel   

Ik heb net een artikel zitten lezen dat KLM geen handbaggage meer wil meenemen. Dit om sneller door security te kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 12:03 



 
Profiel   

Ja dat is handig, dat is het probleem verplaatsen naar de incheckbalies :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 12:11 



 
Profiel   

Cookies schreef
Ik heb net een artikel zitten lezen dat KLM geen handbaggage meer wil meenemen. Dit om sneller door security te kunnen.


Hoe willen ze dat doen dan? Je hebt toch iets nodig om je paspoort en alle andere paperassen te bewaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 12:29 



 
Profiel   

Een fannypack/klein handtasje? Geen idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 14:27 



 
Profiel   

Ik gok dat het probleem niet zit in een handtas, maar in alle kleine koffers die mensen meeslepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 15:01 



 
Profiel   

laura1987 schreef
Nymeria schreef
Ik volg dit topic op de voet. Wij vliegen 8 juni in de ochtend. We overnachten alvast van te voren in een hotel bij Schiphol, zodat we er met de bus om 4u zijn. Vlucht gaat om 7.20 dus dat zou dan te doen moeten zijn. We vliegen met alleen handbagage, maar willen deze liefst wel inchecken. In 't ergste geval gooien we de shampoos er uit en checken we 't niet in. Wel fijn om te lezen dat 't iets lijkt te verbeteren met de doorlooptijden.



Shampoo’s eruit hoeft niet.
Schiphol heeft als het goed is apparatuur waarbij de grotere vloeistoffen gewoon mee mogen :)

Tot je op de terugweg wel maximaal 1 liter ( Max 100ml per stuk) in doorzichtige zak mee moet hebben :D
London City bijvoorbeeld,moet echt alles uit de tas. Laptop, tablets, zakje met vloeistoffen, etcetc

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 15:43 



 
Profiel   

Wij mochten vanaf Schiphol wel bidons water mee.
Terug vanaf kos moesten de zelfde bidons de prullenbak in.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-22 16:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 82 [ 2027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen