Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 77 van de 82 [ 2027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 82  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Drukte Schiphol

 
Profiel   

Maar als iedereen dat nu gaat doen, wordt het dan daar niet net zo'n chaos? Zag eerst ook foto's van rijen bij Eindhoven bijvoorbeeld.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:31 



 
Profiel   

Op de andere luchthavens gaat ook veel niet goed momenteel.
Ik denk dat het eigenlijk niet veel uitmaakt.

Daarbij kan het begin volgend jaar wel andersom zijn. Dat daar geen personeel is en Schiphol het weer voor elkaar heeft.

Je kunt er gewoon geen peil op trekken.

Toen wij boekten in maart/april dachten wij ook :
Oh wij gaan na de bouwvak, dan is de ergste drukte vast wel weg. Nou niets bleek minder waar

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:38 



 
Profiel   

Andere luchthavens zijn vergelijkbaar met Schiphol qua chaos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 22:06 



 
Profiel   

Dat is niet waar, het zal wat drukker zijn op Rotterdam maar het is bij lange na niet zo’n chaos als op Schiphol.
Mijn vriendin is net terug van de Dominicaanse Republiek en heeft 11 dagen zonder koffers gezeten, die stonden nog in Amsterdam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 07:16 



 
Profiel   

Schiphol heeft de toeslag die de medewerker deze zomer per uur kregen, drastisch verlaagd. Daardoor zijn er mensen gaan lopen en is het weer minder aantrekkelijk geworden om hier te werken.

Niet eens met Eapy, sommige luchthavens is het echt beter gelukkig. Stabieler en minder chaos.
Dusseldorf is bv druk maar niet chaotisch zoals Schiphol, daar is het advies ook max 3 uur en heb ik nog geen gemiste vluchten gehoord door wachtrijen.
Groningen is perfect, maar weinig vluchten en moet net qua aanrijden een optie zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 07:39 



 
Profiel   

Echt onzin, ik heb op Düsseldorf mijn vlucht maar net gehaald met veel stress. En heel veel mensen die hun vlucht daadwerkelijk gemist hebben.

En op Schiphol kon ik zo doorlopen. Alles is afhankelijk van het tijdstip waarop je vliegt en het aanbod van security mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 07:44 



 
Profiel   

Zo ook goedemorgen, dan heb jij dus andere mensen gehoord/gesproken dan ik en een andere ervaring. Niet zo aardig om dat gelijk als onzin af te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 07:45 



 
Profiel   

Sorry, maar mijn stress van het vliegtuig te gaan missen kwam weer boven Y;( En als iemand dan Düsseldorf en niet chaotisch zegt, komt dat even verkeerd binnen. Want het was echt een enorme chaos.

https://www.airliners.de/ferienstart-nr ... dorf/66393

Dit weekend nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 08:08 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Sorry, maar mijn stress van het vliegtuig te gaan missen kwam weer boven Y;( En als iemand dan Düsseldorf en niet chaotisch zegt, komt dat even verkeerd binnen. Want het was echt een enorme chaos.

https://www.airliners.de/ferienstart-nr ... dorf/66393

Dit weekend nog.


No worries, maar als ik dat stuk lees en dit staat er:
Die Wartezeiten lagen demnach zwischen zehn und 60 Minuten. Vergleichbar mit den teilweise chaotischen Zuständen zu Beginn der Sommerferien sei es aber bei weitem nicht gewesen, sagte ein Sprecher.
Dan vind ik dat niet vergelijkbaar met de wachttijden op Schiphol. Voor Dusseldorf is het druk, dat ontken ik niet, maar overal lees je dit soort tijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 08:18 



 
Profiel   

Volgens mij was het op Schiphol ook max 90 minuten?
Maar ik zat dus duidelijk in: den teilweise chaotischen Zuständen zu Beginn der Sommerferien. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 08:40 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Volgens mij was het op Schiphol ook max 90 minuten?

Dat zeggen ze ja, de praktijk is regelmatig veel langer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 09:29 



 
Profiel   

Wij hadden gisteravond (23.45 geland) wat problemen met aan de gate komen, maar daarna konden we zo overal doorlopen en de koffers kwamen erg snel eruit. Om 0.40 stonden we al bij de treinen.

Hier dus gelukkig nog geen nare ervaringen met de drukte op schiphol, maar ik moet volgende week weer (werk), dus ik hoop dat dat nog even zo blijft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 09:33 



 
Profiel   

Achterom schreef
Fitzroy schreef
Volgens mij was het op Schiphol ook max 90 minuten?

Dat zeggen ze ja, de praktijk is regelmatig veel langer :j

Maar ook vaak korter.
Bij ons stond ook 90 minuten.
Was 0.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 10:16 



 
Profiel   

Eapy schreef
Andere luchthavens zijn vergelijkbaar met Schiphol qua chaos.


Op Rotterdam is dit sowieso niet aan de orde, daar adviseren ze zelfs gewoon 2 uur van tevoren te komen en niet eerder.
Wat parkeren betreft kan ik wel aanraden van tevoren te reserveren.

@marliesv die “ bonus” was er ook op Rotterdam en daar is het personeel niet weggelopen na het verlagen van de bonus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 11:16 



 
Profiel   

Parkeren vorig jaar voor het eerst gedaan op Rotterdam, vond het eng want had dat nog nooit gedaan maar is perfect geregeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 11:20 



 
Profiel   

chanicha schreef
Parkeren vorig jaar voor het eerst gedaan op Rotterdam, vond het eng want had dat nog nooit gedaan maar is perfect geregeld!


Vanwege de drukte kan er af en toe wat minder plek zijn, vandaar mijn tip :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 11:27 



 
Profiel   

Ik vlieg dinsdag 11 oktober om 07:40 naar Las Palmas vanaf Schiphol.
En we komen 18 oktober weer terug om 18:05

Hopelijk valt het mee.
We pakken de trein vanuit Anna palowna naar schiphol en zijn om 02:30 dan al aanwezig

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 18:53 



 
Profiel   

Eapy schreef
Andere luchthavens zijn vergelijkbaar met Schiphol qua chaos.


Ook niet mee eens. In Eindhoven werken ze namelijk met een systeem waarbij de passagiers van de eerstvolgende vluchten steeds als eerste worden weggewerkt. Zo haal je dus eigenlijk gegarandeerd je vlucht, terwijl het op Schiphol maar duimen is of je overal op tijd door bent.

Het is wel zo dat er ook op Eindhoven personeelstekort is dus je echt wel een flinke poos in de rij moet staan en het nog steeds rommelig kan verlopen. Wij hebben een uur op onze koffers moeten wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 21:19 



 
Profiel   

In Eindhoven vertrekken zo weinig vluchten in verhouding met Schiphol, dat systeem is op Schiphol onmogelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 10:11 



 
Profiel   

Ladyson schreef
Eapy schreef
Andere luchthavens zijn vergelijkbaar met Schiphol qua chaos.


Ook niet mee eens. In Eindhoven werken ze namelijk met een systeem waarbij de passagiers van de eerstvolgende vluchten steeds als eerste worden weggewerkt. Zo haal je dus eigenlijk gegarandeerd je vlucht, terwijl het op Schiphol maar duimen is of je overal op tijd door bent.

Het is wel zo dat er ook op Eindhoven personeelstekort is dus je echt wel een flinke poos in de rij moet staan en het nog steeds rommelig kan verlopen. Wij hebben een uur op onze koffers moeten wachten.


Ik heb op instagram anders genoeg gezien van mensen die gewoon hun vlucht missen op eindhoven. Dus die vlieger gaat niet altijd op

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 10:16 



 
Profiel   

sureido schreef
In Eindhoven vertrekken zo weinig vluchten in verhouding met Schiphol, dat systeem is op Schiphol onmogelijk..



Dat sowieso!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 11:41 



 
Profiel   

Nog meer mensen die morgen vertrekken?

Via de media hoor ik verder niets meer over de drukte. Zou het dan nu onder controle zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-22 22:44 



 
Profiel   

Ik ben woensdag-donderdagnacht terug gekomen uit Kreta. Vlucht was zelfs wat te vroeg.
Bij de bagageband kreeg ik een hard hoofd.. Bij een andere band stonden mensen van n andere vlucht, leken er al n tijd te staan..
Op onze band lagen er nog n stuk of 4/5 verlaten koffers van n vorige vlucht.. Dus was me vast voor aan het bereiden op n lange nacht (met n wakkere peuter van 2,5jaar oud).
Maar na zo'n 10 minuten kwamen onze koffers! Ook de buggy arriveerde snel.

Ik had dus beide kanten op een goeie ervaring!!

Andere mensen op onze retourvlucht hadden wel lang moeten wachten bij vertrek naar Kreta.. Dus het lijkt hit and miss..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-22 00:20 



 
Profiel   

Ik was op woensdag middag 15.55 vanuit Schiphol naar Valencia gevlogen. Zou een piekdag zijn maar met 30 minuten waren we bij de gate. Geen ruimbagage, maar wel zelfs nog even een storing bij de security.

Vlieg vanavond weer terug, maar dat zal ook wel prima gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-22 09:49 



 
Profiel   

SunnyHorse schreef
Nog meer mensen die morgen vertrekken?

Via de media hoor ik verder niets meer over de drukte. Zou het dan nu onder controle zijn?

Denk het niet. Het is ook herfstvakantie.
Drukte op Schiphol is oud nieuws.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-22 09:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 77 van de 82 [ 2027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 82  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen