Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vliegvakantie met baby, waarheen?

 
Profiel   

Nog een tip TS: wij hebben een jetkids koffer gehuurd. Mocht je het geluk hebben van een lege stoel naast je (en personeel wil daar vaak wel bij helpen), kun je daarmee een bedje maken. Onze dame heeft heen en terug heerlijk geslapen daarop
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 19:01 



 
Profiel   

_AB_ schreef
Maar, baby of geen geen baby, iemand ervaring met Griekse eilanden? Behalve Kreta nog aanraders?

Er loopt een Grieks topic. Daar zitten kenners van alle eilanden. Misschien daar je vraag stellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 19:03 



 
Profiel   

Wij willen in Augustus/September gaan :)
Ik zal ook een in het Griekenland topic kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 19:14 



 
Profiel   

Als je kiest voor een hele warme bestemming zou ik wel rekening houden met wanneer je gaat. Als het elke dag boven de 35 graden is dan is het denk ik meer gedoe met de baby (schaduw, afkoeling, drinken, airco) dan een graad of 25.

Wij waren op vakantie met temperaturen van 25 tot 30 dat was prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 19:17 



 
Profiel   

Voor als je kleine thuis ook niet meer bij jullie op de kamer slaapt... probeer een accommodatie te vinden waarbij dit ook niet noodzakelijk is.

Uit ervaring weet ik dat jullie alle 3 dan beter slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 19:18 



 
Profiel   

Hele goeie!
Neem ik mee bij het boeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 19:27 



 
Profiel   

Ben op verschillende griekse eilanden geweest. Zakynthos is erg leuk, ook strandjes die langzaam aflopen de zee in en maar 3.5u vliegen.

Probeer een familie kamer te boeken, heb je vaak een aparte kamer voor je kleintje. Deze moet je vaak wel vroeg boeken. Anders moet je de gehele avond fluisteren als je allemaal in dezelfde ruimte verblijft.

Neem vooral niet teveel luiers ed mee, die hebben ze daar ook. Maar wel eigen melk ed. Voor een kind mag je gewoon melkpoeder ed meenemen door de douane, evenals water.

Je gewoon niet te druk maken, komt echt goed! Wij vliegen in Maart naar Australie met onze 4 jarige zoon. Hij kijkt er al naar uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:21 



 
Profiel   

Hawaii of Ibiza zijn aanraders!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:22 



 
Profiel   

Hawaii is minimaal 15u, TS wil niet zo ver met dr kleine

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:23 



 
Profiel   

Ik vond een appartement heel fijn met de kinderen toen ze klein waren.
Als ze een dutje moesten doen ben je niet verplicht om ook op die kamer te verblijven en je kan ook nog eens iets klaarmaken in de keuken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 20:27 



 
Profiel   

Ik ben er denk ik uit! Een appartement in een zuid Europese zonbestemming, met 2 slaapkamers. Nu kijken welke bestemming het voordeligst is qua vliegtijden en leuke appartementen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:01 



 
Profiel   

Ja dan is het maar net kijken wat jullie het meeste aanspreekt. :) Waar houden jullie van, toeristisch, groen, drukte, afgelegen, lokale sfeer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:05 



 
Profiel   

Lestria schreef
secricible schreef
Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik met 2 kinderen met forse buikgriep terug naar huis moest in een vliegtuig na een mega emotionele vakantie. Ik voelde me al intens rot en de snauwende mensen die me sneren toesnauwde omdat de jongste zich niet fijn voelde en huilde bij het instappen maakte het echt nog 100x rotter. Ik vind dat meer valken onder asociaal dan een kind in een vliegtuig, wat mij betreft mogen ze die mensen er uit knikkeren.


Ik vind dit oprecht droevig om te horen en een triest voorbeeld van de individualisering van de maatschappij. Eerlijk is eerlijk, ik erger mij soms ook groen en geel aan kinderen in het vliegtuig maar snap ook dat dat mijn probleem is en niet die van de ander. Dus iemand daarvoor afsnauwen/op aanspreken, dat je het überhaupt bedacht krijgt zeg.... Schaamteloos.


Zo mee eens. Ik vind dit een heel fijn en ook bijzonder bericht. Iedereen ergert zich wel eens aan kinderen en ik zie dat ook altijd als iets dat van mij zegt. Dank je wel voor je eerlijkheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:23 



 
Profiel   

Nog een tip, stop ook een schoon setje kleding voor jezelf in de handbagage. Mocht je kindje spugen en het beland op jou dan kun je wat schoons aantrekken. Ik had hier niet over nagedacht en had alleen voor m’n dochter schone kleren in de handbagage gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:52 



 
Profiel   

Foute topic


Laatst bijgewerkt door Ayasha op 01-12-22 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 21:59 



 
Profiel   

_AB_ schreef
Ik ben er denk ik uit! Een appartement in een zuid Europese zonbestemming, met 2 slaapkamers. Nu kijken welke bestemming het voordeligst is qua vliegtijden en leuke appartementen :)


Klinkt zo fijn! Heel veel plezier alvast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:02 



 
Profiel   

Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 22:58 



 
Profiel   

SennaS schreef
Nog een tip, stop ook een schoon setje kleding voor jezelf in de handbagage. Mocht je kindje spugen en het beland op jou dan kun je wat schoons aantrekken. Ik had hier niet over nagedacht en had alleen voor m’n dochter schone kleren in de handbagage gedaan.



Heel slim! Schrijf ik meteen op m'n lijstje!
Hebben jullie de normale kinderwagen meegenomen op vakantie, of een goedkope 2ehands aangeschaft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 23:41 



 
Profiel   

Wij hebben een buggy gekocht. Die mag mee tot aan de gate. We hebben de Easywalker Jackey. Echt een hele fijne buggy! Kan helemaal plat om te slapen en is klein op te vouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 23:43 



 
Profiel   

Gewoon via marktplaats gekocht?
Ik schrijf die naam ook even op :) Ben nog zo dement als een deur door m'n zwangerschap

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-22 23:45 



 
Profiel   

Kun je even laten weten waar je naartoe gaat en welke vlucht je hebt :+
Boek ik een andere. Ik ben ook 1 van die azijnzeikerds die vindt dat anderen geen last hoeven te hebben van jouw egoïsme. Want dat is het tenslotte. Je doet het voor jezelf en niet voor het kind. Zeeland of Kreta maakt zo’n kleintje echt niet uit.

En even ontopic: augustus is wel serieus heet in Griekenland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 00:15 



 
Profiel   

Ik had een prachtige Elodie Details buggy, maar die is wel prijzig. However, ideaal om mee te reizen en perfect voor kindjes. Hij staat ook op mp zie ik nu. Zit een reishoes bij.

Maar mijn broer vliegt veel met z'n gezin en zij hebben een https://www.vanastenbabysuperstore.nl/b ... aAEALw_wcB is ook een fijne buggy.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 00:26 



 
Profiel   

Hier ook goedkope buggy v mp.
Als je op vakantie geen buggy denkt nodig te hebben: die jetkids koffer kun je ook op zitten en ze voort trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 07:20 



 
Profiel   

Ik lees even mee, wij willen eind mei weg met onze kleine man die dan 8 maanden is.

Hebben nog een voucher die op "moet" (anders zijn we het geld kwijt).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 07:49 



 
Profiel   

Zelfde als bij ons dus!
Waar denken jullie baan om heen te gaan?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-22 07:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen