Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kleinschalige camping voor gezin met jongvolwassenen

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Mijn ouders zijn op zoek naar een kleinschalige camping met stacaravans (6p) in het zuiden van Europa. Nu gaan ik (23) en mijn broertjes (21 & 18) waarschijnlijk ook allemaal mee, dus zoeken ze iets waar wel iets te doen is dichtbij de camping.

Voorheen gingen we altijd naar Malgrat de Mar en dat beviel ons heel goed. Echter zijn we hier nu al jaren achter elkaar heengeweest en zijn we een beetje op de omgeving uitgekeken.

Wat we concreet zoeken is:
- stacaravan voor 6 personen
- warm klimaat
- dichtbij zee
- leuk dorpje/uitgaan in de buurt

We zijn er nog niet uit of we gaan rijden met de auto of vliegen (en evt. daar auto huren) dus beide opties zijn mogelijk.

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 21:49 



 
Profiel   

Oei, je hebt best veel mogelijkheden dan. Veel campings in het zuiden hebben caravans of mobilhomes.

Maar vliegen op Sardinie en daar in een caravan, dat is totaal anders. Een huurauto is dan daar wel gewenst. Ik ben in Sardinie geweest met FTI touristik (je kunt zowel via de Nederlandse versie als de Duitse boeken, en ook D-reizen biedt het aan).

Elba kan ook, dat is nog met de auto te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 09:34 



 
Profiel   

germie schreef
Oei, je hebt best veel mogelijkheden dan. Veel campings in het zuiden hebben caravans of mobilhomes.

Maar vliegen op Sardinie en daar in een caravan, dat is totaal anders. Een huurauto is dan daar wel gewenst. Ik ben in Sardinie geweest met FTI touristik (je kunt zowel via de Nederlandse versie als de Duitse boeken, en ook D-reizen biedt het aan).

Elba kan ook, dat is nog met de auto te doen.


We zijn wel echt specifiek op zoek naar een kleine/middelgrote camping. Als we zoeken krijgen we vooral massale campings en dat vinden mijn ouders niks.

Bedankt voor de tips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:56 



 
Profiel   

En misschien kun je camping La Baie in Calaire sur Mer ook eens bekijken. Niet direct aan zee, wel op loopafstand. Wij vonden deze camping niet groot, maar was ook niet heel klein. Met zwembad en stacaravans (met airco en verwarming, want in het voorjaar met de Mistral wil je graag verwarming hebben).

La Tour Fondue in Hyeres-Giens was niet echt groot vond ik, en was prima. Maar ik was daar 11 jaar geleden, dus dat is wel even terug. Daar zitten ook nog meerdere campings, sommigen wat groter dan anderen. Is wel allemaal vlakbij zee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 18:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen