Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 377 van de 411 [ 10260 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 411  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Griekenland

 
Profiel   

In welk hotel zat je, cellien ? Want het klinkt wel goed :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 21:03 



 
Profiel   

Ik hou wel van all inclusive. Maar ik ga de laatste jaren alleen en dan heeft een restaurantje s’avonds geen toegevoegde waarde.
Het voordeel van all inclusive vind ik dat je de kosten weet en er niet zoveel meer bij komt.
Ik ga altijd in sept dus geen ervaring met hoogseizoen. Denk ook veel te duur in mijn eentje

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 21:25 



 
Profiel   

Celien wat trekt jou aan all in? Ik vind dat altijd zo zonde, lekker uit eten gaan is toch veel leuker? Maar het culinaire deel van de reis is ook belangrijk voor ons :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 21:25 



 
Profiel   

Ik moet zeggen, ik was ook echt anti-all in. Maar het is me echt wel goed bevallen. :+

In mei ga ik in ieder geval wel gewoon naar een appartement. Het wordt weer Karpathos. Nieuwe poging met mijn zus en zwager. 2 jaar geleden veranderde het reisadvies toen opeens en om niets. Toen zijn we uiteindelijk naar Corfu geweest.

Voor september ben ik ook al aan het kijken. Maar het is wel echt duur geworden :wow:
Dus daar ben ik nog niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 21:45 



 
Profiel   

Karpathos lijkt mij ook nog een keer leuk.

Ik ben niet anti en ik vind de discussie zinloos. Want iedereen moet kijken welke vakantie dat diegene het leukst lijkt.
Voor mij is het niks. Maar een fietsvakantie is dat ook niet en alleen strand ook niet.

Ik heb geen concrete plannen. Ik vind veel heel duur geworden en we gaan nog verhuizen.

Ik hoop wel te kunnen gaan natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 21:55 



 
Profiel   

High Beach in Malia :j

Wij hebben het toen gedaan omdat we beide doodop waren en er even tussen uit wilden zonder iets te moeten. Aanbieding voor 5 dagen, geweest en wat een boost.. En heel eerlijk? Als we een appartemenr hadden gehad, en alles (vooral drank :+ ) zelf hadden moeten betalen, waren we het dubbele kwijt geweest denk ik. en wij waren ook echt anti, maar het is ons zo goed bevallen.. Eind mei dus dit weer, en dan in september gaan we waarschijnlijk wat actievers doen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 22:08 



 
Profiel   

Ja het heeft ook zeker voordelen hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 22:30 



 
Profiel   

Bij mij is het heel wisselend. Wil wel altijd hotel met ontbijt. Maar ene keer alleen dat maar ga ook regelmatig allin. Gaan nu in mei met 7 personen en vindt dan allin wrl makkelijk. Zullen ook vast nog wel een keer elders eten. Vooral als we op pad zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-23 22:33 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Wij zijn ons aan het oriënteren op een weekje Griekenland. Hebben nu Mitsis Laguna op Kreta op het oog. Tot zover ‘goedkoop een weekje zon’ _O- maar we willen echt even hélemaal niks.

Heeft een van jullie ervaring met de Mitsis keten? Mitsis Laguna ligt niet dichtbij iets, dat weten we. Is ook niet erg, we gaan echt voor luxe, rust en ontspanning.

Hoe is het weer eind april op Kreta? Google zegt van alles, maar wat zijn jullie ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 14:46 



 
Profiel   

Geen ervaring met wat voor keten dan ook op Kreta :+

Het weer in April is meestal prima, met misschien een dag regen. Maar dat is dan een goede reden om een auto te huren en in Heraklion te gaan shoppen of om in Heraklion een museum te bezoeken, zou ik zeggen :D
Of om de weerapp te checken en naar de Zuidkust te rijden als het daar wel zonnig is, want het weer in Noord- en Zuid-Kreta kan totaal verschillend zijn.
(gebruik Google Maps, want de ingebouwde navigatie kent vaak de nieuwe Noord-Zuid weg niet)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 16:05 



 
Profiel   

Wij willen de eerste week van oktober graag naar Griekenland en dan waarschijnlijk Kos. Is het dan nog lekker warm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:00 



 
Profiel   

https://klimaatinfo.nl/klimaat/griekenland/kos/

24 graden, maar het kan best wisselvallig zijn. Je hebt ook maar 8 uur zon dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:04 



 
Profiel   

wij hebben toch maar hetzelfde hotel geboekt. 11 dagen in de zon, eind mei vertrekken. maar goed ook, want de reisdatum die we wilden was niet meer beschikbaar. Nu weten we tenminste dat het goed is, en met een beetje geluk dezelfde kamer (als voorkeur opgegeven).

iemand nog tips voor autoverhuur? willen een auto huren voor de gehele periode, ophalen op Heraklion bij aankomst en inleveren bij vertrek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:36 



 
Profiel   

Celiien schreef
Wij zijn ook lichtjes aan t kijken.
we hebben het hotel van vorig jaar nog in ons achterhoofd. daar zijn we toen 5 dagen geweest en dat was echt genieten. Ergens willen we gewoon weer terug, maar dan voor 11 dagen en dan een autootje huren. andere kant, het is ook wel leuk om een nieuw plekje te hebben om vanuit te ontdekken. dus als iemand wat weet:
- griekenland ( :') )
- 11 dagen
- maximaal 1500 pp incl vlucht
- vertrek laatste week mei/eerste week juni
- all inclusive
- all incl ook inclusief cocktails
- goed eten
- geen half kinderpark.
- geen gezeur met handdoekje leggen
- aan het strand
- SCHOON
- vlakbij een dorp/niet in the middle of nowhere

Punten van vorig jaar waar wij dus erg van genoten waren het goede eten (maar echr goed voor een all inclusive), cocktails die inbegrepen waren, gezellig bandje om de avond met live muziek, niet veel kinderen en vooral, ligbedjes aan het strand op kamernummer. als er mensen op lagen, konden we ze er zonder pardon afmieteren, was echt top!

best een lijstje eigenlijk :+ maar goed, als we niks vinden wat erop lijkt, gaan we naar hetzelfde terug _O-


Waar zaten jullie? Ik heb exact dezelfde "eisenlijst"

Wij willen 6 dagen rond 20 mei. Alleen de helft van het budget ongeveer p.p

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 16:03 



 
Profiel   

Wij hebben Zakynthos geboekt via Rotterdam op 15 mei.
Ik zit echt al 100,000 dingen te bekijken die ik daar wil doen, terwijl we de 22ste alweer naar huis gaan :(

Is een schilderpadden tour makkelijk lokaal te boeken? We willen liever een privé bootje dan een hele grote boot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 17:53 



 
Profiel   

In Laganas kan je overal wat boeken. Wij hadden een prive bootje met een super aardige gids. We hadden hem via de eigenaren van restaurant Boulevard (Nederlandse mensen, echt een aanrader!). De schildpadden zwemmen daar al bij het strand zelf, superschoon zand en je loopt zo het water in bij de schildpadden

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 07:39 



 
Profiel   

Escada schreef
In Laganas kan je overal wat boeken. Wij hadden een prive bootje met een super aardige gids. We hadden hem via de eigenaren van restaurant Boulevard (Nederlandse mensen, echt een aanrader!). De schildpadden zwemmen daar al bij het strand zelf, superschoon zand en je loopt zo het water in bij de schildpadden



Ohhh wat leuk om te horen!
We zitten toevallig ook in laganas.
Naar shipwreck willen we natuurlijk ook.

Heb jij nog echte aanraders ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 07:43 



 
Profiel   

Ik vond Laganas het schoonste strand hebben, verder lekker een auto huren en gewoon gaan rijden. Ik weet dat er een restaurant was helemaal in het noorden met een molen bovenop een klif, dat was ook lekker eten en mooie plek. En verder even googlen naar mooiste zonsondergang plekje, ik weet niet meer hoe dat heet maar meerdere mensen rijden daar naartoe en het was inderdaad erg mooi :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 07:53 



 
Profiel   

Voor Zakynthos is Nefis Travel een hele fijne als je uitstapjes wilt boeken! De eigenaresse is Nederlandse, heeft met ons ontzettend fijn meegedacht toen de zee wat onrustig was en ze het niet verantwoord vond om zwanger mee te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 08:37 



 
Profiel   

Escada schreef
Ik vond Laganas het schoonste strand hebben, verder lekker een auto huren en gewoon gaan rijden. Ik weet dat er een restaurant was helemaal in het noorden met een molen bovenop een klif, dat was ook lekker eten en mooie plek. En verder even googlen naar mooiste zonsondergang plekje, ik weet niet meer hoe dat heet maar meerdere mensen rijden daar naartoe en het was inderdaad erg mooi :D


De auto hebben we al geboekt voor 3 volle dagen. Zag op vlogs dat het best steil kan zijn dus hebben gekozen voor een auto met een beetje porrie, niet de goedkoopste en ook niet te groot ivm smalle weggetjes.

Super fijn om te horen dat in laganas het strand het schoonste is, ons hotel ligt namelijk direct aan het strand.
Dat zonsondergang plekje ga ik googelen, dank je voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 09:21 



 
Profiel   

WenK schreef
Voor Zakynthos is Nefis Travel een hele fijne als je uitstapjes wilt boeken! De eigenaresse is Nederlandse, heeft met ons ontzettend fijn meegedacht toen de zee wat onrustig was en ze het niet verantwoord vond om zwanger mee te gaan.


Deze ga ik ook opslaan.
Wij hebben onze kleine meid van 4 bij, dus het moet vooral verantwoord zijn.
Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 09:22 



 
Profiel   

Celiien schreef
wij hebben toch maar hetzelfde hotel geboekt. 11 dagen in de zon, eind mei vertrekken. maar goed ook, want de reisdatum die we wilden was niet meer beschikbaar. Nu weten we tenminste dat het goed is, en met een beetje geluk dezelfde kamer (als voorkeur opgegeven).

iemand nog tips voor autoverhuur? willen een auto huren voor de gehele periode, ophalen op Heraklion bij aankomst en inleveren bij vertrek.

Het is alweer tien jaar geleden, maar toen heb ik een auto gehuurd bij Just (https://www.justrentals.gr/) en dat is toen goed bevallen. Zij hadden een scherpe prijs met een all-in verzekering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 12:02 



 
Profiel   

Geboekt! Wij gaan de tweede week van mei naar Kreta, Mitsis Laguna *\o/* Weekje helemaal niks!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 13:36 



 
Profiel   

Echt heel mooi, wat een luxe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 13:49 



 
Profiel   

Mag ik mij hier ook melden?
Eind mei vertrekken een vriendin en ik naar Thessaloniki voor 2 weken. We hebben een auto dus dat word rondreizen {:} beide geen ervaring met Griekenland dus we gaan het zien. We hebben nu alleen nog de eerste nachten geboekt en verder niks. Doel is stuk binnenland zien (Olympos en Meteora in ieder geval) en wat van de kust.

Paar dagen na aankomst ben ik jarig en dat wil ik toch soort van vieren. Leuke plek bezoeken, leuke overnachting, paardrijden, speciale tour, maakt niet uit! Iemand tips?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 08:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 377 van de 411 [ 10260 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380 ... 411  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen