Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 26 [ 635 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Olympische spelen 2024

 
Profiel   

Varekaj schreef
Fransen en Engels? Eerst zien dan geloven :')



Dat lijkt me al heel veel verbetert te zijn...in Euro Disney weigerden ze Frans te praten met me...telkens schakelden ze in het Engels over omdat ze de kindjes geen Frans hoorden praatten. _O-

Daar stond ik dan zo trots te wezen op mijn kennis van het Frans. |o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 10:47 



 
Profiel   

Wat een deceptie zeg, ik mocht vanochtend voor de pakketjes gaan. Maar er zijn alleen nog maar sporten die we dan niet de moeite waard vinden. En dan die prijzen -O- Heb het nog even opgezocht, de finale in London van het volleyball was 125 pond. Als ik dan nu al poule wedstrijden voor 180€ tegen kom vrees ik met grote vreze. Maar goed, op naar de losse kaartverkoop in mei 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 13:38 



 
Profiel   

Volleybal wilde ik ook. €180,00 zijn de kwartfnales, maar ik vind €140 ook veel te veel voor de poule. Ik vond €75,00 voor de EKfinale in Rotterdam (die de NLvrouwen helaas nipt verloren) al duur.

De rest van de sporten die ik nog kon boeien me niet. Ik denk dat er daardoor veel mensen worden ingeloot: veel mensen vinden de sporten die nog vrij zijn niets aan of veel te duur en laten hun tijdslot voorbij gaan. Dan wordt de volgende weer ingeloot. Ik sla dit ook over, niet normaal wat voor slaatje ze dr proberen uit te slaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 15:47 



 
Profiel   

Ik heb voorlopig niks meer gekozen. Ofwel hebben we al tickets (basket en rugby) ofwel zijn het sporten die ons absoluut niets zeggen. Dikke teleurstelling vind ik zelf.

Er stond wel bij het aanmelden dat er een immense rush op tickets was geweest, dat er nog tot april aangemeld kan worden voor loting losse tickets en doorverkopen enkel via hen.

Ergens zou ik het wel fair vinden als diegene die nu helemaal aan het einde zaten qua loting (en bijgevolg niks meer hadden) bij de losse tickets wel eerder ingeloot worden. Zodat we ook ietwat fijne keuze kunnen hebben.
En anders ga ik als een gier de.doorverkoopsite in de gaten houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 15:54 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Ik heb voorlopig niks meer gekozen. Ofwel hebben we al tickets (basket en rugby) ofwel zijn het sporten die ons absoluut niets zeggen. Dikke teleurstelling vind ik zelf.

Er stond wel bij het aanmelden dat er een immense rush op tickets was geweest, dat er nog tot april aangemeld kan worden voor loting losse tickets en doorverkopen enkel via hen.

Ergens zou ik het wel fair vinden als diegene die nu helemaal aan het einde zaten qua loting (en bijgevolg niks meer hadden) bij de losse tickets wel eerder ingeloot worden. Zodat we ook ietwat fijne keuze kunnen hebben.
En anders ga ik als een gier de.doorverkoopsite in de gaten houden.


Dat over losse verkoop had ik over het hoofd gezien, moest je je daarvoor opnieuw aanmelden?

Idd dat zou ik ook wel eerlijk vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 17:02 



 
Profiel   

Klopt het dat ik helemaal niets meer zie van tickets bij de paarden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 17:25 



 
Profiel   

EllyC schreef
Klopt het dat ik helemaal niets meer zie van tickets bij de paarden?


Die zijn al lang allemaal weg, mogelijk komen er wel weer tickets in de ronde van mei

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 18:37 



 
Profiel   

Voor losse verkoop kon je je aanmelden samen met deze loting, maar ik geloof dat dat nog loopt tot april. Dus even op de website kijken.

Paardensport is denk ik 1 van de eerste die uitverkocht was? Ging echt pijlsnel.
Ik heb net gekeken en atletiek, enkel nog tickets van €690/stuk. Voor €180 of €190 kan je wel nog tickets scoren voor de medaillewedstrijden van rugby zag ik. En wegwielrennen kon ik ook nog kiezen. Helaas ben ik daar allemaal niks mee, dus ik laat het aan me voorbij gaan.
Doodzonde. Hoop echt dat ze er wat mee gaan doen, hele voorkeursysteem is waardeloos zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 20:47 



 
Profiel   

Nou ik heb nu ook mail daar kan ik dus precies niks mee :/

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 21:29 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Ik zag wel dat er voor atletiek nog inderdaad best wat kaarten te verkopen zijn in de volgende ronde(s)

Hebben jullie al een idee hoe jullie het gaan doen qua reis/verblijf?



Inmiddels via Airbnb een vakantiewoning geboekt voor 10 dagen met z'n 6-en. Op een uur van Parijs-centrum. Bewust gekozen voor een fijne plek waar je ook ter plekke vakantie kunt vieren. We gaan niet iedere dag naar Parijs en sommige dagen ook met een kleiner groepje dan met zijn 6-en. Wordt dus echt onze zomervakantie. Was nog heel betaalbaar. Gaan met eigen auto('s).

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 12:48 



 
Profiel   

Met de loting die nog gaat komen durf ik nog geen datums vast te leggen :') op booking kun je ook nog niet zoeken op die datums maar ik ga globaal wel even vast even kijken op airbnb

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-23 13:56 



 
Profiel   

Iedereen succes voor de volgende ticket fase dan maar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 10:27 



 
Profiel   

Er stond in de mail dat nu de tickets voor de finales en opening en sluiting ceremonie kunt kopen dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 10:38 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Er stond in de mail dat nu de tickets voor de finales en opening en sluiting ceremonie kunt kopen dan


Vanaf mei toch weer opnieuw lotingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 10:39 



 
Profiel   

Enzo_Ollie schreef
Ashleytjuhh schreef
Er stond in de mail dat nu de tickets voor de finales en opening en sluiting ceremonie kunt kopen dan


Vanaf mei toch weer opnieuw lotingen?


Klopt :j

ik zie dat mijn zin een beetje omslachtig geschreven is

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 12:29 



 
Profiel   

Nu komen finaletickets ook beschikbaar inderdaad.

Ik blijf erbij, ik hoop dat ze mensen die ingeloot waren voor packs en die niks meer konden vinden, dat die voorrang krijgen. Ik had namelijk de optie om een kleine enquête daarover in te vullen. Dat kwam met een mail "je was ingeloot en hebt niets gekocht, kan je ons informeren hoe dit komt".

Hopelijk doen ze daar wat mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-23 13:45 



 
Profiel   

Ik kwam deze week per toeval op een pagina om een pack te kopen voor een sport met hotel. Goedkoopste was €2900... Per persoon :') En dan had je een gewoon basishotel met een basisticket.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 23:15 



 
Profiel   

Ik heb ook kaarten en ben heel erg blij!! 2x halve finale rugby en heb er football bij genomen omdat dat in de buurt is en op dezelfde dagen.
Paardensport had voor mij sowieso niet de voorkeur, vind dat zo slecht te zien van grote afstand.

Heb 10 minuten getwijfeld over kaarten voor de finale atletiek. Super gaaf en zoveel medaillekansen voor NL waarschijnlijk. Maar bijna €700 voor 1 sport vond ik toch echt te gek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 23:22 



 
Profiel   

Voor de loting van de losse tickets, is dat weer in groepen, weet iemand dat? Of gewoon ingeloot worden en op 1 dag dat dan de sale opent en het kwestie is van tijdig aan je pc te zitten? Want dan ga ik wel vrij nemen. Of zorgen dat ik vanuit huis kan werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 08:26 



 
Profiel   

Ik zou denken dat er wel weer tijdslots komen, maar dat denk ik omdat er dan weer zoveel tickets vrij komen en er zoveel mensen willen dat ik het vermoeden heb dat het systeem/de website het misschien niet aan zou kunnen. Maar dat is slechts wat ik denk :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 08:32 



 
Profiel   

Vandaag wat verder gesnuffeld tussen de packs met hotels en Jezus Christus wat een geld :wow:
Als je wat wil met paardensport zit je sowieso aan een pakket van minimaal 3 dagen, heb je basic plaatsen, basic hotel, zie je hooguit een qualifier voor 3 sporten (jumping en dressuur is niet te combineren, Eventing staat er geeneens tussen) en je bent een paar duizend euro's lichter.

Wil je een pakket met bijvoorbeeld een ticket voor de individuele grand prix freestyle finale, dan hang je vast aan een 6-daags pakket... Van €22.900 per persoon. Excl. taksen.


Dat is duurder dan de reis naar Antarctica van mij en mijn vriend samen eind dit jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:24 



 
Profiel   

Maar waarom zou je een pakket willen? Je kunt toch ook prima zelf een hotel etc zoeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:48 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Voor de loting van de losse tickets, is dat weer in groepen, weet iemand dat? Of gewoon ingeloot worden en op 1 dag dat dan de sale opent en het kwestie is van tijdig aan je pc te zitten? Want dan ga ik wel vrij nemen. Of zorgen dat ik vanuit huis kan werken.


komen weer tijdslot van wat ik begreep.

psvanlot waar zag je al finale plaatsen? zover ik weet waren die er eerst nog niet en komen die pas de volgende ronde

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 09:54 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Varekaj schreef
Voor de loting van de losse tickets, is dat weer in groepen, weet iemand dat? Of gewoon ingeloot worden en op 1 dag dat dan de sale opent en het kwestie is van tijdig aan je pc te zitten? Want dan ga ik wel vrij nemen. Of zorgen dat ik vanuit huis kan werken.


komen weer tijdslot van wat ik begreep.

psvanlot waar zag je al finale plaatsen? zover ik weet waren die er eerst nog niet en komen die pas de volgende ronde


Die was gewoon te kiezen. Vrouwen finale 400, 10k, 7kamp 800, 4x100m relay, kogelstoten. Mannen finale 400 horden, 4x 100m relay en verspringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 10:17 



 
Profiel   

Omdat zulke packs soms ook gewoon makkelijk zijn :+
Zo zit er ook alles omtrent gratis onbeperkt openbaar vervoer bij, transport van en naar luchthaven/TGV, ontbijten inbegrepen, betere kamers, tickets, soms extra services etc.

Geluk voor mij is dan weer dat ik met de trein op goh... 2u? in Parijs kan staan? Eigen treinstation is 150m van mijn voordeur, naar Brussel-Zuid en daar de TGV of Thalys in en gaan met die banaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 15:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 26 [ 635 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen