Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 26 [ 632 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Olympische spelen 2024

 
Profiel   

Aangezien ik alweer wat jaren actief game volunteer ben heb ik mij nu hiervoor opgegeven. Mijn ultieme droom al jaren,hopelijk komt deze uit. Nu heel hard duimen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:57 



 
Profiel   

Het is bijna mei dan komen er weer kaarten beschikbaar. Ik heb een schema gemaakt met waar ik eventueel nog kaartjes voor wil voor als ik de kans krijg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 15:05 



 
Profiel   

Lous schreef
Aangezien ik alweer wat jaren actief game volunteer ben heb ik mij nu hiervoor opgegeven. Mijn ultieme droom al jaren,hopelijk komt deze uit. Nu heel hard duimen!


Ben benieuwd, wanneer zou je iets te horen krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 15:05 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
Lous schreef
Aangezien ik alweer wat jaren actief game volunteer ben heb ik mij nu hiervoor opgegeven. Mijn ultieme droom al jaren,hopelijk komt deze uit. Nu heel hard duimen!


Ben benieuwd, wanneer zou je iets te horen krijgen?


In december krijgen we het te horen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-23 15:24 



 
Profiel   

Elke keer als ik een mailtje krijg denk ik Jaaa ik mag eindelijk *\%/* en dan zie ik de mail en denk ik -O- -O- toch nog niet :')

vanaf de 9e dus pas :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 13:19 



 
Profiel   

Ja nog even geduld :P ik heb zelf al een schema gemaakt met wat ik op welke dag nog wel zou willen zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 13:25 



 
Profiel   

Haha nog iemand die zit te popelen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-23 17:33 



 
Profiel   

Hoop zo dat het lukt volgende week, dan nog verblijf en vervoer fixen daar zit de uitdaging qua kosten

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 05:41 



 
Profiel   

Ik hoop ook nog op 1 of 2 losse kaarten. Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 07:29 



 
Profiel   

Haha, ik heb vannacht zelfs over gedroomd. Er ging wat mis met de bestelling en toen kon ik alleen nog maar de goedkoopste kaarten bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 08:23 



 
Profiel   

Ik hoef zelfs niet naar de data te kijken, ik kan sowieso verlof krijgen zoveel ik wil in die periode :') Dus ik ben wel van plan om te pakken wat ik kan (zeker qua ruitersport) en wil daar niet onnozel voor op een cent kijken. Al is er wel een limiet, heb bepaald budget in gedachten en klaarstaan en daaraan wil ik me houden.
En als ik de tickets heb gelijk overnachtingen boeken indien nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 08:37 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Ik hoef zelfs niet naar de data te kijken, ik kan sowieso verlof krijgen zoveel ik wil in die periode :') Dus ik ben wel van plan om te pakken wat ik kan (zeker qua ruitersport) en wil daar niet onnozel voor op een cent kijken. Al is er wel een limiet, heb bepaald budget in gedachten en klaarstaan en daaraan wil ik me houden.
En als ik de tickets heb gelijk overnachtingen boeken indien nodig.


Ik denk dat je met ‘niet onnozel op een cent kijken’ een beetje een vreemde uitspraak doet als je weet wat een kaartje en overnachting gemiddeld kost…

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 08:51 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Haha, ik heb vannacht zelfs over gedroomd. Er ging wat mis met de bestelling en toen kon ik alleen nog maar de goedkoopste kaarten bestellen.


Och als het dan sporten zijn waar je graag heen gaat dan is het niet zo erg toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 08:51 



 
Profiel   

Ik mag er toch vanuit gaan dat er niet enkel tickets aan €300/stuk gaan overblijven als je het geluk hebt in de vroege loting te zitten? Cross is bijvoorbeeld €50/ticket normaal gezien. En voor bijvoorbeeld een finale durf ik wel (flink) meer neer te tellen, maar zoals gezegd, ik ga me er ook niet letterlijk blut aan betalen.

Als het tickets zijn op verschillende dagen kan ik vanuit BE best met de TGV of Thalys naar Parijs. En nu al rondneuzen voor een overnachting zal nog altijd schelen tov volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 10:24 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Als het tickets zijn op verschillende dagen kan ik vanuit BE best met de TGV of Thalys naar Parijs. En nu al rondneuzen voor een overnachting zal nog altijd schelen tov volgend jaar.


Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Er is nu (in de buurt van de OS locaties) nog niks te boeken. Ze zijn daar ook niet gek; hebben heus wel in de gaten dat er veel mensen bereid zijn in de buidel te tasten voor een overnachtingsplek. Al kun je nu boeken, je betaalt zéker meer dan wanneer er geen OS waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 17:32 



 
Profiel   

Voor hetzelfde geld hoef ik niks te boeken en kan ik gewoon de dag zelf heen en terug. Of heb ik niet eens tickets :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 17:55 



 
Profiel   

Sim schreef
Varekaj schreef
Als het tickets zijn op verschillende dagen kan ik vanuit BE best met de TGV of Thalys naar Parijs. En nu al rondneuzen voor een overnachting zal nog altijd schelen tov volgend jaar.


Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist. Er is nu (in de buurt van de OS locaties) nog niks te boeken. Ze zijn daar ook niet gek; hebben heus wel in de gaten dat er veel mensen bereid zijn in de buidel te tasten voor een overnachtingsplek. Al kun je nu boeken, je betaalt zéker meer dan wanneer er geen OS waren.


Ik heb via booking.com al een appartement in Parijs en vrienden een hotel tijdens de OS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-23 18:59 



 
Profiel   

Ik heb mail gekregen dat ik ben uitgeloot voor de losse tickets!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 10:18 



 
Profiel   

_coquette_ schreef
Ik heb mail gekregen dat ik ben uitgeloot voor de losse tickets!


Bedoel je ingeloot of krijg je ook een mail als je dus uitgeloot bent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 10:44 



 
Profiel   

Autumnn schreef
_coquette_ schreef
Ik heb mail gekregen dat ik ben uitgeloot voor de losse tickets!


Bedoel je ingeloot of krijg je ook een mail als je dus uitgeloot bent?

Sorry ingeloot :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 11:04 



 
Profiel   

*\o/* ben heel benieuwd wat de keuzes zijn en wat je gaat kiezen

Nu ik nog :P ik wil zo graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 11:22 



 
Profiel   

Dit zijn de prijzen voor de dressuur en springen. Wij willen eigenlijk als het kan de spring en dressuur finale kijken.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 11:36 



 
Profiel   

Heel tof hoor, heel benieuwd *\o/* is er nog veel beschikbaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 11:59 



 
Profiel   

ze weten de prijzen voor een finale wel zeg :$

Daar ga ik maar eens goed over na denken of ik het dat wel waard vind ondanks de unieke beleving

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 12:04 



 
Profiel   

Ik had nog duurder verwacht :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-23 12:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 26 [ 632 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen