Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hotel en tips Madrid.

 
Profiel   

Eind april vlieg ik met een vriendin naar Madrid. Vanaf het vliegveld rijden we dan nog 2 uur met een auto naar een stal/ ranch waar wij 7 dagen een trektocht te paard zullen maken.

Vriendin vliegt dan direct terug maar ik heb mijn vlucht drie dagen later geboekt.
Ik dacht ik kan zelf opzoek gaan op internet maar wellicht dat er bokkers zijn die tips hebben voor hotels of activiteiten en bezienswaardigheden!?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 21:25 



 
Profiel   

Ben er een jaar of 8 geleden geweest.
We hebben toen met de trein een dagtrip naar Toledo gemaakt, dat was erg leuk.
Verder hebben ze bij treinstation Atocha een kas met tropische planten en schildpadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 11:01 



 
Profiel   

Ik heb drie keer gelogeerd in dit hotel, Hostal Art. Het is heel betaalbaar, alles prima in orde, vriendelijke mensen, en centraal gelegen. Metrohalte bijna voor de deur. Niet heel luxe, wel fijn.

https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review ... adrid.html

Wat ik iedere keer in Madrid doe, is met het oude kabelbaantje naar het Casa del Campo, een recreatiedomein / natuurdomein net buiten de stad. Je gaat over de snelweg de heuvel op met de kabelbaan, prachtig zicht op de stad. Heel leuk om te doen.

https://www.esmadrid.com/en/tourist-inf ... teleferico

De grote musea zijn allemaal een aanrader, trek er wel tijd voor uit (vooral het Prado). En in het grote park Parque del Buen Retiro heb ik ook een paar uur rondgebracht. Heerlijk koel ook als het warm is.

De Hamam andaluz (zit om de hoek bij Hostal Art) vind ik ook geweldig, heerlijk ontspannen in grote baden en stoomcabines, heel sfeervol in (nep)Moorse stijl.

Ben er trouwens ook twee keer alleen geweest, is echt een hele leuke stad om in je eentje te verkennen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 12:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen