Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 257 van de 286 [ 7140 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 286  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

 
Profiel   

Wauw super veel reacties, heel fijn! Zal er even goed in duiken. Het is inderdaad zi'n speciale Rapido,er is inderdaad een hele club van! Vader is gelukkig ook erg handig, dus als hij nog te redden is gaat dat vast lukken.
Nadeel van die caravan is wel dat hij nauwelijks in je eentje op te zetten is (en ik ben alleen). Hebben andere klapcaravans dat ook? Een dakje omhoog is natuurlijk prima, maar de Rapido is wel next level _O-

Die Chateau had ik ook gezien op MP, die vind ik wel echt super cute. Op caravans.nl stond ok nog een hele oude. Vader ziet echter wel meer in wat meer ergonomisch gevormde caravans ivm stabiliteit - hebben jullie hier ervaring mee? Ik vind die vierkante veel leuker en ruimer natuurlijk _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 00:00 



 
Profiel   

Ik heb een T@B gehad. 750 kg en ligt door z’n vorm zo vast als een huis achter de auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 03:06 



 
Profiel   

Die zijn ook super cute! En inderdaad erg handig met die vorm. 182 is wel te laag om te staan, misschien even in praktijk kijken hoe storend dat is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 10:20 



 
Profiel   

Een Paradiso kon ik al in m’n eentje opzetten toen ik 12 was, dus dat is misschien een optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 11:19 



 
Profiel   

Melia schreef
Iemand nog een aanrader qua camping oven? Die van ons is helaas bijna kapot.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor afbakbroodjes.

Wij gebruiken hiervoor een airfryer in de caravan. Dat bevalt prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 11:37 



 
Profiel   

Wij ook, maar het kan zijn dat er campings zijn die dat niet trekken omdat ze laag amperage hebben, dat hebben wij ook al meegemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 13:01 



 
Profiel   

Wij hebben een Omnia oventje

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 08:52 



 
Profiel   

Melia schreef
Iemand nog een aanrader qua camping oven? Die van ons is helaas bijna kapot.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor afbakbroodjes.


Misschien heb je iets aan deze review? Dan kan je kijken wat het best bij je past om aan te schaffen. https://www.kampeermeneer.nl/camping-oven/ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 10:03 



 
Profiel   

Dankjewel, ga het doorlezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 21:00 



 
Profiel   

Melia schreef
Iemand nog een aanrader qua camping oven? Die van ons is helaas bijna kapot.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor afbakbroodjes.


Op de campingbeurs zag ik dit. https://www.obelink.nl/omnia-campingove ... gIWDfD_BwE

Kun je je broodjes gewoon op vuur afbakken, geen stroom nodig.
Oooo, nu heb ik nog een idee voor mijn verjaardag over een paar weken :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 11:33 



 
Profiel   

Isabonny schreef
Melia schreef
Iemand nog een aanrader qua camping oven? Die van ons is helaas bijna kapot.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor afbakbroodjes.


Op de campingbeurs zag ik dit. https://www.obelink.nl/omnia-campingove ... gIWDfD_BwE

Kun je je broodjes gewoon op vuur afbakken, geen stroom nodig.
Oooo, nu heb ik nog een idee voor mijn verjaardag over een paar weken :D :D

Goh, dat heette vroeger een wonderpan. Hadden we thuis ook; heel wat cakes in gebakken (daar is ie eigenlijk voor bedoelt).

Voor de beeldvorming: dit concept stamt uit het einde van de jaren 50 vorige eeuw.....
https://luovatytto.wordpress.com/2014/04/08/wonderpan/

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 11:58 



 
Profiel   

ikke schreef
Isabonny schreef
[quote="Melia"
Iemand nog een aanrader qua camping oven? Die van ons is helaas bijna kapot.
Zal voornamelijk gebruikt worden voor afbakbroodjes.


Op de campingbeurs zag ik dit. https://www.obelink.nl/omnia-campingove ... gIWDfD_BwE

Kun je je broodjes gewoon op vuur afbakken, geen stroom nodig.
Oooo, nu heb ik nog een idee voor mijn verjaardag over een paar weken :D :D

Goh, dat heette vroeger een wonderpan. Hadden we thuis ook; heel wat cakes in gebakken (daar is ie eigenlijk voor bedoelt).

Voor de beeldvorming: dit concept stamt uit het einde van de jaren 50 vorige eeuw.....
https://luovatytto.wordpress.com/2014/04/08/wonderpan/[/quote]

De wonderpan bestaat ook nog steeds :D. Je zou er ook ovenschotels of quiche in kunnen maken, hoewel dat me nou niet per sé iets lijkt wat je tijdens het kamperen gaat doen.

On topic: onze nieuwe tent is vandaag bezorgd. We zochten eentje met iets grotere slaapcabines en opblaasbaar is. Met een actieve dreumes erbij leek het ons wel zo praktisch om de tent wat sneller op te kunnen zetten. Deze is het geworden: https://www.obelink.nl/obelink-hudson-4 ... gI4APD_BwE
Camping in Toscane hebben we een tijd terug al geboekt; kom maar op met de zomer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 19:34 



 
Profiel   

Zo'n wonder pan is niet overal te gebruiken. Op veel campings mag open vuur niet.

Wij hebben alweer van alles geboekt voor het voorjaar en de zomervakantie. Ik heb er nu alweer zin in. Zuid Limburg, de Veluwe en Limburg en Oostenrijk staan op de planning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 19:40 



 
Profiel   

Ik ook *\o/*

Pasen in de Achterhoek, eind April Zwarte Woud en Zwitserland en in de zomer Luxemburg, Ardennen en Beerze Bulten in Ommen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 19:43 



 
Profiel   

Leuk! Wij gaan in juni een week naar Zeeland met de tent. In september gaan we ook nog twee weken weg, maar daar zijn we nog niet helemaal over uit. In ieder geval wel met de tent, maar waar naartoe? We willen niet al te duur op vakantie omdat we een monsterverbouwing hebben thuis (die de nodige centen kost :+ ). Iemand nog suggesties voor niet al te prijzig kamperen? Ik neig nu het meest naar de Ardennen of de Eifel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:05 



 
Profiel   

Frankrijk heeft misschien nog iets goedkopere campings? Vogezen bijvoorbeeld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:16 



 
Profiel   

Daar wilden we dit jaar nu net niet heen, vergeten te zeggen :')
Daar zijn we de afgelopen jaren naartoe geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:19 



 
Profiel   

SusanH schreef
Zo'n wonder pan is niet overal te gebruiken. Op veel campings mag open vuur niet.

Wij hebben alweer van alles geboekt voor het voorjaar en de zomervakantie. Ik heb er nu alweer zin in. Zuid Limburg, de Veluwe en Limburg en Oostenrijk staan op de planning.

Hoeft ook niet op open vuur, kan gewoon op een gaspitje.

Renee, wat zoek je qua omgeving? Wil je wandelen, fietsen, wielrennen of lekker relaxen (met een monsterverbouwing geen gek idee :D)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:38 



 
Profiel   

Leuke tent, maar jeetje wat zijn die ook duur geworden zeg! Hopelijk hebben jullie er veel plezier van! :-)

Leuk allemaal weer vakanties geboekt. Hier ook al een tijdje geleden geboekt.

Oostenrijk, Zeeland en de achterhoek staan op de planning :-).

@Renee1991 misschien Luxemburg? Gratis openbaar vervoer volgens mij, goedkoop tanken :Y) en een prachtig land!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:39 



 
Profiel   

Luxemburg is leuk, mooi land, betaalbaar, veel te doen. Je zit ook zo in Duitsland of Frankrijk voor een dagje weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:41 



 
Profiel   

Wij hebben ook eindelijk twee campings geboekt voor de zomer, waren eigenlijk alweer te laat. Gaan dit jaar voor het eerst met de caravan van mijn schoonouders, vriendlief wilde dat een keer proberen ipv met de tent. We gaan eerst naar Zwitserland en dan naar het Como meer. Voor Zwitserland eerst nog paar dagen Duitsland ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:47 



 
Profiel   

Luxemburg, Mullerthal is inderdaad onwijs leuk. :j

Wij gaan in september naar Oostenrijk, Vorarlberg met de tent. In de zomer nog wel binnen Nederland verwacht ik een paar keer kamperen. De plannen voor een bus ombouwen zijn er nog steeds en de wens is groot, maar de prijzen van bussen liggen nog steeds erg hoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 20:59 



 
Profiel   

Thanks! Ik ga eens naar Luxemburg kijken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:30 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Thanks! Ik ga eens naar Luxemburg kijken :j

En even onze persoonlijke bokt-recensent ter plaatse contacten :D
Ze heeft best wel leuke tips en ideeën.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 21:32 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Leuk! Wij gaan in juni een week naar Zeeland met de tent. In september gaan we ook nog twee weken weg, maar daar zijn we nog niet helemaal over uit. In ieder geval wel met de tent, maar waar naartoe? We willen niet al te duur op vakantie omdat we een monsterverbouwing hebben thuis (die de nodige centen kost :+ ). Iemand nog suggesties voor niet al te prijzig kamperen? Ik neig nu het meest naar de Ardennen of de Eifel.

Franse Ardennen

Municipal Haybes ong 10e pn

Camping Bellevue in Furnau ong 15e pn
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-23 06:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 257 van de 286 [ 7140 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 286  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen