Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Leuke plekken Duitsland

 
Profiel   

Hi,

Rond juni/juli willen we graag paar dagen naar Duitsland, met veel natuur en rustgevend is.

Iemand tips? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 00:16 



 
Profiel   

Winterberg? Een vrij ‘bruisend’ centrum maar wel veel groen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 00:24 



 
Profiel   

Het zwarte woud, groen, bossen, bergen, watervallen en niet heel lang rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 00:30 



 
Profiel   

Zwarte Woud inderdaad, erg mooi!! Wij gaan er altijd met de motor naar toe. Prachtig gebied.

[ img ]

[ img ]

En Cochem aan de Moezel is ook erg leuk. Leuk om te bezichtigen en in de omgeving bossen, bergen, wijngaarden en de Moezel natuurlijk.

[ img ]

Sorry. Heb alleen foto's waar de motoren ook op staan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 00:36 



 
Profiel   

De Harz is ook een mooi natuurgebied, maar daar vond ik het zelfs in het naseizoen erg druk. Dat terwijl de campings wel echt rustig waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 00:40 



 
Profiel   

moonsparkle schreef
De Harz is ook een mooi natuurgebied, maar daar vond ik het zelfs in het naseizoen erg druk. Dat terwijl de campings wel echt rustig waren.


Ik ben nog nooit in het Zwarte Woud geweest, dus lastig te vergelijken.. maar ik ben ook onwijs fan van de Harz <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 01:07 



 
Profiel   

Duitse Alpen! Zo’n topvakantie gehad. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 01:09 



 
Profiel   

http://eifelhuisje.nl/

Deze..midden in de natuur, naast een ruine..bos en beek er achter, in de buurt van Cochem en heel veel andere mooie plekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 10:13 



 
Profiel   

Harz gebergte heb ik als erg mooi ervaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 10:27 



 
Profiel   

Zwarte Woud, Eiffel, de Harz <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 10:41 



 
Profiel   

Eifel! Toevallig afgelopen week geweest.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 10:53 



 
Profiel   

jojoleinee schreef
Eifel! Toevallig afgelopen week geweest.
[ [url=m/zkopv0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hier ben ik inderdaad ook geweest. Bij Vogelzang, trainingskamp van de tweede Wereldoorlog (geloof ik, ben niet zo’n geschiedenis nerd, ik kwam er voor de mooie natuur).


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 12:00 



 
Profiel   

Eifel, Hunsrück, Zwarte Woud.

En wat verder maar echt heerlijk rustig en gemoedelijk: Beierse Woud, tegen de grens met Tsjechië.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 12:20 



 
Profiel   

Wij gaan al een aantal jaar naar de Hunsrück.
Wij vinden het prachtig daar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-23 13:05 



 
Profiel   

Thuringen is ook prachtig qua natuur. En verder weg, Boheemse gedeelte in Duitsland in de hoek Oostenrijk/Tsjechië/Duitsland (hoort bij Bayerischer Wald).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-23 23:46 



 
Profiel   

De Eifel is prachtig <3 Wij zijn al een paar keer in Bollendorf geweest in een appartement bij Fabrys. Daar tegenover kun je heerlijk eten (Bollendorfer Stube bei Milan, wel alleen op reservering anders is hij vol). En je kunt vanuit daar naar verschiillende prachtige plekken. Je kunt ook Luxemburg in als je dat wilt, het is ook letterlijk de brug over en je bent in Luxemburg. Handig voor de goedkopere benzine in Luxemburg :D De Saarschleife is bijvoorbeeld prachtig om te zien, Traben-Trarbach en Saarburg zijn leuke plaatsjes om te bezoeken, Vianden is ook leuk en heeft een kabelbaan, de routes door Luxemburg zijn ook prachtig.. Het is daar allemaal mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-23 00:45 



 
Profiel   

Welke atractiepark is leuk in Duitsland?

Phantasialand, Movie Park, of Europa-park?

Jaren geleden ooit in Moviepark geweest, maar herinner me daar niks meer van, en de andere 2 ken ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 17:13 



 
Profiel   

Ik ben alleen in Movie park geweest en dat vond ik zeker wel leuk en de moeite waard om een keer geweest te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 17:27 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Ik ben alleen in Movie park geweest en dat vond ik zeker wel leuk en de moeite waard om een keer geweest te zijn.

Als is het maar om in de Spongebob Schwammkopf attractie te gaan :') Want alles is natuurlijk kei Duits.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 18:14 



 
Profiel   

Phantasialand! We zijn ook in Europapark geweest, maar Phantasialand vonden we beter in één dag op en neer te doen omdat het dichterbij is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:09 



 
Profiel   

Snadrem schreef
Elisa2 schreef
Ik ben alleen in Movie park geweest en dat vond ik zeker wel leuk en de moeite waard om een keer geweest te zijn.

Als is het maar om in de Spongebob Schwammkopf attractie te gaan :') Want alles is natuurlijk kei Duits.


Haha die moest ik even opzoeken, volgens mij zijn wij daar met een grote boog omheen gelopen. :D

Maar vond er veel leuke attracties tussen zitten, toen ook een levend Walking Dead spookhuis haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 09:13 



 
Profiel   

jojoleinee schreef
Phantasialand! We zijn ook in Europapark geweest, maar Phantasialand vonden we beter in één dag op en neer te doen omdat het dichterbij is.


We verblijven een weekje dus is goed te doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 10:31 



 
Profiel   

Absoluut Europapark!
Moviepark stelt niks voor, is echt heel klein en de attracties ook niet bijzonder. Europapark is groot en heeft voor ieder wat wils.
Tegenwoordig ook een heel groot (indoor) waterpark, dat is ook zeker de moeite waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 10:42 



 
Profiel   

Banyu schreef
jojoleinee schreef
Phantasialand! We zijn ook in Europapark geweest, maar Phantasialand vonden we beter in één dag op en neer te doen omdat het dichterbij is.


We verblijven een weekje dus is goed te doen..


Dan is Europapark ook zeker heel leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:03 



 
Profiel   

Ik hou van de hele staat Bayern <3

Eibsee, Neuschwanstein, Bamberg..
Als je een paar dagen gaat is dat misschien wat ver rijden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen