Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 64 van de 65 [ 1615 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 61, 62, 63, 64, 65 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Olympische spelen 2024 |
---|
MizzMontana | |
PSvanLot schreef Wat heeft Kim Emmen een fantastisch paard bij zich! Echt een wereldpaard, wat een mooie combinatie. Als reserve mee en dan het beste resultaat van het team rijden. Petje af! |
Laatste bericht |
Geplaatst: 02-08-24 20:09 |
Zonnetje81 | |
Ik blijf als maar naar dat zwembad staren daar achter.
|
Geplaatst: 02-08-24 20:23 |
PSvanLot | |
Zonnetje81 schreef Ik blijf als maar naar dat zwembad staren daar achter. Ik vond het ook bijzonder dat geen enkel paard daar naar keek. |
Geplaatst: 02-08-24 21:18 |
PSvanLot | |
En is er al veel merchandise gekocht door jullie?
|
Geplaatst: 03-08-24 14:40 |
Lielle | |
Ik wilde een eventing short maar toen de Rijen een beetje acceptabel werden, hadden ze alleen nog maat XXL. Ik heb wel de koelkastmagneet gelukkig
|
Geplaatst: 03-08-24 15:54 |
ZwarteHeks | |
Ik kom hier echt vanuit het niets binnen vallen, maar ik heb echt een uur geleden kaartjes voor de Kür van morgen weten te bemachtigen.
Ik dacht dat ik ergens een plattegrond kon vinden van de zitplekken in de Parijs app, maar kan het zo gauw niet vinden. Kan iemand mij in de juiste richting wijzen? |
Geplaatst: 03-08-24 16:26 |
manic | |
A is korte zijde, B en C Lange zijdes. Rij 1 is done aan, rij 45/46 is bovenaan. Op C was stoel 1 de kant van de korte zijde. Dus het hangt er een beetje vanaf wat je hebt
|
Geplaatst: 03-08-24 18:10 |
manic | |
Overigens zijn er volgens mij een hoop mensen die ieder uur ergens anders zitten. Er wordt best wat afgelopen tussen proeven door en als je eenmaal op de tribune bent controleert niemand wat.
|
Geplaatst: 03-08-24 18:11 |
manic | |
Merchandise was vandaag -20%, of tenminste de t-shirts van €30 waren €25.
|
Geplaatst: 03-08-24 19:20 |
NikkiB1991 | |
Wij hadden een plekje gereserveerd in een garage vlakbij een halte van de pendelbus, maar nu kregen we bericht dat die garage gedurende de dag slecht bereikbaar is...
Ik las in het topic dat iemand noemde dat bij het paleis parkeren ook opvallend rustig was? Of heeft iemand nog tips voor een ander plan B voor morgen? Ik hoor het heel graag want hier krijg ik wel een beetje de zenuwen van... |
Geplaatst: 03-08-24 19:35 |
roxiie | |
Slecht bereikbaar is imo nog steeds bereikbaar.
Ik zou daar gewoon heen rijden. Er zijn nog geboeg andere parkeerplekken (aangegeven met borden hoeveel plaatsen nog beschikbaar etc) mocht je toch uit moeten wijken. Ik zou dan weer niet naar het kasteel zelf rijden, daar vond ik het druk en chaotisch. |
Geplaatst: 03-08-24 19:50 |
ZwarteHeks | |
Wij zitten category A, B05, Rij 13. Nog steeds geen idee waar dat precies is.
Wij hebben een hotel gauw kunnen boeken in Plaisir.. weten alleen nog niet hoe we in Versailles gaan komen morgen ochtend. Heb de app voor het OV, maar kom er qua kaartjes kopen niet uit. |
Geplaatst: 03-08-24 20:08 |
Veronica2 | |
ZwarteHeks schreef Wij zitten category A, B05, Rij 13. Nog steeds geen idee waar dat precies is. Wij hebben een hotel gauw kunnen boeken in Plaisir.. weten alleen nog niet hoe we in Versailles gaan komen morgen ochtend. Heb de app voor het OV, maar kom er qua kaartjes kopen niet uit. Boek een Bolt, dat is echt het handigste. Je zit korte zijde C, rij 13 is mooi en dan kijk je wel zo'n beetje over de juryhokjes heen. |
Geplaatst: 03-08-24 21:45 |
ZwarteHeks | |
Veronica2 schreef ZwarteHeks schreef Wij zitten category A, B05, Rij 13. Nog steeds geen idee waar dat precies is. Wij hebben een hotel gauw kunnen boeken in Plaisir.. weten alleen nog niet hoe we in Versailles gaan komen morgen ochtend. Heb de app voor het OV, maar kom er qua kaartjes kopen niet uit. Boek een Bolt, dat is echt het handigste. Je zit korte zijde C, rij 13 is mooi en dan kijk je wel zo'n beetje over de juryhokjes heen. Oh thanks voor de tip! Meteen de app gedownload! Ingecheckt en wel in Plaisir... op naar morgen! |
Geplaatst: 03-08-24 22:15 |
NikkiB1991 | |
roxiie schreef Slecht bereikbaar is imo nog steeds bereikbaar. Ik zou daar gewoon heen rijden. Er zijn nog geboeg andere parkeerplekken (aangegeven met borden hoeveel plaatsen nog beschikbaar etc) mocht je toch uit moeten wijken. Ik zou dan weer niet naar het kasteel zelf rijden, daar vond ik het druk en chaotisch. Dankjewel! We hebben er uiteindelijk voor gekozen de auto te laten staan en de metro te pakken. "Slecht bereikbaar" bleek op momenten helemaal niet toegankelijk. We nemen lekker geen risico. Hoop op een mooie dag vandaag! Een medaille voor Dinja zou tof zijn, maar dan moeten we denk ik ook wel een beetje mazzel hebben... |
Geplaatst: 04-08-24 08:16 |
manic | |
Dat was voornamelijk gisteren omdat er een wielerronde was die oa door heel Versailles over de weg ging. Daardoor veel hekken en afsluitingen.
De andere dagen was dat zeker niet zo. |
Geplaatst: 04-08-24 08:27 |
Marije_jiplover | |
Vandaag is het dames wielrennen, wegwedstrijd, dus de kans dat dat vandaag weer is, is wel groot.
|
Geplaatst: 04-08-24 08:31 |
ZwarteHeks | |
We zitten er klaar voor!
|
Geplaatst: 04-08-24 09:30 |
veerledec | |
Wij ook, aan de korte zijde. Veel oranje!
|
Geplaatst: 04-08-24 09:44 |
manic | |
ZwarteHeks schreef We zitten er klaar voor! [ [url=m/I47ANt.jpg]Afbeelding[/url] ] Mooie plek!! |
Geplaatst: 04-08-24 09:50 |
Ashleytjuhh | |
wij ook
zwarteheks jullie zitten vlakbij zo te zien |
Geplaatst: 04-08-24 10:09 |
Zonnetje81 | |
Voor mijn gevoel zitten alle paardenmensen die ik ken op de tribunes.
|
Geplaatst: 04-08-24 15:08 |
Ashleytjuhh | |
Iemand die er morgen ook bij is?
|
Geplaatst: 04-08-24 21:36 |
rien10 | |
Ik zie Britt Dekker bij Humberto zitten. Zij gaat toch niet als deskundige de dressuur analyseren? Dan zet ik acuut de tv uit.
|
Geplaatst: 04-08-24 22:04 |
topsylover | |
Ashleytjuhh schreef Iemand die er morgen ook bij is? Ja, wij gaan morgen en overmorgen heen! |
Omhoog |
Geplaatst: 04-08-24 22:37 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 64 van de 65 [ 1615 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 61, 62, 63, 64, 65 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Inloggen |