Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 44 van de 45 [ 1106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Efteling liefhebbers

Profiel   

Inschrijven voor de nieuwsbrief. Dan krijg je 25 % verjaardagskorting op 4 kaarten. Moet wel 1 van jullie, of het liefst 2 natuurlijk, in augustus jarig zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-24 22:43 

Profiel   

supertammy schreef
Begin augustus ga ik met een clubje naar de Efteling, jeeej! Zijn er nog ergens kortingsacties? Het bedrag loopt wel snel op als je met een stuk of 8 volwassenen gaat.

Kennen jullie abonnement houders die nog vriendentickets overhebben voor jullie?

Niemand die een paar maanden terug via AH alvast tickets met korting gekocht hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-24 06:59 

Profiel   

supertammy schreef
Begin augustus ga ik met een clubje naar de Efteling, jeeej! Zijn er nog ergens kortingsacties? Het bedrag loopt wel snel op als je met een stuk of 8 volwassenen gaat.

Ik heb de verjaardagskorting net in mijn mail gehad. Zou dus idd even aanmelden met een verjaardag half augustus. Scheelt je €12.50 per ticket op 6 tickets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-24 07:53 

Profiel   

leonie87 schreef
supertammy schreef

Ik heb de verjaardagskorting net in mijn mail gehad. Zou dus idd even aanmelden met een verjaardag half augustus. Scheelt je €12.50 per ticket op 6 tickets.

Ik heb gezien dat ze bij de ingang checken op id bewijs met geboortedatum dus wel mits er echt iemand jarig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-24 10:12 

Profiel   

Bedankt voor de tip! Ik ben in augustus jarig, dus dat komt mooi uit. Ik ga meteen kijken.
Ik heb er al reuze zin in. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-24 11:16 

Profiel   

Mog meer bokkers aan t genieten van het zonnetje in de efteling? <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-24 16:20 

Profiel   

MallyBelly schreef
Mog meer bokkers aan t genieten van het zonnetje in de efteling? <3

[ [url=m/ubfy2o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag niet, gisteravond wel :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-24 16:48 

Profiel   

Ik ga zo nog even een rondje achtbanen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-24 18:15 

Profiel   

Het is maar goed dat we een abbo hebben :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-24 18:29 

Profiel   

Via deze weg wil ik de bokkers bedanken die de gouden tip hadden om met verjaardagskorting naar de Efteling te gaan. Met 2 verjaardagen in de familie die kort op elkaar zitten, konden we met 7 volwassenen met korting naar binnen.
We hebben een topdag gehad! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 22:40 

Profiel   

Wat fijn!

Het was wel echt kneiter druk vandaag :=

Wij hebben ook weer genoten dat wel.
Toch de abbos weer verlengt en al 4x geweest haha.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-24 23:23 

Profiel   

Wij waren afgelopen zondag, toen viel het echt reuze mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-24 04:38 

Profiel   

Krijg je met je abbo ook korting op verblijf in bosrijk of hotel oid?

Weet iemand dat? Zal wel niet ben ik bang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-24 16:24 

Profiel   

Je kan tot 25% korting krijgen op een verblijf als je een abonnement hebt
https://www.efteling.com/nl/park/abonne ... vernachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-24 16:30 

Profiel   

Saul schreef
Krijg je met je abbo ook korting op verblijf in bosrijk of hotel oid?

Weet iemand dat? Zal wel niet ben ik bang.

Idd tot 25% zoals hierboven gezegd en met Plus en Premium krijg je ook een welkomstsnack.

Om te reserveren moet je bellen en ze hebben een x aantal kamers vrij tegen abonnementstarief. Zou wel op tijd bellen, dan heb je meer keus. Zeker in hoogseizoensperiodes (vakanties). Wij gaan komend weekend een nachtje, ik heb een ruime maand geleden gebeld en onze opties waren Hotel, Bosrijk en Bosrijk Hotel en er was over een periode van 2 weken alleen nog een comfortkamer in het Hotel vrij voor 1 nacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-24 16:42 

Profiel   

Oh top! Dankjewel!

Dat scheelt toch weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-24 17:04 

Profiel   

https://www.looopings.nl/weblog/26658/S ... cabre.html *\o/* kan echt niet wachten haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-24 14:39 

Profiel   

Yeeah!

Is het pad achter de Piranha eigenlijk weer open? Dat was altijd een ideale rustige route.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-24 15:00 

Profiel   

Douce schreef
Yeeah!

Is het pad achter de Piranha eigenlijk weer open? Dat was altijd een ideale rustige route.

Ja dat is open.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-24 20:38 

Profiel   

Top, fijn om te weten. Ben er een keer gestrand met de kinderwagen dus ik durfde niet meer te gokken daarna. Was uiteindelijk gered door middelbare scholieren van een schoolreisje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-24 21:28 

Profiel   

Het is nu echt heerlijk in 't park. Wel wat te beleven maar niet druk, genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 12:02 

Profiel   

Oohh ik was net te vroeg naar de Efteling lees ik. Ik was er vorige week zaterdag. Toen kon je wel al het een en ander zien van Danse Macabre maar het pad was nog afgesloten ket hekken. Het was die zaterdag behoorlijk druk, maar ik had ook niet anders verwacht. Laatste zaterdag dat er nog ergens zomervakantie was in Nederland en laatste zaterdag tot 22u open.

Sinds jaren weer eens in de Vogelrock geweest. Voorheen een van mijn favoriete atracties. Maar aangezien ik slechts 2x per jaar (ongeveer) in de Efteling kom, hij een tijd dicht is geweest en de vorige keren wachtrijen van anderhalf uur stonden was het alweer een tijd geleden. Helaas heb je nu niet meer van die leuke laserstralen en is hij nu echt pikdonker. Op de een of andere manier kon ik er niet tegen en raakte ik mijn orientatie kwijt en kwam ik er enorm duizelig uit.

In de wachtrij voor de Carnaval viel ik bijna flauw en van Carnaval zelf heb ik weinig meegekregen. (Geeft ook niets, die kan ik dromen. :+ ) We hadden sowieso al afgesproken dat we na Vogelrock en Carnaval wat gingen drinken, en eventueel de kwalificatie voor de Formule 1 zouden kijken. Maar helaas na een uur voelde ik me nog niet heel beter. Het leek wel een mega kater zonder alcohol te hebben gedronken, heel naar. Ik was niet verkouden of last van mijn oren ofzo, geen idee waar dit vandaan kwam.

Uiteindelijk na bijna twee uur ging het weer een beetje, maar ik hield me wel rustig. Zijn nog in Droomvlucht geweest, rondgewandeld bij het land van Laaf en heel uitgebreid het sprookjesbos gedaan. Gelukkig hadden we voor Vogelrock al de Piranha, Vliegende Hollander, Pagode en Fata Morgana gedaan.

De Piranha vind ik echt leuk geworden met extra waterspugers!

Volgende keer beter, dat gaat van de winter worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 14:09 

Profiel   

Afgelopen weekend was druk. Maar het was ook goed weer dus was te verwachten.

@fohadie wat vervelend dat je zo naar uit vogelrok kwam. Ik ken meerdere mensen die er niet goed tegen kunnen maar apart dat je er voorheen geen last van had. Misschien dat je toch net genoeg zag met laserstralen?

Ik ken ook veel moeders die na hun bevalling nergens meer tegen kunnen. Vind ik ook zo vreemd. Hoop niet dat dat bij mij ooit gebeurt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 14:31 

Profiel   

Ik ben afgelopen weekend 2,5 dagen geweest, vrijdagmiddag tm gisterenavond en heb echt genoten. Ik was even vergeten hoe leuk ik achtbanen vind :))

Hier ook moeder, maar ik word echt overal wagenziek in behalve in achtbanen heb ik ontdekt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 14:40 

Profiel   

dalena schreef
Afgelopen weekend was druk. Maar het was ook goed weer dus was te verwachten.

@fohadie wat vervelend dat je zo naar uit vogelrok kwam. Ik ken meerdere mensen die er niet goed tegen kunnen maar apart dat je er voorheen geen last van had. Misschien dat je toch net genoeg zag met laserstralen?

Ik ken ook veel moeders die na hun bevalling nergens meer tegen kunnen. Vind ik ook zo vreemd. Hoop niet dat dat bij mij ooit gebeurt :')

Nou, ik mag hopen dat ik geen moeder word. := Maar of het idd eraan lag dat het nu nog donkerder is of iets anders? En anders is de Vliegende Hollander nog de enige achtbaan waar ik in ga, rest durf ik sowieso al niet, gaat me veel te hard. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-24 15:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 44 van de 45 [ 1106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen