Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 429 van de 431 [ 10773 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Griekenland |
---|
raket | |
baudyh schreef raket schreef Ik vetrek bijna naar Samos. Wij gaan vaak tegelijk Juni en september zijn ook de leukste maanden vind ik. Dus je hebt een goede smaak haha. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 04-09-24 15:35 |
spatter | |
Wij vliegen zondagmorgen vroeg via Athene naar Ikaria
Heel veel zin in. Waren er vorig jaar ook, weer lekker duiken en rondtoeren met de scooter. |
Geplaatst: 05-09-24 22:52 |
baudyh | |
Zo ik zit op Schiphol. Over 15 min boarden. Heb tussenlanding op Zakynthos en dan hop naar Kefalonia. Zin in
|
Geplaatst: 06-09-24 06:30 |
Muronia | |
Heel veel plezier!
|
Geplaatst: 06-09-24 06:36 |
Bonnelover | |
spatter schreef Wij vliegen zondagmorgen vroeg via Athene naar Ikaria Heel veel zin in. Waren er vorig jaar ook, weer lekker duiken en rondtoeren met de scooter. Met Transavia vanaf Amsterdam? Dan zitten we in hetzelfde vliegtuig. |
Geplaatst: 06-09-24 06:48 |
raket | |
Veel plezier!
|
Geplaatst: 06-09-24 08:28 |
Eulogy | |
Bonnelover schreef Eulogy schreef Onze Transavia vlucht was ook gewijzigd, duurde vervolgens ook nog bijna een volle week voor ik contact met ze wist te krijgen. Echt heel slecht. Het voorstel was in eerste instantie een terugvlucht anderhalve dag eerder dan de oorspronkelijke vlucht... Eh nee Uiteindelijk nu heen en terug van/naar Schiphol ipv Eindhoven, tijden redelijk hetzelfde. Vind ik prima, is dichterbij, maar het hele gedoe was heel vervelend. Nou ja nog een paar weekjes Wanneer ga je? Bij onze schoondochter ook de heen en terugvlucht een dag vervroegd. Heb gebeld en kon zo worden omgeboekt naar de juiste dagen. Nu vliegen we met zijn 5en weer terug. We gaan dinsdag! Heel veel zin in! |
Geplaatst: 06-09-24 09:38 |
Love_myhorse | |
Raket fijne vakantie. Ik ben benieuwd hoe de plek is.
We neigen nu toch naar pythagorion hotel ligt gunstiger... lastig al die keuzes... |
Geplaatst: 06-09-24 21:53 |
Fitzroy | |
Oeh, spatter, Ikaria, jaloers. Prachtig eiland!
Waar op Ikaria zit je? Veel plezier voor iedereen die gaat. Ik ben ook aan het aftellen. |
Geplaatst: 06-09-24 21:58 |
Electra63 | |
Veel plezier voor de aanstaande vakantiegangers.
|
Geplaatst: 06-09-24 23:56 |
spatter | |
Bonnelover nee, via Düsseldorf
Fitzroy appartementje in Agios Kirykos vlakbij de duikschool |
Geplaatst: 07-09-24 17:51 |
baudyh | |
Zwaar hoor vandaag |
Geplaatst: 07-09-24 19:51 |
daantjuhhh | |
Geplaatst: 07-09-24 19:53 |
Mandyy | |
Genieten!
|
Geplaatst: 07-09-24 21:09 |
baudyh | |
Zo net weer terug van een rond rit van ongeveer 100 km. Zuiden van het eiland gezien. Wat gedronken en een heerlijke Lemon cheese cake gegeten bij Maaike, een Nederlandse mevr in Ketalios. Heeft een tentje aan het strand.
Toen door naar Poros, Sami en via argostoli weer terug naar het hotel. Niet veel veranderd in 3 jaar. Toch makkelijk als je de weg al weet. Zwarte auto , lekker warm. Gelukkig airco. Hij rijd wel heerlijk. Goede motor er in voor in de bergen |
Geplaatst: 08-09-24 14:46 |
daantjuhhh | |
Hier zie je mijn huurauto op de achtergrond.
Ook geen enkel probleem in de bergen of offroad. Hahahaha. Helaas met 20 minuten weer inleveren omdat we vanavond naar huis vliegen |
Geplaatst: 08-09-24 17:09 |
Albertina71 | |
Dat is wel een echte Griekse bak @daantjuhhh
|
Geplaatst: 08-09-24 17:53 |
daantjuhhh | |
Albertina71 schreef Dat is wel een echte Griekse bak @daantjuhhh Hahahaha bijna goed. Dit jaar slaan wij Griekenland over voor Bonaire. Maar volgend jaar zeker weer Griekenland. Bonaire is prachtig, de cultuur is mooi en lief. Maar we missen toch wel de Griekse uit eten cultuur en prijs. Dit was meer een reis en Griekenland is een vakantie. |
Geplaatst: 08-09-24 18:06 |
Albertina71 | |
Ach zo!
Ik heb op Kreta ook nog nooit een pick-up truck als huurauto aagboden zien worden. Maar misschien kun je ze ergens huren? Anders is het een gat in de markt. Dan hoor je er op Kreta helemaal bij Al heb ik horen zeggem dat je minstens 5 olijfbomen moet hebben om boer genoemd te worden. En dus het recht te hebben om in een pick-up truck te rijden! |
Geplaatst: 08-09-24 19:06 |
Electra63 | |
Vroeger toen er niet zoveel OV en taxi's waren, liftten wij veel.
Heel wat keren met 6 pp in de achterbak van zo'n (oude) pick-up gezeten, vaak nog met restjes stro en poep. Net zo gemakkelijk werden er kippen of geiten, bouwmateriaal of stro in vervoerd. |
Geplaatst: 08-09-24 19:27 |
daantjuhhh | |
Ja het rijdt ook echt niet verkeerd op deze slechte wegen.
Eigenlijk moet je wel een hoge auto hier hebben als je je wilt verplaatsen van A naar B |
Geplaatst: 08-09-24 19:42 |
_Mel | |
Albertina71 schreef Ach zo! Ik heb op Kreta ook nog nooit een pick-up truck als huurauto aagboden zien worden. Maar misschien kun je ze ergens huren? Anders is het een gat in de markt. Dan hoor je er op Kreta helemaal bij Al heb ik horen zeggem dat je minstens 5 olijfbomen moet hebben om boer genoemd te worden. En dus het recht te hebben om in een pick-up truck te rijden! Haha ik moest hardop lachen. Mijn man heeft ook een pick-up gekocht na onze aanschaf van een stuk land met 40 olijfbomen Goed excuus was dat |
Geplaatst: 08-09-24 21:56 |
baudyh | |
Gisteren avond mega regen in kefalonia. Filmpje gezien van water in de straten an argostoli.
Stroom viel uit in het hotel. Vannacht mega onweer. Uren achter elkaar. Vandaag strak blauw. Lekker bij het zwembad gelegen. Maar voor straks weer regen op komst. Erg onstabiel weer. We wachten het weer af |
Geplaatst: 10-09-24 15:52 |
Earth | |
baudyh schreef Gisteren avond mega regen in kefalonia. Filmpje gezien van water in de straten an argostoli. Stroom viel uit in het hotel. Vannacht mega onweer. Uren achter elkaar. Vandaag strak blauw. Lekker bij het zwembad gelegen. Maar voor straks weer regen op komst. Erg onstabiel weer. We wachten het weer af Ja het is bijna in heel Europa onstabiel momenteel. Hopelijk geen overlast voor jou! |
Geplaatst: 10-09-24 16:00 |
Skessa_ | |
O dat is balen zeg Baudy! Al kan ik me voorstellen dat ze in Griekenland best blij zijn met wat regen.
|
Omhoog |
Geplaatst: 10-09-24 16:04 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 429 van de 431 [ 10773 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Inloggen |