Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 7 [ 169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Horse Event 2024

Profiel   

Haha zo! Ik vond wel dat ze mooie dingen hadden maar vond de korting te weinig }>
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 08:33 

Profiel   

hebben ze veel keuze uit Jodhpurs?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 10:39 

Profiel   

Flicka12 schreef
Haha zo! Ik vond wel dat ze mooie dingen hadden maar vond de korting te weinig }>

Echt? We hebben gescoord voor omgerekend 40,00 per dekje. Met de dekjes die we kozen was dat tussen de 40 en 50% korting. Ik vond dat wel flink. De stand binnen, met de nieuwe en de basiscollectie vond ik ook erg weinig korting inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 11:51 

Profiel   

Sassy4barrel schreef

Nee daarvoor zou ik gewoon even langs een EJ/Divoza rijden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 13:59 

Profiel   

Er was een standje met anatomische hoofdstellen, daar hadden ze ook bitten met roterende tongboog (als myler maar anders)

Weet iemand toevallig wat ik bedoel, en welk merk/bedrijf dit was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 14:13 

Profiel   

Kan iemand mij vertellen hoe de lockers werken, is dat met een euro oid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 20:34 

Profiel   

Nibbit schreef
Er was een standje met anatomische hoofdstellen, daar hadden ze ook bitten met roterende tongboog (als myler maar anders)

Gyrizo bits?
Zij stonden met Torsy Bridles

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 20:52 

Profiel   

Sassy4barrel schreef

Helaas niet, daar zocht ik ook om haha. Misschien dat er op het youth event andere stands staan. Ik vond ook dat er weinig stands waren, er miste buiten ook een hele rij. We hebben ons wel vermaakt maar heel bijzonder was het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 22:15 

Profiel   

Saaams schreef
Nibbit schreef

Gyrizo bits?
Zij stonden met Torsy Bridles

Ja! Dankje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-24 22:16 

Profiel   

xLiez schreef
Sassy4barrel schreef

Helaas niet, daar zocht ik ook om haha. Misschien dat er op het youth event andere stands staan. Ik vond ook dat er weinig stands waren, er miste buiten ook een hele rij. We hebben ons wel vermaakt maar heel bijzonder was het niet.

Ik zocht ze ook :+
En miste idd ook het ea aan stands

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 09:27 

Profiel   

Helemaal aan het begin is een stand met Muckboots (die vallen wel op) en ook jodpurs (van Südwind, fijn merk)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 10:03 

Profiel   

Miran schreef

Citaat
Lockers

Er zijn lockers beschikbaar bij de hoofdingang voor €8,-. Reserveer je locker tijdens het evenement bij de infodesk. Vooraf reserveren is helaas niet mogelijk.

Dit stond in de info mail

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 20:16 

Profiel   

callippo schreef
Helemaal aan het begin is een stand met Muckboots (die vallen wel op) en ook jodpurs (van Südwind, fijn merk)

Die van Südwind zijn idd fijn :) staan die ook in begin ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 20:18 

Profiel   

Ja de Südwind jodpurs staan achter in de stand van de Muckboots

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-24 20:44 

Profiel   

Met schoolpaard Dublin op de foto ; Wie is dublin ? :)
En Hoe zit mijn pony in elkaar ? clinic; is dit geschikt voor kleinere kinderen of meer voor de oudere?

Ben programma aan het maken ; wat gaan we kijken :D bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-24 14:02 

Profiel   

Sassy4barrel schreef
Miran schreef

Citaat
Lockers

Er zijn lockers beschikbaar bij de hoofdingang voor €8,-. Reserveer je locker tijdens het evenement bij de infodesk. Vooraf reserveren is helaas niet mogelijk.

Dit stond in de info mail

Je bent echt binnen een paar minuten bij je auto. Wij hebben vaak even wat spullen weggebracht. Ideaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-24 16:16 

Profiel   

Weet iemand of je ook elektrisch kan laden op de parkeerplaatsen? O:) scheelt weer onderweg 'tanken'.

Morgen even kijken naar het programma. Die clinic klinkt wel interessant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-24 21:13 

Profiel   

Puppetje schreef
Je bent echt binnen een paar minuten bij je auto. Wij hebben vaak even wat spullen weggebracht. Ideaal!

Dan hou ik dat in gedachten, ben ook niet perse van plan veel te kopen. Ondertussen dochterlief verteld dat we gaan, helemaal blij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 14:52 

Profiel   

Cemlys schreef
Weet iemand of je ook elektrisch kan laden op de parkeerplaatsen? O:) scheelt weer onderweg 'tanken'.

Morgen even kijken naar het programma. Die clinic klinkt wel interessant.

Ja :) ik las;
Elektrische oplaadpunten. Rijd groen en laad uw auto op met 100% zonne-energie. Groene taxi's. We gebruiken elektrische auto's rondom de locatie. Busverb..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 18:54 

Profiel   

Miran schreef
Puppetje schreef

Dan hou ik dat in gedachten, ben ook niet perse van plan veel te kopen. Ondertussen dochterlief verteld dat we gaan, helemaal blij!

Leuk hè die enthousiaste kinderen :o
Weten jullie al wat jullie niet willen missen van het programma?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 18:54 

Profiel   

Wie oh wie zie ik morgen allemaal bij de stand van Torsy hoofdstellen en Gyrizo bitten ? :D
Ik kom daar een dagje meehelpen in de stand ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 20:09 

Profiel   

Wij gaan zondag met onze dochter van 7. Dit wordt de eerste keer voor haar. En voor mij is het alweer jaaaaren geleden.

Jammer dat Britt pas om 17u is, die wil ze graag zien. Geen idee of we het de hele dag volhouden. Later gaan zal ook niet handig zijn met parkeren enzo. We gaan het zien hoe het loopt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 21:58 

Profiel   

Zaterdag voor het eerst sinds jaren weer eens geweest( laatste keer was in Deurne)
Helaas geen menclinics/spullen maar wel veel suplementen,voer ed.
Bij welshstamboek wezen buurten( doordat er vanwege welzijn dieren er geen ponys meer mogen komen zijn er geen andere stamboeken)top dat jullie er wel waren :j
Tineke en imke waren weer leuk samen :j ook springen,samengesteld gekeken,zeer diervriendelijk tegenwoordig.
Echt leuke dag gehad en natuurlijk teveel gekocht.voor degene die nog gaan: veel plezier

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 22:42 

Profiel   

Mijn pony doet met zijn ruitertje (9 jaar)mee in de clinic van Jesse Drent, om 14.45 uur in de recreatie piste.
Ze is zo blij, les van haar idool!
Ik hou vooral m’n hart vast of m’n pony zich gedraagt in die drukte… :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-24 22:43 

Profiel   

Stal_Fiore schreef
Mijn pony doet met zijn ruitertje (9 jaar)mee in de clinic van Jesse Drent, om 14.45 uur in de recreatie piste.
Ze is zo blij, les van haar idool!
Ik hou vooral m’n hart vast of m’n pony zich gedraagt in die drukte… :')

Wat leuk! Ik ga vandaag met mijn twee nichtjes van 8 en 6, zo schattig om te zien hoe enthousiast ze zijn en ik doe stiekem met ze mee, even ongegeneerd de penny uithangen vandaag! :D we hebben vooraf een programmaatje gemaakt met wat we willen zien, helemaal uitgetekend door mijn nichtje van 8. Volgens mij staat die clinic van Jesse op het programma, wat leuk dat je pony mee mag (en inderdaad misschien voor jezelf een beetje spannend), maar voor haar zeker begrijpelijk, les van je idool, wat wil je nog meer! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-24 07:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 7 [ 169 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen