Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 170 van de 174 [ 4342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe?

Profiel   

Felien_Kyra schreef
Josien_ schreef
Wij gaan waarschijnlijk volgende week toch last minute een paar dagen naar Saalbach, hopelijk kunnen we nog een paar mooie afdalingen maken!

Sneeuw was deze week van eind tot middelstation in ieder geval nog prima :D verder naar beneden toe wel snel slecht.

Er lijkt nu mogelijk weer wat sneeuw aan te komen, ik ben erg benieuwd :) !
Hoop wel dat mijn verkoudheid dan over is..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-24 09:37 

Profiel   

Hier ook sneeuw, en goede kwaliteit eindelijk! Vanmiddag even een rondje met de pony voor de slee, morgen dan maar een dagje gaan skiën. De wegen zijn nu drama dus vandaag is geen optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-24 10:33 

Profiel   

Gisteren dan toch eindelijk nog een dagje kunnen skiën! Ondanks de warme temperatuur lagen de pistes er echt heel goed bij. Na de lunch uiteraard wat snotterig maar zolang je op de pistes aan de noordkant en onder de bomen bleef had je daar geen last van.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-24 07:07 

Profiel   

Mooi <3

Als iemand tips heeft voor volgend jaar qua accommodatie met kleine kinderen… wil graag iets met verwarmd zwembad en speel/opvang mogelijkheden O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-24 09:49 

Profiel   

Doubtless schreef
Mooi <3

Als iemand tips heeft voor volgend jaar qua accommodatie met kleine kinderen… wil graag iets met verwarmd zwembad en speel/opvang mogelijkheden O:)

Waar wij morgen heen gaan is mss wel wat. Ik weet alleen niet zeker of er opvang is. Gaan naar Peaks Place in Laax.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-24 20:03 

Profiel   

Als je nog last minute wil gaan skiën moet je het nu doen. Er is ontzettend veel sneeuw gevallen op de meeste plekken in de Alpen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-24 12:22 

Profiel   

Moet je nog maar zin in hebben met de temperaturen van de afgelopen tijd :')
Maar komende week wordt het hier weer kouder. Kitzsteinhorn zal denk ik heel mooi zijn nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-24 15:41 

Profiel   

Wij hebben afgelopen week geboekt voor de 1e week van de kerstvakantie. We gaan naar Viehhofen. Kunnen met de gondel vanuit daar zo skigebied van Zell am See in en 5 min. met de skibus de andere kant op hebben we het gebied van Saalbach Hinterglemm tot de beschikking.

Voor ons de eerste keer in de kerstvakantie, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ik ga ervan uit dat het me beter vergaat dan de laatste wintersport, dat was op dag 2 een vroegtijdig einde vanwege een tibia plateau fractuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-24 18:53 

Profiel   

Nou inderdaad! Ben je weer helemaal hersteld?

Hier is het nu echt slecht weer, afgelopen weekend zaten we nog met 30 graden in de tuin en deze week valt er weer een aantal cm sneeuw in het dal :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-24 18:10 

Profiel   

Ja gelukkig wel, na een jaar zijn de schroeven verwijderd en na dat herstel geen last meer gehad.

Het was hier gisteravond ook heel even wit maar dan van een flinke hagelbui. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-24 18:30 

Profiel   

Wij hebben al geboekt voor volgend jaar in de voorjaarsvakantie. Leuk vooruitzicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-24 21:42 

Profiel   

Zijn we al een beetje warm aan het worden voor de wintersport? :D
Hier onverwachts toch wat geboekt, we gaan namelijk met het werk van mijn vriend mee naar Finkenberg.
Ik ben erg benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-24 14:31 

Profiel   

Klinkt leuk. En ja hier al een tijd bezig. :)) Pasgeleden met de camper de vogeesbergjes bekeken en hier en daar al pistes gespot. Groen en niet aangelegd maar toch. Maar afgelopen jaar was het daar een drama met geen sneeuw, tot we echt niet meer konden en toen kon er geskied worden :')

Geen idee wat het dit jaar gaat worden. De periode is weinig keuze -O- kerst en oud en nieuw. Het plan is als de sneeuw ok genoeg is vogezen uitproberen. Lekker vanuit huis gaan. 5 kwartier rijden en we zijn er, en misschien dan nieuwjaarsdag een paar dagen naar Flaine, sinds covid uitbrak niet meer geweest . En we missen het. En mogelijk af en toe een weekend winterberg/willingen als de sneeuw meewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-24 14:38 

Profiel   

Josien_ schreef
Zijn we al een beetje warm aan het worden voor de wintersport? :D
Hier onverwachts toch wat geboekt, we gaan namelijk met het werk van mijn vriend mee naar Finkenberg.
Ik ben erg benieuwd.

Wij hebben met de hele bende net weer geboekt, begin maart naar Fiss.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-24 15:04 

Profiel   

Heb je nog tips voor Fiss?
Wij zouden graag een keer die kant op gaan maar kreeg t niet voor elkaar om een appartement te boeken.
3 slaapkamers en een aparte woonkamer (dus niet slapen in de woonkamer).

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-24 15:35 

Profiel   

Ik heb een tijdje geleden al geboekt, een appartement in de buurt van Sölden voor eind februari. En we hebben een uitnodiging van vrienden om langs te komen in hun appartement in Frankrijk, Les Trois Vallees. Ook hebben we onlangs ski’s gekocht en een dakkoffer dus we hebben de uitrusting nu compleet. Nu al zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-24 15:56 

Profiel   

Wij hebben ook alweer een tijdje geleden geboekt. Gaan weer terug naar hetzelfde appartement in Zwitserland. Is ons zo goed bevallen vorig jaar *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-24 16:11 

Profiel   

Wij gaan met kerst naar Kleinwalsertal :) wordt de 3e keer (daarheen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-24 18:25 

Profiel   

WillemYntJee schreef
Heb je nog tips voor Fiss?
Wij zouden graag een keer die kant op gaan maar kreeg t niet voor elkaar om een appartement te boeken.
3 slaapkamers en een aparte woonkamer (dus niet slapen in de woonkamer).

Wij zitten in een hotel, maar iets lager in ladis zitten wel veel appartementen voor grotere groepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-24 21:11 

Profiel   

Zwitserland, Adelboden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-24 05:41 

Profiel   

Dit weekend gaat de kitzsteinhorn al open! Ik ga nog niet heen, mij te vroeg in het seizoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-24 07:46 

Profiel   

Wij hebben geboekt in Berwang/ Zugspitze Arena. Nog nooit geweest dus ben benieuwd.

Voor Serfaus, Fiss, Ladis loont het om een appartement te nemen iets eerder in het dal. Dan moet je wel iets langer met de bus maar daar zitten ook wat grotere appartementen. Wat wij ook wel doen is bv 2 appartementen in 1 huis of zoals afgelopen jaar, alle appartementen in een huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-24 22:50 

Profiel   

Ook naar gekeken maar niet te vinden. We proberen altijd rond de zomer te boeken dus kan me ook niet voorstellen dat alles al vol was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 05:41 

Profiel   

WillemYntJee schreef
Ook naar gekeken maar niet te vinden. We proberen altijd rond de zomer te boeken dus kan me ook niet voorstellen dat alles al vol was?

Ik heb niet verder gezocht en ik weet ook niet in welke periode jullie willen gaan maar de eerste hit die ik kreeg via de vvv van SFL:

https://www.serfaus-fiss-ladis.at/en/Ac ... b=%23rooms

Wellicht kan je daar nog zoeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 14:24 

Profiel   

Wij zijn ook al aan het aftellen. Onze zoon is bezig met zijn 3e snowboardcursus bij Snowworld.

Zijn er mensen die ervaring hebben met skivakantie in de 1e week van de kerstvakantie en dan met name rond de kerstdagen hoe het gaat met openingstijden liften etc?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 16:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 170 van de 174 [ 4342 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen