Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 18 van de 19 [ 458 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15, 16, 17, 18, 19 Volgende |
Plaats een nieuw onderwerp |
Alleen op vakantie? |
---|
Love_Rosie | |
![]() |
Oke, ik heb vrij gevraagd voor 6 dagen Sevilla.
6 dagen zodat ik wellicht ook nog een dagtrip naar Granada en/of Cordoba kan doen. Als jullie (evt per pb) tips hebben, voor sevilla of algemeen alleen reizen dan hoor ik het heel graag want ik vind het doodeng ![]() Ik ben lang niet meer ergens geweest waar ik moest opletten op zakkenrollers, hoe doen jullie dit? |
Laatste bericht |
![]() |
Travel_me | |
![]() |
Helaas geen tips voor Sevilla.
Qua zakkenrollers heb ik altijd een fannypack die ik over mn borst heb. |
![]() |
Love_Rosie | |
![]() |
Oh goeie. Lelijk, maar goeie
![]() |
![]() |
daantjuhhh | |
![]() |
Altijd je boerenverstand gebruiken.
Bij twijfel luister altijd naar je stemmetje. En met zakkenrollers zorgen dat je niet te veel cash bij je hebt. Ik laat mijn paspoort altijd in de kluis. Geen dure sieraden om en blijf alert. |
![]() |
Needje | |
![]() |
Ik heb ook geboekt voor half februari.
![]() Singapore. Penang. Thailand. |
![]() |
Travel_me | |
![]() |
Gaaf! Ik vond Penang sowieso heerlijk.
Mocht iemand hier nog goede tips hebben voor 2 weken backpacken (17 dagen inclusief reisdagen), let me know. Zit nu te denken aan Palawan (filipijnen) of eventueel Suriname.. Wil later in het jaar nog naar Sri Lanka (juni) en Brazilië (september). Maar misschien heeft iemand nog een leuke suggestie. Liefst wel buiten Europa en budget is alles inclusief rond de 1500 euro |
![]() |
roosjenat | |
![]() |
Tof Needje! Hoelang ga je weg?
Hier ook spontaan nog een vakantie geboekt, wij gaan in november naar Suriname toe. Niet helemaal passend in dit topic want ik ga niet alleen maar als iemand nog tips heeft voor leuke plekjes ![]() |
![]() |
_AB_ | |
![]() |
Travel_me schreef Gaaf! Ik vond Penang sowieso heerlijk. Mocht iemand hier nog goede tips hebben voor 2 weken backpacken (17 dagen inclusief reisdagen), let me know. Zit nu te denken aan Palawan (filipijnen) of eventueel Suriname.. Wil later in het jaar nog naar Sri Lanka (juni) en Brazilië (september). Maar misschien heeft iemand nog een leuke suggestie. Liefst wel buiten Europa en budget is alles inclusief rond de 1500 euro Een goedkoop ticket naar Bangkok scoren en lekker Thailand verkennen! |
![]() |
_AB_ | |
![]() |
En dan kom ik ook nog even binnen vallen met een vraag!
Ik overweeg n paar dagen alleen weg te gaan in Europa in December in m'n eentje. Iemand nog leuke tips? |
![]() |
roosjenat | |
![]() |
_AB_ schreef En dan kom ik ook nog even binnen vallen met een vraag! Ik overweeg n paar dagen alleen weg te gaan in Europa in December in m'n eentje. Iemand nog leuke tips? Misschien is Praag wat voor je? Vond ik een hele leuke stad waar je je prima een paar dagen kunt vermaken. Maar ik denk dat veel steden leuk zijn om te bezoeken in december. Vooral als je van kerstmarkten houd ![]() |
![]() |
_AB_ | |
![]() |
Ja, Praag is geweldig idd!
Ben ik 2 jaar geleden geweest, maar lang niet alles gezien |
![]() |
Picopico | |
![]() |
Ik zou in december een weekje weg willen naar een warmer en zonniger land dan Nederland
![]() |
![]() |
ikke | |
![]() |
_AB_ schreef En dan kom ik ook nog even binnen vallen met een vraag! Ik overweeg n paar dagen alleen weg te gaan in Europa in December in m'n eentje. Iemand nog leuke tips? York in kerstsfeer (als je daar tenminste van houdt) ![]() |
![]() |
nienke555 | |
![]() |
_AB_ schreef En dan kom ik ook nog even binnen vallen met een vraag! Ik overweeg n paar dagen alleen weg te gaan in Europa in December in m'n eentje. Iemand nog leuke tips? Edinburgh? Ik ben nu alleen in Edinburgh voor 4 nachten. Het is echt fantastisch! Prachtige stad met veel te doen en te zien. In restaurants zijn er ook veel andere mensen die alleen eten valt me op, haha! |
![]() |
Travel_me | |
![]() |
_AB_ schreef Travel_me schreef Gaaf! Ik vond Penang sowieso heerlijk. Mocht iemand hier nog goede tips hebben voor 2 weken backpacken (17 dagen inclusief reisdagen), let me know. Zit nu te denken aan Palawan (filipijnen) of eventueel Suriname.. Wil later in het jaar nog naar Sri Lanka (juni) en Brazilië (september). Maar misschien heeft iemand nog een leuke suggestie. Liefst wel buiten Europa en budget is alles inclusief rond de 1500 euro Een goedkoop ticket naar Bangkok scoren en lekker Thailand verkennen! Thailand vond ik zelf eigenlijk het minst leuke land van Azië. Sowieso wel lastig om wat te kiezen, want de "makkelijke en goedkope landen" ben ik meestal al geweest |
![]() |
_AB_ | |
![]() |
Thanks voor de tips!
Hoe meer kerst, hoe beter! Oh echt, travel_me? Wat is je favoriet in Azië? |
![]() |
Travel_me | |
![]() |
_AB_ schreef Thanks voor de tips! Hoe meer kerst, hoe beter! Oh echt, travel_me? Wat is je favoriet in Azië? Indonesie en Nepal ![]() ![]() |
![]() |
Needje | |
![]() |
roosjenat schreef Tof Needje! Hoelang ga je weg? Hier ook spontaan nog een vakantie geboekt, wij gaan in november naar Suriname toe. Niet helemaal passend in dit topic want ik ga niet alleen maar als iemand nog tips heeft voor leuke plekjes ![]() 4 weken totaal |
![]() |
_AB_ | |
![]() |
Travel_me schreef _AB_ schreef Thanks voor de tips! Hoe meer kerst, hoe beter! Oh echt, travel_me? Wat is je favoriet in Azië? Indonesie en Nepal ![]() Vietnam ook erg leuk ![]() Nice! Indonesië en Vietnam staan hier ook nog op de planning, maar niet in m'n eentje denk ik. Is Indonesië kindvriendelijk eigenlijk? |
![]() |
Travel_me | |
![]() |
Jazeker! Zijn echt gek op kinderen daar!
Vond beide heel goed te bereizen ![]() |
![]() |
Needje | |
![]() |
Travel_me schreef Gaaf! Ik vond Penang sowieso heerlijk. Toevallig tips waar te verblijven? Heb alles wel rond alleen Penang nog niet ![]() |
![]() |
Libra76 | |
![]() |
Heeft iemand hier ervaring met interrail? Tips voor routes/ bestemmingen? Ik wil ongeveer twee weken gaan. Zou voor mij het eerst zijn om met de trein te reizen.
|
![]() |
Picopico | |
![]() |
Libra76 schreef Heeft iemand hier ervaring met interrail? Tips voor routes/ bestemmingen? Ik wil ongeveer twee weken gaan. Zou voor mij het eerst zijn om met de trein te reizen. https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=71&t=2047027 Misschien heb je wat aan dit topic? ![]() |
![]() |
Libra76 | |
![]() |
Picopico schreef Libra76 schreef Heeft iemand hier ervaring met interrail? Tips voor routes/ bestemmingen? Ik wil ongeveer twee weken gaan. Zou voor mij het eerst zijn om met de trein te reizen. https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=71&t=2047027 Misschien heb je wat aan dit topic? ![]() Top! Bedankt |
![]() |
Travel_me | |
![]() |
Needje schreef Travel_me schreef Gaaf! Ik vond Penang sowieso heerlijk. Toevallig tips waar te verblijven? Heb alles wel rond alleen Penang nog niet ![]() Niet specifiek helaas, want was er in 2014, dus echt al lang geleden. Weet wel dat ik Chinatown en Little India beide leuke wijken vond ![]() |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 18 van de 19 [ 458 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15, 16, 17, 18, 19 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Inloggen |