Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 19 [ 458 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Plaats een nieuw onderwerp

Alleen op vakantie?

Profiel   

Ik heb toen een paar nachten in georgetown geslapen en een paar dagen aan de kust. Maar als je ergens anders gaat strand/zwembad hangen kan je strand van Penang skippen. Volgens mij sliep ik ergens in Chinatown van Georgetown, ik ga kijken of ik het nog kan vinden.

Edit: wel in 2016 maar sliep toen in het Kimberley Hotel. Was prima, konden in Georgetown alles lopend doen.

We hebben toen ook nog een paar dagen in Batu Ferrenghi gezeten. Mooi hotel met zwembad en verder niets gedaan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-24 17:25 

Profiel   

Heb ondertussen een nieuw hostel gevonden die imo wel goed ligt en geboekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 17:43 

Profiel   

Nou hier is Curacao geboekt voor in maart.
We hebben een 4 tot 6 persoons villa/bungalow gehuurd op het Morena Resort in Jan Thiel.

Erg benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-24 06:35 

Profiel   

daantjuhhh schreef
Nou hier is Curacao geboekt voor in maart.
We hebben een 4 tot 6 persoons villa/bungalow gehuurd op het Morena Resort in Jan Thiel.

Erg benieuwd.

Daar verblijf ik ook, ben benieuwd hoe het zal zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-24 06:54 

Profiel   

Ik ga komende week naar Sevilla, toch alleen een hostel geboekt in een privé kamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-24 08:57 

Profiel   

Love_Rosie schreef
Ik ga komende week naar Sevilla, toch alleen een hostel geboekt in een privé kamer.

Pas je wel op met het weer daar? Dat is nu niet te best, ik weet niet of dat in Sevilla is en of alle ellende volgende week weer opgelost is, maar het is echt erg op sommige plekken in Spanje op dit moment..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-24 20:57 

Profiel   

Texas02 schreef
Love_Rosie schreef

Pas je wel op met het weer daar? Dat is nu niet te best, ik weet niet of dat in Sevilla is en of alle ellende volgende week weer opgelost is, maar het is echt erg op sommige plekken in Spanje op dit moment..

Moest ik ook even aan denken. Een goede annuleringsverzekering lijkt me verstandig in deze.

Hopelijk onnodige zwartkijkerij en heb je een fijne vakantie, maar toch.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-24 21:35 

Profiel   

Oh ja, volgende week lijkt het weer prima, zonnig en droog. Sevilla valt tot nu toe mee, weet niet wat het vandaag doet. Meeste water in dat gebied is bij Malaga gevallen. Bij Valencia is het vandaag weer heel slecht :\ .

Ik kan m’n hostel tot zaterdag annuleren. Vlucht niet denk ik maar liever wat geld kwijt dan in noodweer zitten hoor, ik hou het (4x per dag :Y) ) in de gaten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-24 13:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 19 [ 458 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen