Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 43 van de 44 [ 1089 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 40, 41, 42, 43, 44 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Pretparken & uitjes. |
---|
L_iek | |
Ik ben dit jaar 2 keer naar Walibi gegaan met mijn abonnement. Ik vond het tokkie gehalte echt meevallen en ook van andere narigheid niks gemerkt.
Wij hebben alle huizen gedaan met als dieptepunt Us vs You. Die vond ik echt behoorlijk tegenvallen. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 02-11-24 22:47 |
Luxorvalkje | |
Ik heb dit jaar veel halloween gedaan
Toverland (ik houd van de zones, maar het concept is al een tijdje hetzelfde, wordt ook steeds drukker) Traumatica (geen zones, wel goede huizen. Tarot house was favoriet) Slagharen (familieparkje, leuk hun best gedaan en nog een verrassing in een van de huizen. Je mag hier niet hetzelfde niveau verwachten als bij walibi. Dit is hun tweede jaar volgens mij). Bobbejaanland (verrassend leuk. Wel heel druk met 80 minuten wachten voor revolution. Leuke huizen, zones laten te wensen over. Veel acteurs in de huizen en bij sommigen was het weer eens iets anders.) Danse Macabre afgelopen vrijdag drie keer gedaan. Na het werk die kant op gegaan en ongeveer 75 minuten gewacht. Koorbanken twee, drie en vier gehad. Ik vind het mooi gedaan. Een veel betere manier om 35 mio te besteden dan symbolica. |
Geplaatst: 04-11-24 13:01 |
JoT | |
Luxorvalkje, maakt het verschil dan, in welke koorbank je gaat zitten? En je bent lekker bezig geweest, met al die halloween-parken.
|
Geplaatst: 04-11-24 13:09 |
Josien_ | |
Staan er nog steeds van die flinke rijden bij Danse Macabre? En zo ja, is het het waard om te wachten?
Wij gaan zondag naar de Efteling dus ik snap dat een weekenddag al snel drukker is dan doordeweeks. |
Geplaatst: 04-11-24 13:27 |
Luxorvalkje | |
De attractie is net nieuw, dus rijen zijn te verwachten.
Zeker in het weekend. Ik vond het reuze meevallen. De wachtreis (ja zo heet het echt) is opgedeeld in stukken en daardoor beter te behappen. Ik verwacht wel dat de wachttijd snel minder wordt op doordeweekse dagen. Als de gekte wat is gaan liggen. Zelf vind ik het een leuke attractie. Zeer Efteling waardig. Maar zeg nou eerlijk: welke attractie is nou echt anderhalf uur wachten waard? Voor de beleving vind ik het uitmaken in welke bank je zit. Zonder te spoilen. Je kunt vanuit de verschillende posities net weer andere dingen goed zien. De locatie op de bank zelf maakt voor mij niet uit. |
Geplaatst: 04-11-24 16:27 |
Ghostattack | |
Ik word een beetje zenuwachtig van de rumours dat Kingda Ka gaat sluiten en verwijderd wordt Ik heb TTD ook al gemist en nadat ze Zamperla hadden ingeschakeld voor TT2 is die ook alweer enige tijd gesloten door issues...
Al mn bucketlist coasters verdwijnen langzaam Do-dodonpa is ook weg |
Geplaatst: 05-11-24 17:29 |
L_iek | |
Ghostattack schreef Ik word een beetje zenuwachtig van de rumours dat Kingda Ka gaat sluiten en verwijderd wordt Ik heb TTD ook al gemist en nadat ze Zamperla hadden ingeschakeld voor TT2 is die ook alweer enige tijd gesloten door issues... Al mn bucketlist coasters verdwijnen langzaam Do-dodonpa is ook weg Op naar Amerika dan maar |
Geplaatst: 05-11-24 18:35 |
Ghostattack | |
Van welk geld en welke vakantiedagen
|
Geplaatst: 05-11-24 18:43 |
L_iek | |
Ghostattack schreef Van welk geld en welke vakantiedagen Haha, hier hetzelfde. Vorig jaar zat ik Orlando, tijd om weer een trio te boeken |
Geplaatst: 05-11-24 18:45 |
Ghostattack | |
Een trio of een trip
Ik heb voor maart al Aziƫ op de planning, dus Amerika zal op z'n vroegst pas 2026 worden |
Geplaatst: 05-11-24 19:21 |
L_iek | |
Ghostattack schreef Een trio of een trip Ik heb voor maart al Aziƫ op de planning, dus Amerika zal op z'n vroegst pas 2026 worden Trip |
Geplaatst: 07-11-24 11:52 |
Michelleex | |
Wat leuk dat er weer wat leven inzit hier!
Voor mij staat alles helaas op een zeer laag pitje.. dit jaar een huis gekocht dus grote trips en parkeren houden even op. We hebben nog getwijfeld om naar Walibi te gaan, maar zijn vroeger veel geweest en hebben dus ook het oplopende tokkie-gehalte meegemaakt. Dit jaar ook weer veel geklaag over gehoord, dus ik ben denk ik wel blij dat we niet gegaan zijn.. In september wel spontaan een dagje mee gevraagd naar de Efteling, dus dat was wel weer heel erg leuk. Ik moet zeggen dat van wat ik gezien heb van Danse Macabre dat ik niet onder de indruk ben.. nouja.. ik ga er voorlopig niet achter komen. 2 jaar geleden zaten wij ook in Florida... ik zou zo weer terug gaan! |
Geplaatst: 07-11-24 12:53 |
L_iek | |
Wij gaan meestal het eerste weekend van de Fright Nights. Dan valt het tokkie gehalte mee. Vandaag Efteling, heerlijk rustig. 6 keer in Danse Macabre geweest.
3 december gaan we naar Disney. |
Geplaatst: 07-11-24 18:56 |
moonsparkle | |
6 x haha ik loop dan 6 keer achter. Er staat al op de planning om naar Europapark te gaan, poging 3. Twee jaar achter elkaar was het weer zo slecht dat we hebben geannuleerd
|
Geplaatst: 07-11-24 19:01 |
L_iek | |
moonsparkle schreef 6 x haha ik loop dan 6 keer achter. Er staat al op de planning om naar Europapark te gaan, poging 3. Twee jaar achter elkaar was het weer zo slecht dat we hebben geannuleerd Single rider was maar 10 minuten wachten , dus maar even onze kans gepakt |
Geplaatst: 07-11-24 20:50 |
Douce | |
Michelleex schreef Wat leuk dat er weer wat leven inzit hier! Voor mij staat alles helaas op een zeer laag pitje.. dit jaar een huis gekocht dus grote trips en parkeren houden even op. We hebben nog getwijfeld om naar Walibi te gaan, maar zijn vroeger veel geweest en hebben dus ook het oplopende tokkie-gehalte meegemaakt. Dit jaar ook weer veel geklaag over gehoord, dus ik ben denk ik wel blij dat we niet gegaan zijn.. In september wel spontaan een dagje mee gevraagd naar de Efteling, dus dat was wel weer heel erg leuk. Ik moet zeggen dat van wat ik gezien heb van Danse Macabre dat ik niet onder de indruk ben.. nouja.. ik ga er voorlopig niet achter komen. 2 jaar geleden zaten wij ook in Florida... ik zou zo weer terug gaan! Ik heb erin gezeten en heb nog geen filmpje gevonden dat de ervaring goed vat. Wil het ook niet ophypen hoor, maar hij laat zich echt lastig filmen. |
Geplaatst: 07-11-24 21:32 |
_Marjon_ | |
Hier gisteren ook nog even 3 rondjes Danse Macabre gedaan. Vind het toch echt wel een toffe ride.
|
Geplaatst: 08-11-24 14:14 |
Josien_ | |
Ik ben eigenlijk helemaal niet van spookhuizen etc. Is het dan alsnog een aanrader?
|
Geplaatst: 08-11-24 14:24 |
_Marjon_ | |
Ja absoluut
|
Geplaatst: 08-11-24 14:38 |
JoT | |
Ik probeer zo ontzettend hard om alle filmpjes en beschrijvingen te vermijden, ik wil straks echt verrast worden. Ik ga er gewoon vanuit dat het een supermooie attractie is, ik heb er eigenlijk alleen maar goede dingen over gehoord. Nog drie weken en dan mag ik 'm ook gaan uitproberen
|
Geplaatst: 08-11-24 16:01 |
Hanneke137 | |
Vraagje, wij willen volgend jaar Mei naar Europapark gaan, een midweek.
Wat zijn jullie ervaringen, wat kan je het beste doen. Hotel op het park in combinatie met tickets, of een overnachting locatie in de buurt zoeken en losse tickets bestellen? We hebben op de site al zitten kijken, maar ik vind het erg onduidelijk wat er nu precies is inbegrepen bij overnachtingen in de hotels daar. |
Geplaatst: 11-11-24 14:39 |
_Marjon_ | |
Overnachting = overnachting en ontbijt. Tickets moet je altijd los bijbestellen. Dus wat dat betreft kan je beter kijken wat je wilt qua comfort. Pension in het dorp is goedkoper, themahotel is gewoon hartstikke mooi, en heerlijke ontbijt buffetten, zwembaden, wellness en restaurants. Al mag je van de restaurants en bars ook gebruik maken als je geen hotelgast bent. Dus de vraag is eigenlijk, wat wil je uitgeven.
|
Geplaatst: 11-11-24 15:46 |
Hanneke137 | |
Ja ik had al zo een beetje zitten kijken, maar op de site van Europapark zijn niet alle hotels nu open. Dus de goedkoopste welke ik tot nu toe vond voor 4 nachten was 880Euro. We zijn met 4 personen, bestaande uit 2 stellen. Nu was deze kamer 1 2 persoons bed en een stapelbed. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar de eerste volgende optie was meteen 1700Euro. Wat een verschil!!
En het gekke is dat je op de site dan ziet staan dat ze ook combi tickets zouden hebben, 3 dagen voor 146 euro per persoon, dit is echter wel voor een bepaalde periode. Nog niet voor de periode waar wij willen gaan. Die kan dan natuurlijk ook duurder uitpakken. |
Geplaatst: 11-11-24 16:26 |
_Marjon_ | |
EP kent niet veel korting. Soms hebben ze "hot deals" in rustige periodes, dan krijg je 20% korting geloof ik.
In mei zullen alle hotels wel open zijn, zou ik vreemd vinden als het niet zo was. Omdat ze nu in het Hallowinter seizoen zit en het rustig is, zijn er inderdaad maar 3 hotels open van de 6. Omdat ik hotel friend ben kan ik deze week al boeken voor komend seizoen met een kleine korting maar ik schrok ook van hoeveel er al volgeboekt zit, met allemaal vroegboekers dus. Al moet ik zeggen dat de korting alleen interessant was als je vooraf betaald, normaal kan je tot 4 dagen ofzo van tevoren nog annuleren. |
Geplaatst: 12-11-24 10:09 |
karuna | |
Ik moet zeggen. Twee keer noodgedwongen moeten overnachten daar en de eerste keer volledig vrijwillig . De eerste keer was bell rock, mooie kamers. Heerlijk zwembad en fijne sauna. En het restaurant daar is niet de goedkoopste maar wel heel goed. De eerste keer schoven we vrij laat aan maar was de keuken nog open. De laatste keer sliepen we in alcazar op oudejaarsavond (nee niet vrijwillig en een peperdure kitscherige rode suite) het was de laatst beschikbare kamer in de verre regio. We hadden razende honger na een dag vol zoeken naar een garage en afgesleept worden. En er bleek een silvester buffet te zijn bij Bell Rock, en we mochten gewoon aanschuiven er was nog eten over.
De tweede keer zaten we in el andaluz ivm een operatie dat was ook wel een fijne kamer al heb ik daar alleen mijn bed gezien toen. De derde was dus een stranding met oud en nieuw eerst alcazar en daarna een nacht in el andaluz. Alcazar was erg kitsch wel goede bedden. Voordeel dat je hebt is dat je eerder het park inmag en je tussendoor makkelijk even naar de kamer kan en kan zwemmen en de sauna gebruiken. Verder geen korting op de entree. |
Omhoog |
Geplaatst: 12-11-24 11:31 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 43 van de 44 [ 1089 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 40, 41, 42, 43, 44 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Inloggen |