Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 49 van de 51 [ 1254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Efteling liefhebbers |
---|
Moon_light94 | |
Foaly schreef Moon_light94 schreef Wij gaan half/eind november ook, wel doordeweeks. Hoop dat het meevalt want zou eigenlijk wel heel graag in Dans Macabre willen. Maar kan natuurlijk idd goed dat de rijen zo lang blijven voorlopig. Ach we gaan het zien Ik ga met mijn moeder en die is echt al jaren niet meer geweest, dus voor haar is er sowieso genoeg nieuws Goed de app in de gaten houden en niet gelijk als eerste erop duiken, want dan gaat iedereen. Ik zou wachten tot lunchtijd, dan is het meestal overal wel wat rustiger Ja precies En anders loopt ie niet weg gelukkig, goed excuus om later nog eens te gaan haha! |
Laatste bericht |
Geplaatst: 31-10-24 16:23 |
Cayenne | |
Ik wacht wel een jaartje
Na een jaar viel het qua drukte ook heel erg mee bij Symbolica, dus wij hebben geen haast |
Geplaatst: 31-10-24 16:29 |
xPabloBokt | |
Ik moest in de rij voor de winkel.
Maar de buit is binnen, heb de pinset gehaald Foto's in een spoiler voor degenen die ja.. geen spoilers willen Spoiler: Waarschijnlijk gaan we dit weekend nog een keer om nog even van de lange avonden te genieten, dus dan even kijken aan de hand van de wachttijden of we in de attractie zelf gaan. Anders wordt het voor ons 13 november. |
Geplaatst: 31-10-24 20:50 |
dalena | |
Waren ee nog veel pins? Maandag lagen we nog veel maar volgens mij gaan ze erg hard
|
Geplaatst: 31-10-24 20:57 |
Bellatrix | |
Wat kosten die eigenlijk?
|
Geplaatst: 31-10-24 21:01 |
billy3105 | |
€20 dacht ik?
Wij zijn vandaag met groepje na werktijd nog geweest, 2 keer. Laatste keer rond 19.45 de rij in gegaan. Moet zeggen dat ik hem nu meer vond zwieren en zwaaien als de eerste keer, wel tof! Hoop wel dat ze wat aan die mechanische piep gaan doen. Heel vervelend zo’n hoog geluid in De eerste rit geen ‘nieuwe’ dingen gezien. 2de rit zag ik voor het eerst iets in de kelder! Zo leuk dat je toch steeds weer ergens anders naar kunt kijken |
Geplaatst: 31-10-24 21:54 |
xPabloBokt | |
Bellatrix schreef Wat kosten die eigenlijk? €20,- zonder abbo korting Er hingen er nog meer dan genoeg. |
Geplaatst: 31-10-24 22:22 |
_Marjon_ | |
billy3105 schreef €20 dacht ik? Wij zijn vandaag met groepje na werktijd nog geweest, 2 keer. Laatste keer rond 19.45 de rij in gegaan. Moet zeggen dat ik hem nu meer vond zwieren en zwaaien als de eerste keer, wel tof! Hoop wel dat ze wat aan die mechanische piep gaan doen. Heel vervelend zo’n hoog geluid in De eerste rit geen ‘nieuwe’ dingen gezien. 2de rit zag ik voor het eerst iets in de kelder! Zo leuk dat je toch steeds weer ergens anders naar kunt kijken Oh wat een geluk, 2 keer. Waar werk jij? In de avond stond de rij nog steeds ter hoogte van schatkist/gebrande boon. |
Geplaatst: 31-10-24 22:53 |
billy3105 | |
_Marjon_ schreef billy3105 schreef €20 dacht ik? Wij zijn vandaag met groepje na werktijd nog geweest, 2 keer. Laatste keer rond 19.45 de rij in gegaan. Moet zeggen dat ik hem nu meer vond zwieren en zwaaien als de eerste keer, wel tof! Hoop wel dat ze wat aan die mechanische piep gaan doen. Heel vervelend zo’n hoog geluid in De eerste rit geen ‘nieuwe’ dingen gezien. 2de rit zag ik voor het eerst iets in de kelder! Zo leuk dat je toch steeds weer ergens anders naar kunt kijken Oh wat een geluk, 2 keer. Waar werk jij? In de avond stond de rij nog steeds ter hoogte van schatkist/gebrande boon. Een plaats waar we binnen 20 minuten er zijn En klopt, de eerste keer net iets na fabula erin gestapt, 2de keer bij de schatkist. Het was geen vervelende rij omdat je ineens een stuk opschoot |
Geplaatst: 01-11-24 09:19 |
_Marjon_ | |
Oh zo, ik dacht ook echt binnen het park, vandaar de vraag .
|
Geplaatst: 01-11-24 11:09 |
Douce | |
https://youtu.be/jRU4IoaSDAM?feature=shared
Interessant filmpje voor onder andere Karuna, review van de miva (faciliteitenpas) variant van Dance Macabre (zonder al te veel spoilers erin). Ik ben halverwege het filmpje maar mijn gevoel zegt dat er heel bewust nagedacht is maar dat mensen die wegens problemen met prikkelverwerking de miva pas hebben niet echt iets aan deze attractie hebben. Snap dat je wat dat betreft ook niet iedere beperking echt kunt geven wat het nodig heeft maar dus wel fijn dat deze review er is. |
Geplaatst: 03-11-24 04:42 |
cobiie | |
Ik ga er ook van uit dat je met epilepsie en snel overprikkeld je niet in deze attractie moet gaan zitten.
Ik vond dat ze het netjes uitlegde in het filmpje. |
Geplaatst: 03-11-24 11:50 |
Cayenne | |
De nieuwe prijzen voor een toegangskaartje en een parkeerkaart zijn bekend: https://www.looopings.nl/weblog/27361/M ... osten.html
|
Geplaatst: 21-11-24 18:09 |
Moon_light94 | |
Ik ben gisteren in de Efteling geweest, ondanks de sneeuw een leuke dag gehad! Gelukkig uiteindelijk bijna alle achtbanen toch open, behalve Joris en de Draak.
Ennn natuurlijk in Dans Macabre! Heb maar 15 minuutjes hoeven wachten. Heel gaaf vond ik m, echt een ode aan het oude spookslot ook. |
Geplaatst: 21-11-24 19:25 |
Nadir | |
Cayenne schreef De nieuwe prijzen voor een toegangskaartje en een parkeerkaart zijn bekend: https://www.looopings.nl/weblog/27361/M ... osten.html Wauw… wat een geld he. |
Geplaatst: 21-11-24 22:18 |
_Marjon_ | |
Is dan ook wel de prijs voor het hoogseizoen he, en flexibel zonder datum. In het laagseizoen kan je nog voor €38.
Is veel geld, maar er gaat natuurlijk bij de Efteling ook een hoop geld uit. Vorig jaar bijna 38 miljoen winst, maar 1 Danse Macabre bouwen en het is weer weg . Ik heb 2 weken terug nog €54 per ticket afgetikt voor Phantasialand, en deze waren dan nog online in de voorverkoop (op datum). Ook daar kan het goedkoper, maar dus ook nog een stuk duurder. Las net ergens dat er iemand zijn 100e ritje heeft gemaakt in Danse Macabre en rond de 150 uur gewacht heeft. En toen ging ik rekenen en dacht ik, gezien de huidige openingtijden van het park, dat ze vanaf de dag van opening tot aan nu, zo'n 19 a 20 dagen Efteling van opening tot sluit heeft gewacht. En ik denk alleen maar, hoe dan . Ik zit nu op 4 ritjes, waarvan 3 verschillende banken. Iedere bank heeft toch net weer wat anders qua zicht en beleving. Ik denk wel mijn nieuwe nr 1 attractie in het park. Ik moet zeggen, de laatste 3 ritjes waren ook op 1 dag hoor. Had een cursus in het park en ben daarna nog even via de single riders gegaan. Als ik mijn kinderen meeneem wordt het lastig, mijn jongste is pas 1 en mijn man gaat vrijwel nooit mee. |
Geplaatst: 23-11-24 14:48 |
gelato | |
Cayenne schreef De nieuwe prijzen voor een toegangskaartje en een parkeerkaart zijn bekend: https://www.looopings.nl/weblog/27361/M ... osten.html Bizar, al was ik er 1.5 week geleden gelukkig voor 38 euro, maar 54 ga ik er echt niet voor betalen. Dan maar geen hoogseizoen. Ook de Danse Macabre 2x uitgeprobeerd! Ik denk ook een van de nieuwe favorieten van mij |
Geplaatst: 29-11-24 11:51 |
Jildau | |
Zak je ver en zeer plotseling naar beneden? Ik wil er heel graag in maar heb echt een hekel aan vrije vallen.
|
Geplaatst: 29-11-24 12:47 |
Liesje89 | |
Jildau schreef Zak je ver en zeer plotseling naar beneden? Ik wil er heel graag in maar heb echt een hekel aan vrije vallen. Nee dat valt echt heel erg mee! Het gaat best geleidelijk! En niet zo ver. |
Geplaatst: 29-11-24 12:54 |
karuna | |
Maar hoe ver is niet zo ver? Verdieping hoogte of meer?
Maar de toegangsprijzen zijn nu zo dat ik het niet eens meer kan gaan proberen vrees ik ik kan bijna nergens in maar moet dan wel de volle entreeprijs betalen nou ja een enorme korting van 2 euro als ik -een account aanmaak - dan een faciliteitenpas aan moet vragen waardoor ik allerhande medische gegevens moet overhandigen - ik moet een app downloaden op mijn telefoon die dat niet bepaald leuk vindt. En zonder die pas heb ik hoe dan ook een probleem. Dus nee dat gaat hem niet meer worden vrees ik. En over de grens is het zoveel fijner geregeld. Gewoon jammer |
Geplaatst: 29-11-24 13:13 |
Foaly | |
Account aanmaken of app downloaden is niet nodig, zegt de website van de Efteling:
Citaat Wil je de Efteling-app niet gebruiken? Dan kun je op de dag van je bezoek een fysieke faciliteitenkaart bij de Gastenservice aanvragen. Ook een scootmobiel of rolstoel kun je zo te zien direct reserveren op de website, zonder account. En ja, het is duur. Maar, en sorry dat ik het zeg, ik vind je wel enorm zuur overkomen, terwijl de Efteling echt zijn best doet om voor iedereen toegankelijk te zijn. |
Geplaatst: 29-11-24 13:25 |
karuna | |
Ik heb gebeld en krijg toch echt te horen dat ik alleen middels een account die pas kan aanvragen digitaal. dat kan niet ter plekke in de efteling en moeten ze best veel medische dingen van me weten. En ja ik raak daar gefrustreerd van vooral ook de stugheid van ja die dingen moet je doen anders ben je gewoon niet welkom. Wat ik nu niet bepaald een klantvriendelijk iets vind
Spontaan een uitje kan gewoon niet hierdoor. En de toegankelijkheid service is juist een stuk minder dan jaren geleden. Ik ben vaak geweest. De laatste keer 8 jaar geleden, nooit een speciale pas nodig gehad. Invalide parkeerkaart laten zien en klaar. Mijn rolstoel sleep ik toch al mee. Als ik vooral door heel veel hoepels moet gaan springen omdat ik niet fit genoeg ben terwijl je al weinig dingen in het park kan doen dan is de voorpret er wel van af ja, eerst examen doen of je wel geschikt bent om te komen, en in de wachtrij ergens staan kan ik echt niet. Dus zonder die pas is het al helemaal alleen sprookjesbos diorama en klaar. |
Geplaatst: 29-11-24 13:31 |
Douce | |
Niet dat ik de Efteling goedkoop wil gaan noemen hoor, maar alleen de hoogseizoen tickets zijn duurder geworden. Je kunt nog steeds (bijvoorbeeld vandaag!) voor €38 naar de Efteling.
Edit: en in mijn ervaring klopt wat op de Efteling site staat. Vermoed dat je bij de gastenservice gewoon zonder gezeur wordt geholpen. 'T is maar net hoe je erin staat in deze. |
Geplaatst: 29-11-24 14:01 |
dalena | |
Ik heb nooit medische gegevens moeten tonen. En inderdaad zou je de pas bij de gastenservice ook moeten krijgen
|
Geplaatst: 29-11-24 15:45 |
gelato | |
karuna schreef Maar hoe ver is niet zo ver? Verdieping hoogte of meer? Maar de toegangsprijzen zijn nu zo dat ik het niet eens meer kan gaan proberen vrees ik ik kan bijna nergens in maar moet dan wel de volle entreeprijs betalen nou ja een enorme korting van 2 euro als ik -een account aanmaak - dan een faciliteitenpas aan moet vragen waardoor ik allerhande medische gegevens moet overhandigen - ik moet een app downloaden op mijn telefoon die dat niet bepaald leuk vindt. En zonder die pas heb ik hoe dan ook een probleem. Dus nee dat gaat hem niet meer worden vrees ik. En over de grens is het zoveel fijner geregeld. Gewoon jammer Je zakt minder ver naar beneden. Ik had verwacht dat het minstens een verdieping of meer zou zijn, hield m'n hart al vast, want daar ook echt geen fan van, maar het viel enorm mee. |
Omhoog |
Geplaatst: 29-11-24 15:49 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 49 van de 51 [ 1254 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Inloggen |