Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 174 van de 176 [ 4390 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Algemeen wintersporttopic - waar gaan we naartoe? |
---|
Mo_86 | |
Ik heb een zwarte ski jas en een zwarte broek. Lekker saai maar kleedt wel mooi af. Heb ook nog een fel turquoise broek maar dat gecombineerd met jas en helm lijk ik net Annie de Rooij. Dus meestal draag ik de zwarte set. Ik heb nu een mintgroene helm maar ben er net achter gekomen dat ie niet goed past. Dus er moet een nieuwe komen, zal vrees ik ook wel zwart worden aangezien er niet zo veel leuke kleuren zijn.
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 28-10-24 19:16 |
hildemenna | |
Hier een lila Dope Snow pak met een witte helm. Mijn skigenoten noemen me met een reden Tinky Winky
|
Geplaatst: 28-10-24 20:23 |
Earth | |
Ik draag een roze - bruin/oranje jas van Salomon. Echt een hele fijne jas, al past hij me niet helemaal meer doordat ik een dikke kont heb gekregen Dus mijn schoonmoeder heeft een een stuk softshell tussen gezet.
Je merkt wel echt dat de binnenkant heel zacht warm is, ik kan het niet helemaal uitleggen. De jas was nieuw iets van €380.- en ik heb m voor €65.- gekocht. Ik heb er een donkerbruine broek van Protest bij, voor 4 euro gekocht bij de kringloop Maar als we weer gaan skiën ga ik wel voor een nieuwe set. Ik ben ook dol op mijn Atomic helm met vizier. Een duur grapje maar het is echt een hele fijne helm. |
Geplaatst: 28-10-24 20:28 |
Dee_Es | |
Ik heb geen idee welk merk mijn jas is. Ik kom 'm verder ook nooit tegen. Heb 'm al jaren maar ziet er nog uit als nieuw maar zo langzamerhand raak ik er wel een x op uitgekeken.
Broek is van Horsefeathers. Die heb ik 2x want ik ben er 1 een jaar kwijt geweest en kocht toen een nieuwe en toen vond ik na de vakantie m'n oude terug. Hij is zwart met een soort grey wash, matte look. Heel tof. Helm en handschoenen zijn van Roxy maar zijn aan vervanging toe. Goggels met verwisselbare lens is van Anon. Snowboard is de C2 Radience van Roxy. M'n grote vriendin al zoek ik zo langzamerhand een board met iets meer float want ik ben bij verse sneeuw meer naast dan op de piste te vinden. De bindingen zijn van Rome. Heel comfi maar wat zwaar. Wat een deal, die jas Earth! Ik vind wat kleur op de piste wel leuk. Mijn set lijkt heel donker maar dat komt door de foto. |
Geplaatst: 28-10-24 23:48 |
Aight | |
Superleuk om jullie sets te zien! Vind kleur ook zo leuk staan in de sneeuw, maar heb zelf nu dus een donkerblauwe grijze set gezien haha
|
Geplaatst: 29-10-24 09:37 |
Earth | |
Ja ik houd dus ook heel erg van kleur. Ik vind het ook ideaal want je herkent je vrienden/familie makkelijker terug Ze zien mij ook van ver aankomen
En ja ik ben dol op dat soort deals. Ik zou sowieso weer een jas op sportpursuit kopen, gewoon omdat ik zulke deals zo leuk vind |
Geplaatst: 29-10-24 13:00 |
Indy_Mouse_9 | |
Het mensen herkennen op de piste vind ik het grootste voordeel
We zijn wel eens achter onze vrienden in blauwe jas / zwarte broek en roze jas aangeskiet naar een lift. Daar aangekomen bleek het een ander koppel in dezelfde combinatie te zijn In mijn groene ensemble ben ik niet te missen hoewel ik ook aan mijn stijl van skien te herkennen ben, kennelijk. edit: Nu heb ik dus weer zin om te skien. |
Geplaatst: 29-10-24 13:19 |
Gianti | |
Wat super leuk om al jullie outfits te zien!!
Helaas was iets niet goed gegaan met bestelling van GB latte broek. Dus nu maar witte via vinted als tweede Hoeveel ski Pully hebben jullie voor een week? En tips waar je fijne merino wolle base layers kan vinden? Ik heb afgelopen dagen op de indoor rol-piste geweest super leuk en veel geleerd!! En dan heb je gevoel dat je goed bezig bent en goede progressie maakt, en dan zie je in 1x de gevorderde en vraag je af of je er ooit zo goed uit gaat zien op skis :’) Idee is nu dat ik daar elke week ga lessen tot we weg gaan |
Geplaatst: 31-10-24 20:10 |
Doubtless | |
Ik draag nooit een pully. Thermo + jas is me warm genoeg.
|
Geplaatst: 31-10-24 20:54 |
SansaS | |
Hier net zo. Ik drijf weg in een pully.
|
Geplaatst: 31-10-24 20:58 |
Unwritten | |
Heb er 2 maar draag ze nooit
|
Geplaatst: 31-10-24 21:12 |
pluklief | |
Ik draag wel altijd een ski pully, ik neem er meestal een stuk of 5 mee. Ik draag er dan meestal een hemdje onder. Ik heb ze van falcon en gebruik ze ook heel graag met paardrijden.
|
Geplaatst: 31-10-24 21:16 |
Josien_ | |
Ik heb volgens mij 3 thermo's en stuk of 4 pully's mee.
Daarbij wissel ik wat af in diktes etc. |
Geplaatst: 01-11-24 10:08 |
Gianti | |
Oké dat word nog even verder winkelen hihi!
|
Geplaatst: 01-11-24 21:17 |
lucifertje | |
Ik vind het thermo ondergoed van Odlo of Luftha erg prettig. Of ik een pully aanheb is helemaal afhankelijk van de temperatuur. Hebben paar jaar geleden in Gerlos temperaturen gehad van 18-20 graden in de plus en dan heb ik alleen een thermo shirt aan.
|
Geplaatst: 01-11-24 23:00 |
Soepblik | |
Ik kan me ook melden! vorig jaar kon ik helaas niet omdat ik net mijn baan had verloren + burnout, maar dit jaar zit eindelijk alles mee en de knoop doorgehakt: skien is en blijft door maar tegelijkertijd brengt het me ontzettend veel geluk, dus let's go!
Wij gaan in Januari naar Val D'isere vanwege de sneeuwzekerheid. Nog nooit geweest, iemand ervaringen? |
Geplaatst: 04-11-24 09:07 |
Indy_Mouse_9 | |
Alleen dat we op weg van/naar wintersport over de rivier de Isere komen, en ik dan altijd bedenk dat 'Val D'Isere' waarschijnlijk 'vallei van de Isere' betekend
Volledig nutteloos als ski informatie |
Geplaatst: 04-11-24 10:42 |
Soepblik | |
Indy_Mouse_9 schreef Alleen dat we op weg van/naar wintersport over de rivier de Isere komen, en ik dan altijd bedenk dat 'Val D'Isere' waarschijnlijk 'vallei van de Isere' betekend Volledig nutteloos als ski informatie Hahaha, die had ik zelf ook al beredeneerd. Inmiddels iets meer gelezen over het gebied - de vriend van mij zus (we gaan met hen) komt er al 15 jaar en het schijnt zeker voor gevorderden en extreem gevorderden een fantastische plek te zijn, maar ook genoeg hoog gelegen geledenheden voor beginners (mijn zus - dit wordt haar tweede keer) en mensen die het aardig kunnen en toe zijn aan het volgende stapje (ik). Maar zwart sla ik dit jaar denk ik nog even over. |
Geplaatst: 05-11-24 10:21 |
Chrissie | |
Gianti schreef Wat super leuk om al jullie outfits te zien!! Helaas was iets niet goed gegaan met bestelling van GB latte broek. Dus nu maar witte via vinted als tweede Hoeveel ski Pully hebben jullie voor een week? En tips waar je fijne merino wolle base layers kan vinden? Ik heb afgelopen dagen op de indoor rol-piste geweest super leuk en veel geleerd!! En dan heb je gevoel dat je goed bezig bent en goede progressie maakt, en dan zie je in 1x de gevorderde en vraag je af of je er ooit zo goed uit gaat zien op skis :’) Idee is nu dat ik daar elke week ga lessen tot we weg gaan Tip: Dilling als wollen merino base layer |
Geplaatst: 11-11-24 20:59 |
Indy_Mouse_9 | |
We hebben bedacht met mijn zus & gezin een 2e keer te gaan skien in de Oud&Nieuw week
Maar! Het is lastig iets te vinden dat niet de hoofdprijs kost... We hebben voornamelijk nog op Sunweb gekeken, aangezien die incl. skipas aanbieden, maar de vonsten zijn nog niet fantastisch. Heeft iemand tips voor sites van aanbieders, of geschikte plaatsen? Aangezien de kinderen les hebben willen we graag dichtbij/aan de piste zitten. 2 gezinnen van 2 volwassenen + 2 kinderen. Voorkeur voor 1 appartement, maar 2 is ook een optie. Slapen in de woonkamer niet direct een probleem. We hebben een optie voor +/- 550pp incl skipas gevonden in Superdevuloy. Maar liever goedkoper en/of dichterbij |
Geplaatst: 12-11-24 16:10 |
Earth | |
Je bent ook wel een beetje aan de late kant voor die week.
Kijk eens op snowtrex, misschien kun je daar nog wat vinden. |
Geplaatst: 12-11-24 16:12 |
Indy_Mouse_9 | |
Ja, m'n zwager was de zwakste schakel, dat duurde lang
Dank voor de tip! |
Geplaatst: 12-11-24 16:15 |
Gianti | |
Boeken jullie van te voren skiles of op locatie?
|
Geplaatst: 12-11-24 23:28 |
Josien_ | |
Gianti schreef Boeken jullie van te voren skiles of op locatie? Wij hebben beide ooit gedaan. Vaak is het allebei wel mogelijk, maar op locatie heb je bijvoorbeeld met privé lessen natuurlijk minder keuze etc. |
Geplaatst: 13-11-24 09:40 |
Gianti | |
Oké goed om te weten! Toch pijnlijk hoe duur lessen zijn zeg 3 uurtjes privé 390 CHF
|
Omhoog |
Geplaatst: 13-11-24 14:06 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 174 van de 176 [ 4390 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Inloggen |