Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
![]() |
Pagina 10 van de 10 [ 238 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6, 7, 8, 9, 10 |
Plaats een nieuw onderwerp |
De Waddeneilanden |
---|
Jildau | |
![]() |
Het is wel een stukje lopen maar er gaan continu bussen heen en weer waar je zo in kan stappen. Iemand afzetten kan ook.
|
Laatste bericht |
![]() |
Marije_jiplover | |
![]() |
Iemand afzetten kan gewoon en de persoon + spullen vast uitladen.
Afhankelijk van op welk parkeerterrein je terecht kunt is het 5-20 minuten lopen volgens mij. Van te voren reserveren is aan te raden, dat is en goedkoper per dag en de slagboom gaat automatisch voor je open, scheelt weer gedoe op het moment zelf. |
![]() |
sterregoud | |
![]() |
Dank voor jullie informatie!
|
![]() |
Eloya | |
![]() |
Wij hebben afgelopen 4 dagen enorm genoten op Vlieland! Wil nu al weer terug
|
![]() |
Marije_jiplover | |
![]() |
Is er iemand hier wel eens op Juist geweest?
Het tweede Duitse Waddeneiland (tweede vanaf Nederland gezien dan). Wij hebben er een midweek in maart geboekt, ben erg benieuwd! Het is volledig autovrij, taxi's bestaan er wel, met paard en wagen ![]() Alleen de brandweer heeft een auto geloof ik. Heb er wel zin in. |
![]() |
Melzazu | |
![]() |
Oh dat klinkt leuk Marije. Ik ben benieuwd hoe je het gaat hebben daar.
|
![]() |
Marije_jiplover | |
![]() |
Wij zijn terug van onze vakantie op Juist.
Wat een prachtig eiland! Schiermonnikoog heeft er concurrentie bij wat ons betreft. Echt autovrij, wel heel veel paarden die het grote transport doen vanaf de haven het dorp in. Maar daardoor heerlijk rustig kwa geluid (er rijden ook geen brommers of scooters, uitsluitend fietsen en ebikes en paard en wagen) en ook een heerlijk schone lucht (al ben ik wel benieuwd hoeveel vliegen er hoog zomer zijn, met al die paardenmest. Maar wij hadden een week lang schitterende zon en een graad of 6-7, perfect voor een actieve vakantie. Voor iedereen die eens een ander eiland wil bezoeken dan de Nederlandse, is dit een aanrader, al moet je wel opletten, er gaat maar 1 reguliere veerboot per dag (misschien in hoogseizoen 2, maar is wel echt getijde afhankelijk), op onze heenreis ging die veerboot pas om 17.30 en met 1,5 uur varen vonden we dat toch wel erg zonde van de gemiste eilanddag. We zijn dus heen met een klein snel bootje gegaan van de Töwerland Express, wel grappig, vertrektijd zou 9.30 uur zijn, we moesten er om 9.00 uur zijn. Wij waren er al om 8.45 en toen liep de wachtruimte al aardig vol, dus mochten we aan boord en bleken we al compleet te zijn (11 passagiers) dus we voeren uiteindelijk voor 9 uur de haven al uit en we kwamen om 9.30 uur al op Juist aan Een greep uit mijn foto's: Het bootje van de heenreis Paarden eiland, zelfs de vuilnis wordt opgehaald met paard en wagen en het levert ook leuke verkeersborden op. En de veerboot die aankwam, waarmee wij weer mee terug naar de wal gingen. |
![]() |
Knikmops57 | |
![]() |
Hier ook een Wadden fanaat, van jullie foto’s krijg ik spontaan heimwee…
|
![]() |
Melzazu | |
![]() |
Wauw! Marije dat lijkt me ook geweldig dat eiland. Daar had ik nog niet van gehoord.
En dat je zegt dat Schier concurrentie heeft triggert mij. Ik ga het eens onthouden ![]() |
![]() |
Signe | |
![]() |
Juist lijkt me erg leuk! Dank voor de tip.
Ik heb de mazzel aan de Waddenzee te wonen, maar ben al jaren niet naar Schier geweest. Texel wel met de prachtig Slufte. En afgelopen zomer naar Terschelling om paard te rijden ![]() Paar jaar geleden waren we in Denemarken op Rømø. Ook een bijzonder eiland maar niet meteen een favoriet. Toch tof dat ik het breedte strand ever heb meegemaakt waar je met de auto oprijdt. |
![]() |
DWitzel | |
![]() |
Vanmorgen een last minute naar Texel geboekt... Vrijdag uit het werk naar de boot, zondagmiddag weer naar huis om voor het eten bij mijn man aan te sluiten. Even een weekendje uitwaaien, me time, na 3 hectische maanden.
|
![]() |
Marije_jiplover | |
![]() |
Geniet ervan!
|
![]() |
Alja | |
![]() |
Afgelopen kerst was zo goed bevallen dat we voor kerst 2025 ook weer hebben gereserveerd…
Kijk er nu al naar uit! |
Omhoog |
![]() |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 10 van de 10 [ 238 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6, 7, 8, 9, 10 |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [BEU] Bokt Erop Uit |
Inloggen |