Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 49 [ 1206 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 49  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Schotland; places to be?

 
Profiel   

Aviemore <3

Loch Morlich is erg mooi
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 15:14 



 
Profiel   

Loch Morlich is inderdaad een aanrader. Is ook leuk om er omheen te wandelen (is dacht ik zo'n 6 kilometer uit mijn hoofd)

En ook een stukje doorrijden omhoog naar de skipiste is leuk, heel mooi uitzicht over onder andere Loch Morlich.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 15:39 



 
Profiel   

Mariskaa3 schreef
Loch Morlich is inderdaad een aanrader. Is ook leuk om er omheen te wandelen (is dacht ik zo'n 6 kilometer uit mijn hoofd)

En ook een stukje doorrijden omhoog naar de skipiste is leuk, heel mooi uitzicht over onder andere Loch Morlich.


5,5 geloof ik. Wij hebben die ook gelopen, lichte, mooie wandeling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 15:59 



 
Profiel   

Zat ik in de buurt Haha! Maar inderdaad prima te wandelen niet heel zwaar en veel afwisseling in de omgeving <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 16:06 



 
Profiel   

Hebben jullie nog een tip?
Morgen heb ik tijd met mijn 2 dochters van 9 uur tot 15 uur in de buurt van Clydebank/ Paisley/ Glasgow.
Wat is leuk om te doen / om heen te gaan met 2 dames van 8 en 11 jaar oud?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 19:54 



 
Profiel   

Wendy_Komen schreef
Hebben jullie nog een tip?
Morgen heb ik tijd met mijn 2 dochters van 9 uur tot 15 uur in de buurt van Clydebank/ Paisley/ Glasgow.
Wat is leuk om te doen / om heen te gaan met 2 dames van 8 en 11 jaar oud?

Wat vinden je kinders leuk?
Er is altijd wel een huis, kasteel en/of tuin te bekijken in de omgeving, maar als ze dat niet aanspreekt, tja :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 20:00 



 
Profiel   

Dames gevraagd: "Wandelen!"
Hmmmm maar hopen op mooi weer -O- :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 20:06 



 
Profiel   

Als het echt slecht weer is, heb je ook nog het Science Museum, daar kun je ook van alles proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-18 20:31 



 
Profiel   

Destination schreef
Als het echt slecht weer is, heb je ook nog het Science Museum, daar kun je ook van alles proberen.


Klinkt wel heel leuk! Dank je wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 00:14 



 
Profiel   

Mariskaa3 schreef
Loch Morlich is inderdaad een aanrader. Is ook leuk om er omheen te wandelen (is dacht ik zo'n 6 kilometer uit mijn hoofd)

En ook een stukje doorrijden omhoog naar de skipiste is leuk, heel mooi uitzicht over onder andere Loch Morlich.


Wij gaan zo naar de top van de Cairngorm! Het is bewolkt maar misschien trekt het vanmiddag nog open.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-18 12:16 



 
Profiel   

Voor de liefhebbers :D
[BEU] [FOTO] Roadtrip door Schotland: "take a moment to behold..."

Een héle kleine selectie van de ruim 1000 foto's van onze reis. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-18 11:43 



 
Profiel   

Oh Leo, door jouw foto's heb ik er zoveel zin in!! Nog 1 MAAND *STUITER* :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 12:08 



 
Profiel   

Ik ga straks in het huisje eens kijken Leo!

Wij zijn net bij Dunrobin Castle in Golspie Sutherland geweest. Was 40 minuutjes rijden met de auto vanaf ons huisje en ERG gaaf!!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 16:43 



 
Profiel   

Wauw prachtig zeg! Mocht je ook binnen kijken of alleen in de tuinen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 17:09 



 
Profiel   

Ook binnen een heel gedeelte. Niet het gehele kasteel maar wel een boel. Allemaal kamers met nog oude inrichting. Ook erg gaaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 18:12 



 
Profiel   

Wendy_Komen schreef
Ook binnen een heel gedeelte. Niet het gehele kasteel maar wel een boel. Allemaal kamers met nog oude inrichting. Ook erg gaaf.


Er is een deel privé eigendom toch? Wij waren er toen te laat, dus waren we alleen in de tuin geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 18:14 



 
Profiel   

Klopt, enkel een gedeelte is open voor publiek. Het kasteel is wel nog geheel in privé eigendom, en dat vind ik wel erg gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-18 23:01 



 
Profiel   

Vanmiddag bij Black Isle, Chanonry Point, geweest in de hoop dolfijnen te kunnen zien. En gelukt!!

[ img ]

In de ochtend een wandeling gemaakt in het bos, en geleerd dat als er een pad dood loopt, je beter terug kan lopen dan door lopen. Want dan kom je dus echt MIDDEN in het bos terecht, omringd door lage bomen met geen weg terug, of vooruit...
Ik was niet verdwaald want met Google maps wist ik precies waar ik was en waar we heen moesten. Maar hoe? -O-
Om een idee te krijgen:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 19:42 



 
Profiel   

Ah ja, zo hield bij ons ook een paar keer het pad op... :=

Gaaf joh dat kasteel. Wat een gebouw!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 19:49 



 
Profiel   

@wendy_komen als je nog iets 'avontuurlijks' zoekt en iets moois: als je ipv rechts (als je vanuit inverness komt dan) naar chanonry point gaat en dan stukje rechtdoor gaat naar het plaatsje Rosemarkie en daar parkeert (kan praktisch aan het strand) en dan kan je een wandelpad volgen of over het strand richting de sea caves. Is ook erg Mooi, wij konden helaas niet heel ver want zouden een boottocht doen en moesten dus uiteindelijke terug maar die zitten daar. Is wel een pittige wandeling met veel klauteren! En let zeker ook op het getij! Wij gingen toen het eb begon te worden dan heb je wel even de tijd maar hou het zeker in de gaten! In de sea caves zou je fossielen kunnen vinden. Dus evt nog een tip. Zit vrij aan het begin een sea cave. Kregen wij van een local als tip, is verder niet heel veel over te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-18 22:09 



 
Profiel   

Dit jaar sla ik kerst over en blijf ik thuis, iedereen thuis gaat wel naar Schotland dus zit ik alleen met de hond.
Eind juni ga ik wel weer aangezien mijn neef en zijn verloofde dan gaan trouwen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 03:17 



 
Profiel   

Vandaag bij Urquhart Castle bij Loch Ness geweest. Erg gaaf!
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-18 17:35 



 
Profiel   

Iemand tips voor t Slapen in Edinburgh, wat is een aanrader? :) bijv mooi uitzicht of juist zo'n schattig huisje etc?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 09:34 



 
Profiel   

Nicky91 schreef
Iemand tips voor t Slapen in Edinburgh, wat is een aanrader? :) bijv mooi uitzicht of juist zo'n schattig huisje etc?

Het Sheraton, hier hebben wij onze laatste nacht geslapen in een club room met uitzicht op het hotel. Hangt alleen wel een prijskaartje aan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 09:37 



 
Profiel   

Voor ons was het high street hostel een echte aanrader. Super georganiseerd en schoon (zeker voor een hostel)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 09:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 49 [ 1206 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 49  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen