Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-06 19:40

Vriendlief en ik gaan eind juli op vakantie naar Spanje, aan de Costa Brava, naar Malgrat de Mar/ Santa Susana.
Ik vroeg me dus uiteraard af of er van de vele bokkers hier toevallig niemand daar al geweest is en ons wat tips kan geven... Vooral dan voor uitgaans- en eetgelegenheden, dat soort dingen.

Alvast bedankt!

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:54

Mijn vriendin is er al eens geweest vorigjaar in malgrat de mar ze gaat dit jaar weer rond de zelfde tijd. Ik zal haar eens wat tips vragen Knipoog

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 12:36

Aha! Oh, dankjewel!
Je mag anders ook via PB hoor. Gaat ze rond dezelfde tijd als ik ga, bedoel je dat? Cool Lachen.

Hinata
Berichten: 2980
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 17:14

Ik ben er vorig jaar geweest! Het was geweldig! Wij waren in appartementen Thalassa, dat hoorde bij het hotel Tahiti Playa. Wil je meer info.. Pm maar eventjes! Lachen

Anoniem

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 16:13

Ik ben er net van terug! Ontzettend leuk, leuke discotheek [vooral de Quka/QK, onder Alhambra, die is écht leuk, goede muziek etc.] De zee gaat al vrij snel diep, en het is ontzettend heet daar. *LOL*

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 22:47

Haha bedankt Melanie, geweldig; warm, zee Haha!. Ik zal de naam van de discotheek onthouden. Als je nog leuke tips hebt, van eetgelegenheden of uitgaansplekken ofzo, mag je 't altijd laten weten, eventueel via pb.
Spreken er btw veel mensen Engels?

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:32

Ik ben net terug uit Malgrat de Mar. Was echt een geweldige vakantie!!
Mooi strand heel schoon, veel ruimte daar, niet zoals in Lloret hutje mutje op elkaar. Leuke boulevard, en alles relatief goedkoop, je kunt 's avonds echt goed uit eten voor 6 euro.
Zijn wel leuke kroegen en disco's, maar voor het echte werk moet je toch zeker wel een avond naar Lloret gaan. In Malgrat is Tropicana wel leuk en de QK (maar niet op zaterdagavond, dan gaan alle spanjaarden uit Knipoog ) als je van skihut muziek houdt moet je naar de Nederlandse kroeg Asterisk.
En als je met Gogotours of beachmasters gaat: NIET meegaan met die kroegentochten e.d., dat is echt geldverspilling, dat kun je zelf ook wel doen.

Veel plezier daar!

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:32

@ Melanie, waar ben jij geweest?

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 19:15

Ik ben in de meivakantie daar geweest. Super vakantie!
Meeste indruk hebben bij mij de jeepsafari gemaakt en Barcelona. Er is een station in de buurt en voor een paar euro zit je midden in Barca!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 07:49

Welk hotel zitten jullie? Malgrat is wel mooi en leuk om heen te gaan maar het uitgaansleven is niet zo heel bruisend (tegenover Lloret). QK, het TMF café vonden wij het leukste maar de propers zullen je wel genoeg aanspreken en dan vindt je vanzelf een plek die jullie aanspreekt. Hele fijne vakantie!

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:51

TMF Cafe ben ik ook nog geweest. Erg leuke 'nederlandse' sfeer en het is er niet duur Ja

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 13:10

Wij gana naar Hotel Sorra Dourada. Op onze reisdocumenten staat er ook steeds iets bij over Santa Susana; ligt dat vlak naasteen ofzo? Leuk dat 't zo gezellig was...

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:13

Jah, als je de Boulevard van Malgrat afloopt, begint op een gegeven moment de boulevard van Santa Susanna gewoon. Ben je met 20 min. ong.

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:29

als je bij sorra daurada naar rechts gaat en je loopt de boulevard af kom je idd bij santa susanna, als je naar links gaat kom je uit in het wat oudere centrum van malgrat, een oude winkelstraat eettentjes en nog verder door van die echt spaanse cafetjes... in het treintje stappen en een ritje malgrat doen is ook leuk. je gaat dan door het oude en nieuwe centrum, stukje binnenland en de bergen door weer terug. verder kun je idd in qk leuk uitgaan en op elk terras van de hotels is elke avond wel iets te doen, op de boulevard zitten redelijk veel kroegjes en in het 'hollandse straatje' zitten ook wel gezellige tenten.
veel plezier!!
ik wil ook:'(

Anoniem

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:42

Wij zaten in het hotel santa suzanna, op de grens Malgrat/Snt. Suzanna. Lachen, achter Alhambra [die boven de QK ligt]. Heb echt heimwee. Tong uitsteken

Michelle_R
Berichten: 115
Geregistreerd: 12-03-06

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:53

Ik ben er vorig jaar geweest, wij zaten in het hotel tahiti playa! De meeste tips heb je al gekregen geloof ik:P Ik wil ook weer!:P

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 11:20

wij zijn er in juni geweest naar malgrat/santa susanna, wij zaten in hotel aquamarina. Wij hebben zelfs al weer voor volgend jaar geboekt!!!! Zo leuk hebben we het gehad.

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-06 18:57

Wihi! Amai, jullie reacties zorgen ervoor dat ik nog meer zi krijg om te gaan... Morgenavond vetrekken we met de bus, en 'k wil alvast iedereen bedanken voor de tips en ik laat hier achteraf zeker nog iets weten over hoe het geweest is ... Lachen
Wihi!

Anoniem

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 10:19

Ik ben al druk bezig ons mam en pap over te halen om volgend jaar weer voor Malgrat te kiezen, 't gaat de goede kant op *LOL* .

Rachelll

Berichten: 1961
Geregistreerd: 15-07-06

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 10:23

Goh dat de QK er nog steeds wat grappig. IK ben er 9 jaar geleden geweest. Was helemaal top

mememe
Berichten: 1766
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Ureterp

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 10:25

1 ding,mijn neef is ook in spanje geweest.je moet ej wel goed insmeren,want je verbrand daar heel erg hard.mijn neef had speciale zonnebrand mee,ik weet neit meer wat voro spul het was.maar je moest je 's morgens insmeren en dan hoef je de hele dag neit weer.veel plezier in spanje.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:20

Dat verbranden ligt helemaal aan je eigen huid. Ik heb me geen dag ingesmeerd in Lloret, en helemaal niet verbrand. Veel plezier, maar dat zal wel lukken!!

mememe
Berichten: 1766
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Ureterp

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:03

@destinietje,ik dacht ik geef het maar als tip.maar mijn neef dacht dat het neit nodig was,wel dus.maar denk wel dat de 1 wat sneller verbrand dan de ander.

TessB
Berichten: 672
Geregistreerd: 13-05-04

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:05

Ik ben vandaag terug gekomen uit Malgrat. Ons appartement was niet alles, maar de vakantie was heel leuk !

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: Spanje - Malgrat de Mar/Santa Susana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 22:35

tessatjuh87 schreef:
Ik ben vandaag terug gekomen uit Malgrat. Ons appartement was niet alles, maar de vakantie was heel leuk !

welk app. heb je gezeten?