[FOTO] Oh Schotland...

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Firefly4

Berichten: 1164
Geregistreerd: 28-12-09

Re: [FOTO] Oh Schotland...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 19:59

Snel door kleppen dus ;)
Wij zijn al eerder in Schotland geweest; toen met de auto. Ook meerdere plekken langs gegaan.
Hadden het er toen al over om de volgende keer met de motor te gaan en dan vooral richting Skye en Applecross. Dus die staan op ons lijstje!

Heb zelfs weer zin aan keer haggis eten... niet het aller lekkerste, maar vind het zeker lekker om weer eens te eten als we daar zijn :D

Renee1991

Berichten: 5990
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] Oh Schotland...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 21:18

Oh jaaaaa, geweldig.......
Wat zou ik ook graag weer eens terug gaan <3 Je foto's zijn echt genieten!!

Niniane

Berichten: 6447
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 21:56

Schotland. <3 Prachtige foto's hoor! Dat ruige, natte hoort erbij maar kan me goed voorstellen dat je wilt dat het een dag gewoon compleet droog is. :))

Ben er 3 jaar geleden geweest, in Edinburgh (geweldige stad) en één dagje via Loch Ness omhoog gereden en weer terug. Echt veels tekort. Mijn droom is om ook weer terug te gaan. :j

NoorWJ

Berichten: 271
Geregistreerd: 08-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 22:04

Oh ik ben net zo verliefd op Schotland! <3
Twee jaar geleden ben ik er ook geweest, rondgetrokken van B&B naar B&B met mijn gezinnetje. Het is daar zo onwijs mooi! The Old Man of Storr is mijn favoriet tot nu toe, maar ik hoop heel snel weer terug te gaan om nog veel meer mooie plekjes te ontdekken!
De regen en wind is inderdaad een beetje jammer, maar het als het elke dag zonnig en 30 graden was, zou het nooit zo prachtig zijn daar. :D