Disneyland Parijs, welk hotel?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:14

bonney4evver schreef:
weet iemand niet een goede site waar ze goedkope aambiedingen hebben??ik zeg nu alweer zoooo lang dat ik heen wil, maar het is gewoon niet te betalen. en precies wanneer er acties zijn weet ik het weer niet Tong uitsteken


D- reizen heeft wel eens aanbiedingen.Ook last minutes maar zoveel scheeld dat niet echt(maar goed opletten of dat je ook alle dagen intree hebt want soms lijkt het goedkoop maar dan moet je er nog 2 hoppertickets bij kopen)

Ook vrij-uit heeft wel een aanbiedingen.(maar dat zijn ook aanbiedingen die disney zelf ook heeft)
Maar je kan het beste bij disney boeken. Disney heeft vaak aanbiedingen zoals 1 nacht en dag gratis of 15% korting.
Wij gaan bv. nu in januari 18 t/m 21ste en wij betalen 319€ voor 2 per. met intree en onbijt in santa fe
Maar als we bv 1/7 januari zouden gaan betaalden we 709€ voor 2 personen voor het zelfde arragament.
Alleen omdat alles dan nog in de kertssfeer is.
Nou 400€ verschil vind ik best veel dan maar geen kerstsfeer.
En bv in het hoogseizoen koop ik jaarkaarten(we gaan toch vaker als 1x haha en bij 3dagen of meer haal je een jaarkaart er al uit) en dan boek ik losse kamers(bv kyriad). Zo ben ik vaak nog een paar honderd€ goedkoper uit dan dat ik een aragament zou boeken

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:25

Het scheelt idd héél veel of het in de kerstperiode is of niet!
Gewoon lekker een paar dagen vrij nemen en door de weeks gaan!
Ook veel rustiger in het park gelijk.

Aanbiedingen zoals kids for free, en 3 dagen voor de prijs van twee gelden niet alleen als je het via Disney boekt, ook gewoon bij een touroperator.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:34

Frank schreef:
Het scheelt idd héél veel of het in de kerstperiode is of niet!
Gewoon lekker een paar dagen vrij nemen en door de weeks gaan!
Ook veel rustiger in het park gelijk.

Aanbiedingen zoals kids for free, en 3 dagen voor de prijs van twee gelden niet alleen als je het via Disney boekt, ook gewoon bij een touroperator.


Ja weet ik. Maar tegenwoordig verkopen ze bv bij d-reizen een 4daagse reis naar bv santa fe. Maar als je dan gaat kijken bij de omschrijving zie je dat er maar 2 tickets bij zitten p.p dus moet je er nog 4 bijkopen a 49€ geloof ik. Dus als je dat bij elkaar optelt ben je veel meer kwijt dan als je bij disney boekt(alleen moet je met credit kaart betalen)

Als wij gaan dan is het park helaas maar tot 18.00 open en in het weekend tot 20.00. Normaal gaan we altijd 3 dagen door de weeks maar nu ook maar in het weekend. Voor die paar uurtjes extra magie Haha! Haha!

En dan is het zo lekker rustig in het park, geen voordringende shagie mensen(lees fransen Tong uitsteken ) en geen 120 min wachten en lekker rustig eten in het park.
O ik heb er zo,n zin in haha Tong uitsteken
nog maar 2 maandjes en dan mag ik weer haha

tita

Berichten: 19757
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:36

hoeveel kost een jaarkaart en hoeveel is een ticket los

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:38

Oh heerlijk! Jij gaat ook lekker in de donkere perode als er allemaal lichtjes enzo branden in het park!!
Geweldig! En dan tot het aller-allerlaatste momentje blijven en nooit meer weg willen... Zwijmel!

Ik mag zeker niet met je mee? Vork



De laatste keer heb ik online bij Disney geboekt, en dan kon ik betalen bij een reisburo!
Geen creditcard dus.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:49

Frank schreef:
Oh heerlijk! Jij gaat ook lekker in de donkere perode als er allemaal lichtjes enzo branden in het park!!
Geweldig! En dan tot het aller-allerlaatste momentje blijven en nooit meer weg willen... Zwijmel!

Ik mag zeker niet met je mee? Vork



De laatste keer heb ik online bij Disney geboekt, en dan kon ik betalen bij een reisburo!
Geen creditcard dus.



das nieuw voor mij(zelfs een super disney fan leert nog iets haha Haha! ) Wij hebben nu via internet geboekt via de site en dan moet je je credit card nummer invoeren en dan is het geregeld. Je krijgt nog een bevesteging via de mail en dat moet je meenemen naar het hotel.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 13:56

1-dag / 1-Park toegangsticket 44 Euro 36 Euro
1-dags 'Hopper' toegangsticket 54 Euro 46 Euro
2-daags 'Hopper' toegangsticket 95 Euro 78 Euro DEZE PRIJZEN ERACHTER ZIJN VOOR DE KIDS
3-daags 'Hopper' toegangsticket 119 Euro 98 Euro


Jaarkaarten kosten:

http://www.dlrpfans.be/forum/index.php? ... icle&id=32

Hier staat alles op.
Alle kortingen enz.
En wat de 2 jaarkaarten inhouden

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:25

Even een vraagje omdat ik wat hoorde van een kennis. Hij is onlangs geweest en vertelde dat je geen eten of drinken meer mee mocht nemen! Bij de ingang stonden tentjes met controle. Iedereen moest zijn tas openen en al het eten en drinken werd eruit gehaald Boos! Mensen zonder tas moesten via een ander poortje naar binnen. Ik vind het echt niet normaal dat je een controle krijgt. Hierdoor ben je aangewezen op de veel te dure restaurants in Disney.

Wie heeft er ook controle gehad? En is dit iets nieuws ofzo? Misschien tips om iets binnen te krijgen.

_Nikki_

Berichten: 1958
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Zeeland

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 21:28

AnneMieKe_89 schreef:
Ik ben ook al eens in dat hotel geweest.
Is vrij simpel allemaal daar, de kamers zijn in losse gebouwen, om het hoofdgebouw heen.
Ik vind de ontbijtzaal een soort 'vreetkeet' daar..
Je moet rennen om wat lekkers te bemachtigen.

Wij zijn ook eens in hotel New Port Bay geweest.
Is wel wat duurder als Cheyenne.. Maar als je kijkt wat je daar voor hebt vind ik dit de moeite waard!
Het is supermooi en heel luxe! Een beetje nieuw-zeelandse stijl.
En enorm groot. En geen vreetkeet.
Je kan vanuit hier naar het park lopen.


ik heb precies het zelfde gedaan..
ik vond alleen dat cheyenne veel gezelliger was.. omdat je dan echt het gevoel hebt dat je in disney bent... een beetje een anvontuurlijke sfeer.. je bent ook zo in disney land + in disney village...

even een beetje off-topic.. maar ik ging dus met school voor 2 dagen naar disney, waarvan je er 1 in het park mocht lopen, en wij hadden het na vijf uur gezien.. wij vonden het niet echt super leuk.. het is een beetje saai aan het worden.. de bus reis van 8 uur was toen veel leuker!!

maarja het is en blijft disney, maar vier tot vijf dagen lijkt mij toch wat aan de lange kant!! Cool

edit: in hotel cheyenne, kun je tijdens het ontbijt gewoon voor de hele dag je brood smeren!! lekker handig dus..

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:13

x_baumgold_x schreef:
AnneMieKe_89 schreef:
Ik ben ook al eens in dat hotel geweest.
Is vrij simpel allemaal daar, de kamers zijn in losse gebouwen, om het hoofdgebouw heen.
Ik vind de ontbijtzaal een soort 'vreetkeet' daar..
Je moet rennen om wat lekkers te bemachtigen.

Wij zijn ook eens in hotel New Port Bay geweest.
Is wel wat duurder als Cheyenne.. Maar als je kijkt wat je daar voor hebt vind ik dit de moeite waard!
Het is supermooi en heel luxe! Een beetje nieuw-zeelandse stijl.
En enorm groot. En geen vreetkeet.
Je kan vanuit hier naar het park lopen.


ik heb precies het zelfde gedaan..
ik vond alleen dat cheyenne veel gezelliger was.. omdat je dan echt het gevoel hebt dat je in disney bent... een beetje een anvontuurlijke sfeer.. je bent ook zo in disney land + in disney village...

even een beetje off-topic.. maar ik ging dus met school voor 2 dagen naar disney, waarvan je er 1 in het park mocht lopen, en wij hadden het na vijf uur gezien.. wij vonden het niet echt super leuk.. het is een beetje saai aan het worden.. de bus reis van 8 uur was toen veel leuker!!

maarja het is en blijft disney, maar vier tot vijf dagen lijkt mij toch wat aan de lange kant!! Cool

edit: in hotel cheyenne, kun je tijdens het ontbijt gewoon voor de hele dag je brood smeren!! lekker handig dus..


Ik kan er wel een hele week rondlopen haha. Maar ik vind het ook niet saai worden. Ik ben sins 2002 al 8 keer geweest.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 22:16

flowerxxx schreef:
Even een vraagje omdat ik wat hoorde van een kennis. Hij is onlangs geweest en vertelde dat je geen eten of drinken meer mee mocht nemen! Bij de ingang stonden tentjes met controle. Iedereen moest zijn tas openen en al het eten en drinken werd eruit gehaald Boos! Mensen zonder tas moesten via een ander poortje naar binnen. Ik vind het echt niet normaal dat je een controle krijgt. Hierdoor ben je aangewezen op de veel te dure restaurants in Disney.

Wie heeft er ook controle gehad? En is dit iets nieuws ofzo? Misschien tips om iets binnen te krijgen.



Die controle is meer voor de veiligheid. Eerst was er nooit geen contole en toen alleen bij disney village en nu overal. Wij nemen nooit iets mee, maar op het disney forum zitten ook veel mensen met kinderen en die nemen gewoon hun brood en drinken mee het park in.
Ook zie je daar mensen met hele kinder wagens vol geladen haha.
En bij de contole kijken ze vlug in je tas en dan mag je doorlopen.

JoT

Berichten: 4016
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 10:11

flowerxxx schreef:
Even een vraagje omdat ik wat hoorde van een kennis. Hij is onlangs geweest en vertelde dat je geen eten of drinken meer mee mocht nemen! Bij de ingang stonden tentjes met controle. Iedereen moest zijn tas openen en al het eten en drinken werd eruit gehaald Boos! Mensen zonder tas moesten via een ander poortje naar binnen. Ik vind het echt niet normaal dat je een controle krijgt. Hierdoor ben je aangewezen op de veel te dure restaurants in Disney.

Wie heeft er ook controle gehad? En is dit iets nieuws ofzo? Misschien tips om iets binnen te krijgen.



Heel erg in het begin mocht je geen eigen eten het park in meenemen, maar daar zijn ze vrij snel vanaf gestapt. Die controle is alleen vlug vlug om te kijken of je je Uzi niet mee hebt genomen. Pistolen, handgraten en dergelijke dus thuislaten en dan heb je geen problemen Tong uitsteken

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 11:46

Maar ik begrijp dat er dus wel een controle is? En dat ik mijn eten en drinken dus moet verstoppen! Kijken ze ook in je jas?

JoT

Berichten: 4016
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 12:49

Ik ben er in oktober geweest, met een tas waarin o.a. een flesje en wat te eten zat en ik heb geen problemen gehad. Je moet je ook niet voorstellen dat je een uitgebreide controle krijgt. Het is aan komen lopen, tas open op tafel, de beveiligingspersoon kijkt een halve seconde in de je tas en dan mag je doorlopen. That's it, that's all.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 14:47

flowerxxx schreef:
Maar ik begrijp dat er dus wel een controle is? En dat ik mijn eten en drinken dus moet verstoppen! Kijken ze ook in je jas?


Ze kijken idd alleen in je tas. De contole vind ik ook echt niets voorstellen. Want als het veel te druk is kijken ze maar amper.
Laast waren we met oud en nieuw daar en toen liepen er militaren met geweren rond. Ik vond dat de disney sfeer wel verzieken hoor.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:14

Controle is totaal niet bedoeld voor eten of drinken.
Deze is voor wapens/bommen.

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:41

Helaas heb ik verhalen gehoord dat eten en drinken echt uit de tassen is gehaald. Die controle is dus niet alleen voor bommen maar ook om mensen aan het veel te dure eten in het park te krijgen!

Een kennis moest zijn flesje water inleveren en een pak met repen werd ook ingenomen. De beveiliging gooide alles in bakken omdat men geen eigen eten mee mocht nemen! Er was geen mogelijkheid om dit weer terug te krijgen na afloop.

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 13:03

Nou lekker dan, ik hoop echt niet dat dat zo is! Dan word je gewoon verplicht om daar dat dure eten te kopen! Boos!

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 14:53

Ik ben ongeveer 5 jaar geleden ofzo in Disney geweest en blijven slapen voor 2 nachtjes.
Dat was in hotel Seqoia Lodge (o.i.d).. Was erg goed bevallen, lekker eten hebben ze er Haha!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 23:31

oeee heb nu een aanbieding voor 3 dagen 150 pp
even me vriend zo gek krijgen nu Haha!

Soda

Berichten: 921
Geregistreerd: 21-08-04

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 00:06

Ik heb vorige maand in het Kyriad hotel geslapen. Echt een prima hotel, met snelle shuttlebus naar het park. Is ook niet duur, ik dacht dat we 180 kwijt waren voor twee personen, twee nachten.
We zijn een hele dag in het park geweest, van opening tot sluit. Daarna had ik het echt wel gezien. Er was werkelijk geen attractie waar we nog niet in waren geweest (op de echte kinderdingen na). Eén tot anderhalve dag lijkt me echt ruim voldoende.
Overigens had ik broodjes en drinken mee in m'n rugtas, die is bij de ingang gecontroleerd, maar we mochten gewoon doorlopen.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 01:40

Ik zit er aan te denken om er nog een dag bij te boeken. We gaan in januari 4 dagen. Maar 5 dagen daar slenteren is echt heerlijk.
Ik ben zo aan het twijfelen haha. We zijn al eerder 5 dagen geweest en toen hebben we ons ook super vermaakt.

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 13:24

ninja2 schreef:
Ik zit er aan te denken om er nog een dag bij te boeken. We gaan in januari 4 dagen. Maar 5 dagen daar slenteren is echt heerlijk.
Ik ben zo aan het twijfelen haha. We zijn al eerder 5 dagen geweest en toen hebben we ons ook super vermaakt.



Ik heb de knoop doorgehakt. We gaan 5 dagen Haha! Haha! Haha! Haha! Het was echt super goedkoop om met 2 personen 1 dag en nacht extra te boeken. Met onbijt waren we maar 55€ extra kwijt voor 2 personen.
Een dag kaartje is al bijna zo duur.
Nu heb ik er echt super veel zin in.
En we hebben ook de buffelo bill show bijgeboekt. Want na 8x wil ik die toch wel zien haha

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:09

Wij zijn in die houten hutten geweest een aantal jaren geleden! Erg gezellig en knus, maar helaas wel even van het park af. Al is dat wel te overleven Lachen.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Re: Disneyland Parijs, welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 19:09

Soda schreef:
We zijn een hele dag in het park geweest, van opening tot sluit. Daarna had ik het echt wel gezien. Er was werkelijk geen attractie waar we nog niet in waren geweest (op de echte kinderdingen na). Eén tot anderhalve dag lijkt me echt ruim voldoende.
Ik ga altijd drie dagen, één dag voor het Disneypark, één dag voor Studio's park en de derde dag doe ik dan alle leuke dingen van beide parken nog een (paar) keer Lachen
ninja2 schreef:
En we hebben ook de buffelo bill show bijgeboekt. Want na 8x wil ik die toch wel zien haha

Leuk man! Super hoor, vijf dagen. Wanneer gaan we?
Laat je weten hoe de show was? Ben benieuwd!