Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:07

In CC wist ik op een moment niet meer wat links of rechts was :') Ik was helemaal gedesoriënteerd.

De showtijden en parades voor kerstseizoen staan op de site van Disneyland! Ik vraag me af hoe ik alles ga doen in 1 weekend. Er zijn best veel shows en parades en dan wil ik ook nog alle attracties doen en elke winkeltje afgaan. :+

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:09

In Ratatouille hebben we de single rij ook wel genomen. Het was of vijf minuten wachten, of veertig minuten, en praten kan toch niet :')

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:11

Ratatouille vonden wij ook verschrikkelijk. 3D is niet leuk als je brildragend bent.

R&R is super tof :D Durf je wel in de space mountain?
Die laatste heeft trouwens super fijne karretjes gekregen bij de verbouwing laatst. Zitten echt stukken beter

Temeraire

Berichten: 3530
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:16

Haha wij willen ook altijd de parades zien en zo'n beetje elk winkeltje afgaan :') In veel winkeltjes verkopen ze grotendeels hetzelfde maar vaak staat er toch ook weer nét iets anders tussen :+

Nee Space Mountain ook niet :+ Nieuwe karretjes is wel tof ja. Laatste keer dat ik er was, was de space mountain dicht, toen was die verbouwing bezig.
Welke zou ik dan het beste als eerste kunnen doen?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:18

R&R gaat stuk soepeler :) vind ik persoonlijk fijner :)

In Orlando is de Space Mountain echt verschrikkelijk...... Kwam er bont en blauw uit. Die gaat zooooo niet soepel door de bochten, wat een gebeuk.
Dan is de versie van Parijs echt al 100 keer beter

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:23

Space Mountain vind ik tammer dan R&R. :)

Ik ben filmpjes aan het kijken van andere Disneylands. Vind de attracties van Shanghai wel erg mooi gemaakt! Wie gaat er mee volgend jaar? :')

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:23

Kon ik maar :D Westkust USA staat nog wel op mijn planning = Anaheim! En Tokyo :D
China vind ik niets :n

Temeraire

Berichten: 3530
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:27

Hmm nog maar even kijken dus. Ik denk dat ik op zijn minst 1 van de 2 wel ga proberen...

Gaan jullie in de Tower of Terror? Die sla ik wel sowieso over :+

Het lijkt me heel gaaf om een keer naar de studio's in Orlando te gaan.
Laatst bijgewerkt door Temeraire op 10-11-17 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:27

Afbeelding
Dit is in Magic Kingdom een van mijn favorieten :D Splash Mountain :D
Ontzettend gaaf met een enorme splash op het einde :D

Seven Dwarfs Mine is daar ook erg leuk :+:

Tower of Terror zijn we de laatste keer 2 keer ingeweest en gek genoeg vond ik hem de tweede keer het engste :D
Denk dat ik er nu niet meer in ga :n

Wij zijn in USA alleen naar Magic Kingdom geweest. Studios daar niet gedaan (moest kiezen van manlief :D en 2 parken wilde hij niet)

Nessie

Berichten: 8580
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:32

Die Crush Coaster was bij mij altijd kapot, ben in Parijs 4x geweest en altijd kapot :+

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:34

@Keet: gaaf zeg! Hoeveel dagen moet je pakken als je echt alles wilt zien? Een week?



Ik wil ook een lichtjesparade -O-

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 13:39

Ligt er aan welke parken je allemaal mee wilt pakken daar :D Naast de Disney parken heb je ook nog Universal parken bijvoorbeeld.
Denk dat je je in een week prima vermaakt daar :D Lekker een villa huren voor de nachten en genieten van het zwembad in de achtertuin :D En in de avond af en toe naar Disney Springs (gratissssss)


Splash Mountain :D


Seven Dwarfs

En dan heb je nog een snoezige Winnie the Pooh ride en een Ariel ride :D die hebben ze beide niet in Parijs geloof ik.
En een bootjes tocht door de jungle in de Jungle Cruise met een schipper die bij een gemiddelde standup comedy show niet misstaat :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 14:10

Neverland schreef:
Space Mountain vind ik tammer dan R&R. :)

Ik ben filmpjes aan het kijken van andere Disneylands. Vind de attracties van Shanghai wel erg mooi gemaakt! Wie gaat er mee volgend jaar? :')

Ik ben er al geweest :D pirates en de 3D vlucht waren echt machtig!!!

In Parijs zijn die nieuwe karretjes met elastische ophanging inderdaad een hele verbetering. Maar ik blijf meer van van het nieuwe concept waarbij je bekken vastgezet wordt ipv je schouders.

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 17:17

Klopt! Autorijden is idd veel goedkoper, maar mijn ouders zijn beide als de dood om ook maar rond Parijs auto te rijden. Ben met de Flixbus door Parijs zelf gegaan en snap het wel, maar volgens mij kom je niet eens in de buurt van de echte drukke autowegen bij Parijs?
Vliegen is idd ook nog wel een goede optie! Maar van het vliegveld naar Disney met de bus is ook weer 25 euro de man volgens mij?

Myrsky

Berichten: 4122
Geregistreerd: 16-04-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 18:00

Keet schreef:
Ratatouille vonden wij ook verschrikkelijk. 3D is niet leuk als je brildragend bent.

R&R is super tof :D Durf je wel in de space mountain?
Die laatste heeft trouwens super fijne karretjes gekregen bij de verbouwing laatst. Zitten echt stukken beter

Ik ben ook brildragend :') het is inderdaad onhandig, maar dat heeft me niet weerhouden vier keer ofzo in zes dagen te gaan _O-

Al die attracties zijn me veel te eng :') over de kop durf ik al niet haha (afgelopen zomer in Disneyland de eerste keer geweest en dat doen we dus voorlopig niet weer haha)

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 21:29

Volgt iemand weleens dat YT kanaal van The Tim Tracker? Die gaat ook (te!) vaak naar Disneyland in zijn vlogs...

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 10:21

Leuk toch? Als ik het geld en de tijd er voor had ging ik ook zo vaak. :')

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 10:53

Kiki1995 schreef:
Klopt! Autorijden is idd veel goedkoper, maar mijn ouders zijn beide als de dood om ook maar rond Parijs auto te rijden. Ben met de Flixbus door Parijs zelf gegaan en snap het wel, maar volgens mij kom je niet eens in de buurt van de echte drukke autowegen bij Parijs?
Vliegen is idd ook nog wel een goede optie! Maar van het vliegveld naar Disney met de bus is ook weer 25 euro de man volgens mij?


Nee joh, je komt nog niet eens in de buurt! Als je nagaat dat je vanaf Disneyland nog ong. 40 km moet rijden om in hartje Parijs uit te komen... die echte drukte kom je niet tegen hoor!


Je kunt nooit te vaak naar Disney :D Alhoewel, het moet geen 'gewoonte' worden want dan verliest het ook wel een beetje z'n magie.
Tot nu toe probeer ik 1x per 2 jaar te gaan sinds ik 5 was, dit jaar dan toevallig 2 keer in 1 jaar. Verveelt nooit! :)

Gisteren weer de app in de gaten gehouden, toen was het wel wat drukker. Hier en daar 50/70 min. wachttijd. Ben heel benieuwd hoe dat volgend weekend zal zijn!

Café Mickey facebook: "Voor de meet en greet van Mickey en Minnie in de Art of Animation (Walt Disney Studios) staat er een prachtig kerstlandschap klaar (Bron ED92 )" :D
Afbeelding

En voor wie alvast een beetje 'live' Disney wil bekijken, een team van Primark houdt een snapchatstory & instagram story bij. :D
Zowel op insta als op snapchat gewoon 'Primark' toevoegen. ;)

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 15:03

Wachttijden zijn echt goed te doen nu, 10 - 45 min. *\o/* Als ze me deze tijden voor volgend weekend ook kunnen beloven dan teken ik ervoor! :D

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 15:49


Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:22

Aha zo via de site kende ik het niet! Heeeerlijk :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:25

Na etenstijd is het altijd rustig volgens mij. Mensen gaan naar het hotel want de kinderen zijn moe. *D

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 19:33

Wij gingen in mei rond 4 richting het hotel. Uurtje relaxen. Dan rustig richting het park om te eten en nog een rondje te doen :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 22:52

Ik las dat Disneyland een nieuwe achtbaan wilt gaan bouwen. Dezelfde als die in Shanghai staat: TRON. Dat lijkt me zo gaaf! :D

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 23:13

Kiki1995 schreef:
Klopt! Autorijden is idd veel goedkoper, maar mijn ouders zijn beide als de dood om ook maar rond Parijs auto te rijden. Ben met de Flixbus door Parijs zelf gegaan en snap het wel, maar volgens mij kom je niet eens in de buurt van de echte drukke autowegen bij Parijs?
Vliegen is idd ook nog wel een goede optie! Maar van het vliegveld naar Disney met de bus is ook weer 25 euro de man volgens mij?

Ik ben met de trein gegaan, ging eigenlijk perfect, je stopt naast het park.
Wij hadden een weekkaart voor het OV v Parijs en kostte 48 euro pp. echt een aanrader.