Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 153 van de 220 [ 5485 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 220  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Disneyland Parijs deel 3

 
Profiel   

Neverland schreef
Ik las dat Disneyland een nieuwe achtbaan wilt gaan bouwen. Dezelfde als die in Shanghai staat: TRON. Dat lijkt me zo gaaf! :D


Ik vond die best tam. Maar het concept is wel heel cool :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 01:37 



 
Profiel   

Voor mij gaat het meer om de sfeer die een rit geeft. En volgens mij zit de aankleding wel goed in die achtbaan. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 01:42 



 
Profiel   

Dat zat inderdaad echt goed. De muziek en de sfeer waren top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 02:06 



 
Profiel   

Volgend jaar gaat de 25e verjaardag nog even door las ik, met introductie van div. Marvel personages in de Studios.
Vind ik persoonlijk jammer. :o Er kan wel eea verbeterd worden aan de studios maar het moet wel disney blijven. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 10:59 



 
Profiel   

Vind ik ook jammer. Ik heb helemaal niks met Marvel. Het New York hotel wordt ook omgebouwd tot een Marvel Hotel. :\

Ik kom alleen maar in studio's voor de attracties. Vind de sfeer daar een stuk minder dan Disneyland zelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 11:07 



 
Profiel   

Ik hoef dat Marvel StarWars gedoen ook niet hoor :n
Snap dat ze dat opgekocht hebben, maar vind het jammer dat het ten koste gaat van hun eigen creaties

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 12:29 



 
Profiel   

Ik vind star wars heerlijk en veel mensen zijn ook wel erg fan van Marvel. Ik vind het wel goed zolang het wat opgesplitst blijft zoals nu met Disneyland en studio’s.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 13:12 



 
Profiel   

Ik lees ook even mee, mijn vriend en ik vieren oud en nieuw in Disneyland Parijs dit jaar :) we gaan vrijdag t/m maandag. Voornamelijk voor de sfeer en het vuurwerk, het zal wel belachelijk druk zijn ;) dus we zullen niet in alle atracties kunnen. Daar bereid ik me in ieder geval op voor. Zag wel dat dineren in Disney op oudejaarsavond geen optie is, belachelijke prijzen. Dus we gaan buiten Disney wat eten waarschijnlijk.

Ik las iets over een app waar je wachttijden kunt zien. Welke app is dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 13:19 



 
Profiel   

Studios vind ik minder sfeervol dan Disney zelf. Het Toy Story deel vind ik dan wel weer mooi! Evenals het stukje bij Ratatouille.

leonie1988, heb je dan ook tickets voor de Oudjaarsavond? :)
Die app heet gewoon Disneyland Paris. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:09 



 
Profiel   

Het stukje bij ratatouille is idd prachtig! Ook erg gezellig met al die eetkraampjes erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 15:12 



 
Profiel   

Ah logisch Paris, bedankt ;) we hebben ook kaartjes voor ouderjaarsavond inderdaad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 16:02 



 
Profiel   

Wat leuk Leonie!

Hier nog 3 dagen en dan vertrekken. *\%/* Ik heb het gelukkig tot donderdagavond vrij druk dus dan moet de tijd ook snel voorbij gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 16:09 



 
Profiel   

Ah gaaf Neverland, alvast veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 16:20 



 
Profiel   

Zooo jaloers!

Vorige keer wist ik wel dat ik zwanger was, maar niet wat het zou worden. Dus niets meegenomen op een genderneutraal rompertje na. Nu zou ik helemaal los gaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 16:46 



 
Profiel   

Werkt de app pas als Disney open is? Hij gaat niet verder als dit scherm..

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 08:37 



 
Profiel   

Nee hij moet het zo ook doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 08:44 



 
Profiel   

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zou eigenlijk met mijn vriend vertrekken naar Disneyland over twee (!) dagen. Helaas is onze relatie vandaag uitgegaan... Ik had me er zo op verheugd... Zouden jullie alleen naar Disneyland gaan of heeft iemand het al een keer gedaan? Ik ben bang dat ik me eenzaam ga voelen, zeker nu het net uit is... Maar aan de andere kant wil ik wel nog steeds heel graag gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 18:42 



 
Profiel   

Neverland schreef
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zou eigenlijk met mijn vriend vertrekken naar Disneyland over twee (!) dagen. Helaas is onze relatie vandaag uitgegaan... Ik had me er zo op verheugd... Zouden jullie alleen naar Disneyland gaan of heeft iemand het al een keer gedaan? Ik ben bang dat ik me eenzaam ga voelen, zeker nu het net uit is... Maar aan de andere kant wil ik wel nog steeds heel graag gaan.


Wat erg! Ten eerste sterkte :(:)
Ik zou zeker alleen gaan.. Je verheugt je er al zolang op, je vermaakt je vast wel! En je hebt hele leuke afleiding! Weet niet of je een annuleringsverzekering had maar die gaat dit niet vergoeden, anders ben je alles kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 18:47 



 
Profiel   

Jeetje Neverland wat erg. Heel veel sterkte.

Of ik alleen zou gaan, zou van mijn gevoel afhangen. De enige die dat kan bepalen ben jij. Disneyland is wel een plek waar ik me veilig zal voelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 18:50 



 
Profiel   

Sterkte Neverland :(

Ik zou denk ik niet gaan, maar je moet je eigen gevoel volgen. Je kunt het ook proberen en terugkomen als het niet gaat. Heb je geen vriend/vriendin of familielid die vrij kan regelen en mee zou willen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:06 



 
Profiel   

Nou, hij heeft de tickets betaald voor een weekendje weg. Het was een verrassing. Hij wilt me ze gratis meegeven maar dat gaat tegen mijn gevoel in. Zouden jullie de tickets zomaar accepteren? Geld om beide tickets te betalen (en dan nog reiskosten en zo) heb ik nu niet... 1 persoon gaat me net lukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:14 



 
Profiel   

Ik zou zeker gaan! Heerlijke afleiding en vermaak.
Ben eens in mijn eentje geweest en heb toen echt genoten. Zelf alles beslissen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:19 



 
Profiel   

Ik ben al alleen in Disney Shanghai geweest. Lekker boek mee op de telefoon. Heb me super vermaakt! Overal de single rij in.

Kan er niemand last minute met je mee anders? Deze persoon kan dan bvb een stukje bijdragen en dat kun je nog aan je ex geven als je je daar prettig bij voelt.

Wanneer vertrek je?

En veel sterkte! Ik hoop dat het je juist wat kan opvrolijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:30 



 
Profiel   

Ik zou toch proberen te kijken of iemand mee kan gaan, zou zelf niet snel alleen naar Disney gaan (en ik ben wel alleen op vakantie geweest een x). Is als vrienden gaan geen optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 19:33 



 
Profiel   

Jeetje Neverland wat erg! Heel veel sterkte.
Ik zou zelf wel gaan om mijn gedachten ergens anders op te zetten. Heb je geen vriendin die mee wilt?
Tickets zou ik ook gewoon aangepakt hebben, ik denk dat je nu vooral even aan jezelf moet denken!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 23:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 153 van de 220 [ 5485 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 220  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen