Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 93 [ 2322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 93  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

 
Profiel   

Is gelukt ! Kan hem in juni ophalen bij nauta!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:00 



 
Profiel   

Fenneeee schreef
Is gelukt ! Kan hem in juni ophalen bij nauta!


Goed bezig! Scheelt toch even bijna 8€ aan verzendkosten. En aangezien we toch al naar Texel gaan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:03 



 
Profiel   

Banyu schreef
Fenneeee schreef
Is gelukt ! Kan hem in juni ophalen bij nauta!


Goed bezig! Scheelt toch even bijna 8€ aan verzendkosten. En aangezien we toch al naar Texel gaan :D


Precies ! Verbinding was mega slecht, maar mijn naam en wanneer ik kwam was doorgekomen, dus komt vast goed :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:08 



 
Profiel   

Anders even voor de zekerheid mailtje achteraan sturen, en vragen voor een reactie. Heb je het iniedergeval zwart op wit. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:22 



 
Profiel   

Banyu schreef
Anders even voor de zekerheid mailtje achteraan sturen, en vragen voor een reactie. Heb je het iniedergeval zwart op wit. :)


Ze heeft het nog bevestigd aan de telefoon, ook wanneer ik kwam dus zit wel goed denk ik !

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:28 



 
Profiel   

De echte Jan van Haasteren Texel puzzel was er vorig jaar al, die heb ik toen ook voor mijn moeder laten overkomen zodat ik hem haar op de release dag kado kon doen :D (Banyu ik vind het eng hoeveel er bij ons af en toe overeen komt, mijn moeder is óók gek op van Haasteren puzzels)

De puzzel van nu is inderdaad geen van Haasteren maar wel die stijl, ik vind hem erg leuk en hoop mijn moeder ook want heb hem vandaag net binnen gekregen, maar ze krijgt hem met moederdag pas :D

Oh en verzendkosten had ik toch al want liet wat vesten deze kant op komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 16:47 



 
Profiel   

Alwiene schreef
De echte Jan van Haasteren Texel puzzel was er vorig jaar al, die heb ik toen ook voor mijn moeder laten overkomen zodat ik hem haar op de release dag kado kon doen :D (Banyu ik vind het eng hoeveel er bij ons af en toe overeen komt, mijn moeder is óók gek op van Haasteren puzzels)

De puzzel van nu is inderdaad geen van Haasteren maar wel die stijl, ik vind hem erg leuk en hoop mijn moeder ook want heb hem vandaag net binnen gekregen, maar ze krijgt hem met moederdag pas :D

Oh en verzendkosten had ik toch al want liet wat vesten deze kant op komen :D


Ja, mijn moeder heeft er tegen de 300 wel! Vanmiddag heeft ze bij de blokker ook een nieuwe meegenomen die komende week in de folder komt: (125 Jaar blokker!), vele op facebook hadden 'm al, dus ik had gebeld en kon 'm vanmiddag zonder winkelafspraak zelfs gewoon ook ophalen, en bij mij vanmiddag ook de nieuwe JvH binnengekomen voor haar... in Juli komen er ook weer paar uit, dus dan weet je het wel! ;-)

Nou, inderdaad! Zijn we stiekem niet gewoon verre familie ofzo, hahaha! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:49 



 
Profiel   

Siersma schreef
Ga ik overleggen. Was niet veel voorraad meer dus kan best zijn dat alles wat ik besteld had al verkocht is als ik dinsdag weer werk en we niks meer kunnen nabestellen


Hoor het graag! We zijn er dan weer een week. Eerder lukt helaas niet vanwege werk. Of m'n man moet misschien nog een klus bij 't vliegveld hebben. Maar dan laat ik 't weten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 18:57 



 
Profiel   

Banyu schreef
Ja, mijn moeder heeft er tegen de 300 wel! Vanmiddag heeft ze bij de blokker ook een nieuwe meegenomen die komende week in de folder komt: (125 Jaar blokker!), vele op facebook hadden 'm al, dus ik had gebeld en kon 'm vanmiddag zonder winkelafspraak zelfs gewoon ook ophalen, en bij mij vanmiddag ook de nieuwe JvH binnengekomen voor haar... in Juli komen er ook weer paar uit, dus dan weet je het wel! ;-)

Nou, inderdaad! Zijn we stiekem niet gewoon verre familie ofzo, hahaha! :+


Ik weet niet precies hoeveel mijn moeder er heeft, maar wel kastenvol en ze is nog redelijk kieskeurig want ze vindt niet alle platen leuk en mooi dus ze hoeft ze ook niet allemaal te hebben. Ik had vorig jaar die Kiki Bertens puzzel gekocht bij Blokker, maar bleek een stukje te missen, heb ik een 15 euro tegoedbon voor gekregen van blokker en daarmee heeft ze pasgeleden de puzzel met allemaal pinguins gekocht, kreeg gisteren een foto dat ie af was haha.

Ik zal eens kijken welke jij het over hebt van 125 jaar blokker, heb haar er nog niet over gehoord. Mijn moeder koopt ze meestal niet voor de volle mep, speelgoedwinkel hier vlakbij (toychamp) heeft vaak een actie aan het einde van het jaar en dan probeert ze er een aantal te bemachtigen die ze leuk vindt!

Maar mijn moeder is vroeg ook op Texel geweest dus hopelijk vindt ze deze 'nepper' ook leuk om te maken, en als ze hem daarna niet wil houden mag ze hem wel weer terug aan mij geven :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 19:08 



 
Profiel   

Ja klopt, bij toychamp deed ik ook altijd. Maar sinds die hier weg is niet meer. Want online hadden ze altijd gewoon degene al die we al hadden.



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 19:17 



 
Profiel   

Met die VVV Texel paspoort. Iemand daar ervaringen mee, en wat kan je voor kprtingen krijgen?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:08 



 
Profiel   

Geen idee. Wij hebben er wel aan meegedaan maar toen kreeg je alleen een sticker bij ons. Soort van stempel als je een boekje kocht uit een bepaalde serie. Maar dat is al een paar jaar terug

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:43 



 
Profiel   

Wij hopen eind juni voor 2 weken naar Texel te gaan met de caravan
Met 2 kleine kinderen. Ik denk eraan om te boeken bij de tesselse Kamp , is dat een aanrader?
Het wordt voor ons voor het eerst dat we naar Texel gaan dus ik ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 21:21 



 
Profiel   

Ik ben zooooo hard toe aan Texel!! :knuffel:

Aftellen is zeker al begonnen sinds januari toen we geboekt hadden! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 12:59 



 
Profiel   

Eerlijk, ik kijk er ook zeer naar uit. Nog 3 weken <3 en we mogen een drankje doen op het terras :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 13:41 



 
Profiel   

Ik ben er en het is weer op en top genieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 14:30 



 
Profiel   

Zijn hier nog tips voor Texel te paard? :D

Via internet kom ik niet heel veel verder en echte ruiterroutes hebben we ook nog niet gevonden.
Welke strandpalen zijn aanraders? En welke kunnen we beter overslaan bijvoorbeeld door drukte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 20:51 



 
Profiel   

Wij gaan altijd bij de Robbenjager het fietspad op.
Aan dat fietspad kun je op 2 plekken de ruiterroute op je komt dan uit op het strand

We gaan meestal de eerste erop.
Je komt dan het strand op bij het uitkijkpunt.
We gaan dan naar rechts tot de ruiterroute het duin weer op.
Dan stappen we via het fietspad weer terug richting de Robbenjager.
Heerlijk en mooi stuk om te rijden.
En het strand is daar redelijk rustig qua wandelaars en badgasten

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 21:03 



 
Profiel   

esje01 schreef
Ik ben er en het is weer op en top genieten


Als jij even terug naar huis gaat, voor mij werkt, dan kan ik even gaan. Gekheid natuurlijk, hoewel ik er echt na uit kijk! Hoe is het daar nu? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 21:07 



 
Profiel   

Hangt ervan af waar je je paard stalt... Je hebt veel ruiterpaden op 't eiland. En kan op verschillende punten lekker het strand op.
Weliswaar tussen bepaalde tijden in het hoogseizoen.
In het bos bij Fonteinsnol lopen mooie ruiterpaden maar ook voorbij de Koog. En bij het Krimbos.
Strand kan je in ieder geval makkelijk op bij paal 9, 15, 17, 28, via het duingebied en bij de vuurtoren/ kaap noord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 21:07 



 
Profiel   

apollootje schreef
Zijn hier nog tips voor Texel te paard? :D

Via internet kom ik niet heel veel verder en echte ruiterroutes hebben we ook nog niet gevonden.
Welke strandpalen zijn aanraders? En welke kunnen we beter overslaan bijvoorbeeld door drukte?

Vanaf de koog kan je door het bos en strand een uitgebreid rondje rijden naar den burg. Je mag wel een pb sturen dsn kan ik wel een foto sturen van het rondje. Ik weet niet waar je staat met je paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 21:13 



 
Profiel   

We stallen de paardjes bij de Eagles ranch.

__nina, ik doe even een pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 23:07 



 
Profiel   

Wij gaan in juni naar Texel, en zagen dat je met een dagtocht overkan naar Vlieland. Zijn er hier mensen die dat wel is gedaan hebben ? Is dit de moeite ? Gezien je om 7:30 heen gaat en pas op 20:45 terug heb je een flinke dag die je moet overbruggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 06:14 



 
Profiel   

Als kind heb ik dat een keer gedaan, maar toen was het zeker niet zo vroeg heen en zo laat terug. Maar ze zijn afhankelijk van het tij, wij hebben toen op de terugreis nog even vastgelegen totdat het water ver genoeg was gestegen. (wat ik me herinner)
Het eiland is natuurlijk een stuk kleiner, dus met een dagje rondfietsen kan je vast veel zien.
Ik ben een keer een dag op Schiermonnikoog geweest, toen ook op de fiets in een dag heel veel kunnen zien, dus ik wil nog wel een keer naar Vlieland. Wat ik me van toen herinner was niet heel boeiend, maar dat ligt vooral aan mijn leeftijd destijds dan aan Vlieland.

Ik ga vandaag weer naar Texel, voor een weekje. Dit is natuurlijk een van de beste momenten van het jaar voor vogels kijken, dus ik heb er heel veel zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 07:45 



 
Profiel   

Fenneeee schreef
Wij gaan in juni naar Texel, en zagen dat je met een dagtocht overkan naar Vlieland. Zijn er hier mensen die dat wel is gedaan hebben ? Is dit de moeite ? Gezien je om 7:30 heen gaat en pas op 20:45 terug heb je een flinke dag die je moet overbruggen.

Die dag krijg je wel om hoor. Is echt een leuk dagje uit. Tegenwoordig is het wat langer varen naar Vlieland, ze gaan nu via de haven ipv de Vliehors. Er was ruzie ofzo. Maar zou wel goed kijken of er al weer gevaren word
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 09:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 93 [ 2322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 93  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen