Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-21 16:45

Wat een prutweer nog de komende tijd, hopelijk slaat het eind van de maand om en wordt juni een prachtige maand. Heb maar even een nieuwe goede badjas voor Bikkel besteld, dan kan ik hem in ieder geval lekker inpakken als hij in de zee geweest is (want gezien zijn huidproblemen wil ik graag dat ie wel de zee in gaat als het enigzins te doen is). https://www.justfordogs.nl/a-63115247/d ... erry-40cm/ <3

Siers83

Berichten: 7349
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 16:47

Vandaag is het mooi weer hoor, totaal anders dan opgegeven. Heel klein buitje vanmorgen en verder zonnig met een beetje wind. Ik hoop ook op mooi weer de 2e week van juni. Dan zijn we zelf een weekje weg en hopelijk dit jaar geen hittegolf zoals de afgelopen 2 jaar. 40 gr in Drenthe is niet grappig

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-21 16:54

Siersma schreef:
Vandaag is het mooi weer hoor, totaal anders dan opgegeven. Heel klein buitje vanmorgen en verder zonnig met een beetje wind. Ik hoop ook op mooi weer de 2e week van juni. Dan zijn we zelf een weekje weg en hopelijk dit jaar geen hittegolf zoals de afgelopen 2 jaar. 40 gr in Drenthe is niet grappig


Neuh ik vind 40 graden sowieso nergens grappig, en als het in de rest van het land zo heet is kan je maar beter op Texel zitten. Maar een beetje warmer dan nu is voor aan het strand wel lekker hoor, en droger ook trouwens :+ Hier echt veel regen gehad vandaag en frisjes.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 18:05

De verwachting was deze week zeer veel regen maar we hebben eigenlijk continu zon en droog weer gehad met af en toe een bui.
Het was weer heerlijk, we gaan vanavond weer weg.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 01:58

xSCWx schreef:
De verwachting was deze week zeer veel regen maar we hebben eigenlijk continu zon en droog weer gehad met af en toe een bui.
Het was weer heerlijk, we gaan vanavond weer weg.



Mijn ervaring is, als er een bui op Texel is zo overgewaaid vergeleken met mijn woonplaats bijvoorbeeld waar het dan bijvoorbeeld gewoon al hele dag staat te gieten!

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 13:10

Vinden jullie het Roompotpark bij de Koog een aanrader om met hond heen te gaan?
We hebben wat tips bekeken, maar veel huisjes zijn vol in de midweek dat we gaan helaas.
Willen wel echt een huisje met tuin/groen waar de hond naar buiten kan, eventueel ergens vastmaken met de lijn.

Bo_Y

Berichten: 4560
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 14:15

Josien_ schreef:
Vinden jullie het Roompotpark bij de Koog een aanrader om met hond heen te gaan?
We hebben wat tips bekeken, maar veel huisjes zijn vol in de midweek dat we gaan helaas.
Willen wel echt een huisje met tuin/groen waar de hond naar buiten kan, eventueel ergens vastmaken met de lijn.


Wij hadden nu 2 keer een huisje daar met een goed omheinde tuin. Echt heel fijn. Wij zaten dichtbij de uitgang en het bos.

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 14:18

Bo_Y schreef:
Josien_ schreef:
Vinden jullie het Roompotpark bij de Koog een aanrader om met hond heen te gaan?
We hebben wat tips bekeken, maar veel huisjes zijn vol in de midweek dat we gaan helaas.
Willen wel echt een huisje met tuin/groen waar de hond naar buiten kan, eventueel ergens vastmaken met de lijn.


Wij hadden nu 2 keer een huisje daar met een goed omheinde tuin. Echt heel fijn. Wij zaten dichtbij de uitgang en het bos.


Weet jij welk type huisje dit was? Ik kan dit zelf nergens bij de opties vinden.
Ben er een paar jaar geleden in de chalets geweest, daar was geen omheinde tuin. Volgens mij bij de nieuwste bungalow's ook niet.

Bo_Y

Berichten: 4560
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 14:20


Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:42


Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 20:09

Iemand een tip waar je op texel nu echt een lekkere warme choco met goed stuk taart kunt halen...en dan gezien de maatregelen ook nog met fijn terras

Muga

Berichten: 2068
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 20:31

Paal 9 bakte altijd zelf de appeltaart en brownie...

Siers83

Berichten: 7349
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 21:10

Vleddertje1 schreef:
Iemand een tip waar je op texel nu echt een lekkere warme choco met goed stuk taart kunt halen...en dan gezien de maatregelen ook nog met fijn terras

Restaurant Noordzee in De Koog. Echt de lekkerste appeltaart ooit!

Vleddertje1
Berichten: 984
Geregistreerd: 10-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 08:22

Siersma schreef:
Vleddertje1 schreef:
Iemand een tip waar je op texel nu echt een lekkere warme choco met goed stuk taart kunt halen...en dan gezien de maatregelen ook nog met fijn terras

Restaurant Noordzee in De Koog. Echt de lekkerste appeltaart ooit!


Gaan we eens uitproberen!

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 15:35

Banyu schreef:
Bo_Y schreef:
https://www.roompot.nl/vakantieparken/n ... rt/559496/


[ [url=m/gO7ULz.png]Afbeelding[/url] ]


Klopt, deze hebben wij jaar of 10 ook gehad met de hond


Vraag me af wat toen de weekprijs hoogseizoen was?, want jemig joh dit zijn toch absurde huurprijzen........ ;(

Bo_Y

Berichten: 4560
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: ergens bij mijn grote liefdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 15:38

Peetstap schreef:
Banyu schreef:



Klopt, deze hebben wij jaar of 10 ook gehad met de hond


Vraag me af wat toen de weekprijs hoogseizoen was?, want jemig joh dit zijn toch absurde huurprijzen........ ;(


Haha
Wij zijn 1 keer in november 2017 geweest 500 euro voor 7 dagen en dit jaar in maart 5 dagen voor 400 euro. Wij doen geen huisjes/vakantie in het hoogseizoen. Dat is geen doen. Dus wij doen alle reizen in de andere maanden

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-21 15:52

Ik heb dat huisje ook gehad maar buiten het hoogseizoen en ik had een bon van 445 euro gewonnendus deed stukken minder pijn haha

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 18:58

Leuk topic! Heeft iemand nog camping aanraders? Met tent en kleuter, dus wel wat te spelen, maar hoeft geen uitgebreide animatie te zijn. Liefst niet al te hutjemutje

Siers83

Berichten: 7349
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 19:21

Noorderwaard misschien? Ligt in de polder vlak naast de waddendijk. Hebben ook dieren. Geloof dat de eigenaresse ook op bokt zit

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-21 17:14

Sorry geen verstand van campings met speelgelegenheid :=

Nog 2 nachtjes slapen, bijna alles zit inmiddels in de caravan, fietsen er vast op, enorm veel zin in :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 17:28

Miran schreef:
Leuk topic! Heeft iemand nog camping aanraders? Met tent en kleuter, dus wel wat te spelen, maar hoeft geen uitgebreide animatie te zijn. Liefst niet al te hutjemutje


Is de camping van Landal Sluftervallei niet iets?

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 18:30

Wij gaan naar de tesselse kamp, is wel een hele kleine camping met trampoline en een knuffelschuur met kleine dieren, verder geen animatie team oid.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 14:53

Oeh, ik ga er nog niet vanuit, maar met een beetje geluk zonder mondkapje in September op Texel!

Thanks @alwiene, door jou eerdere post ergens toch de kriebels om niet 4 Maanden te kunnen wachten en kijken of er ergens een lastminute aanbieding is! :)

Zal alsnog keiduur zijn denk ik!

Siers83

Berichten: 7349
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 16:58

Alwiene geniet je van het mooie weer?

Banyu voor hoeveel personen zoek je iets?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-21 17:29

Wanneer zou je willen gaan Banyu?

Heerlijk Siersma al kan ik niet wachten tot het echt lekker warm wordt, want op de fiets is het nog wat frisjes.
Maar voorlopig zitten we hier nog wel en de berichten zijn goed :D