Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 79 van de 93 [ 2322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 93  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

 
Profiel   

Oeh lekker! Brood van Dunselman is het lekkerste dat er is!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 08:51 



 
Profiel   

Wat ik me eigenlijk afvraag, in hoeverre zou duitsland duurder als nederland zijn?

Hoor altijd qua benzine en boodschappen duitsland goedkoper is, maar ik merk hier op Texel dat duitsers voornamelijk de “dure kleding” neemt, van bv vesten die tussen/tegen de €40 a €60 kost.

Verder niks mis mee hoor, maar had het met m’n moeder toevallig over dat het hier allemaal goedkoper is voor duitsers….

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 14:24 



 
Profiel   

Siersma schreef
Oeh lekker! Brood van Dunselman is het lekkerste dat er is!


Ja, ik ben benieuwd. Ben zelf niet zo’n brood eter verder ofzo hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 14:24 



 
Profiel   

Banyu schreef
Wat ik me eigenlijk afvraag, in hoeverre zou duitsland duurder als nederland zijn?

Hoor altijd qua benzine en boodschappen duitsland goedkoper is, maar ik merk hier op Texel dat duitsers voornamelijk de “dure kleding” neemt, van bv vesten die tussen/tegen de €40 a €60 kost.

Verder niks mis mee hoor, maar had het met m’n moeder toevallig over dat het hier allemaal goedkoper is voor duitsers….

Duitsters komen idd naar Texel omdat het goedkoper is dan de duitse eilanden. Schijnt echt heel erg duur te zijn om daar iets te huren of uit eten te gaan. Tenminste dat is wat Duitsers mij verteld hebben. En dat daar iets kopen al helemaal niet kan, miljoenenprijzen schijnt. Die eilanden prijzen zichzelf de markt uit. Maar dat is Texel ook aan het doen, dus hoelang dat nog zo blijft...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 15:16 



 
Profiel   

Siersma schreef
Banyu schreef
Wat ik me eigenlijk afvraag, in hoeverre zou duitsland duurder als nederland zijn?

Hoor altijd qua benzine en boodschappen duitsland goedkoper is, maar ik merk hier op Texel dat duitsers voornamelijk de “dure kleding” neemt, van bv vesten die tussen/tegen de €40 a €60 kost.

Verder niks mis mee hoor, maar had het met m’n moeder toevallig over dat het hier allemaal goedkoper is voor duitsers….

Duitsters komen idd naar Texel omdat het goedkoper is dan de duitse eilanden. Schijnt echt heel erg duur te zijn om daar iets te huren of uit eten te gaan. Tenminste dat is wat Duitsers mij verteld hebben. En dat daar iets kopen al helemaal niet kan, miljoenenprijzen schijnt. Die eilanden prijzen zichzelf de markt uit. Maar dat is Texel ook aan het doen, dus hoelang dat nog zo blijft...



Ja, ik merk dat wel een beetje. Sommige dingen zijn vrij duur geworden, terwijl ik nog steeds happy met mn vest van €10 ben, die ik voor de paarden nu gebruik en 10 jaar geleden in De Koog kocht! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 16:21 



 

Weet iemand of de vesten met ankertjes er op nog te krijgen zijn op Texel? Ik heb er vorig jaar eentje gekocht en daar woon ik zowat in, dus ik wil er nog eentje _O-

Komend weekend sowieso maar op zoek.

En weet iemand of Teso ook geld terug geeft? Ik heb twee tickets gekocht (want twee weekenden Texel) en nu kreeg ik 2 overtochten cadeau van iemand :+

Zo niet ga ik gewoon nog 2x dit jaar denk ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 18:06 



 
Profiel   

Hanafubuki schreef
Weet iemand of de vesten met ankertjes er op nog te krijgen zijn op Texel? Ik heb er vorig jaar eentje gekocht en daar woon ik zowat in, dus ik wil er nog eentje _O-

Komend weekend sowieso maar op zoek.

En weet iemand of Teso ook geld terug geeft? Ik heb twee tickets gekocht (want twee weekenden Texel) en nu kreeg ik 2 overtochten cadeau van iemand :+

Zo niet ga ik gewoon nog 2x dit jaar denk ik :')


Die vesten hangen zowel in den burg, de koog als de cocksdorp!

Geld terug van teso krijg je wel, maar ik had het terug gekregen vanwege een klacht. Heel netjes opgelost, en hun waren dus het met me eens dat hun kentekenherkenning systeem beetje kort door de bocht werkt.

Je kan even mailtje naar de teso sturen en je verhaal uitleggen, want ik kan wel volmondig JA zeggen, maar dat was dus écht na mate van een klacht…

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 19:20 



 
Profiel   

Hanafubuki schreef
Weet iemand of de vesten met ankertjes er op nog te krijgen zijn op Texel? Ik heb er vorig jaar eentje gekocht en daar woon ik zowat in, dus ik wil er nog eentje _O-

Komend weekend sowieso maar op zoek.

En weet iemand of Teso ook geld terug geeft? Ik heb twee tickets gekocht (want twee weekenden Texel) en nu kreeg ik 2 overtochten cadeau van iemand :+

Zo niet ga ik gewoon nog 2x dit jaar denk ik :')

Ik zou zeggen, goed excuus om gewoon nog 2x te komen :D

De vesten heb ik zien hangen bij de Sportshop op het plein in De Koog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:13 



 
Profiel   

Inderdaad! Of wellicht lekker tot volgend jaar. Ooit ergens gelezen dat ze onbeperkt geldig zijn, maar of dit klopt, dat durf ik dan ook weer niet te zeggen?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 20:17 



 

Ja geldig tot een tariefwijziging geloof ik?

Ik ga ze vandaag even mailen en anders vast een weekend plannen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 07:26 



 
Profiel   

Vandaag pakketje oogehaald, wat elke dag geannuleerd was, tot vandaag niet. Bleek niet in hen systeem te staan, dus mocht iets zelf uitzoeken :D
Was toch wel over de waarde maar moeilijk deden ze zeker niet!! :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 14:56 



 
Profiel   

Banyu schreef
Vandaag pakketje oogehaald, wat elke dag geannuleerd was, tot vandaag niet. Bleek niet in hen systeem te staan, dus mocht iets zelf uitzoeken :D
Was toch wel over de waarde maar moeilijk deden ze zeker niet!! :)

[ [url=m/dpdIn9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Spar Oudeschild? Wonderlijk, die wilde ik vanmiddag kopen maar ik was net 1 minuut te laat, dus baalde enorm. Vaak goede gevarieerde pakketten daar!


Broodpakket zag er ook goed uit zeg. Nou eten wij glutenvrij dus die koop ik zeker niet maar wel leuk om te zien.

De Zeemeermin in Oudeschild heeft ook best veel leuke vesten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:38 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Banyu schreef
Vandaag pakketje oogehaald, wat elke dag geannuleerd was, tot vandaag niet. Bleek niet in hen systeem te staan, dus mocht iets zelf uitzoeken :D
Was toch wel over de waarde maar moeilijk deden ze zeker niet!! :)

[ [url=m/dpdIn9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Spar Oudeschild? Wonderlijk, die wilde ik vanmiddag kopen maar ik was net 1 minuut te laat, dus baalde enorm. Vaak goede gevarieerde pakketten daar!

Broodpakket zag er ook goed uit zeg. Nou eten wij glutenvrij dus die koop ik zeker niet maar wel leuk om te zien.

De Zeemeermin in Oudeschild heeft ook best veel leuke vesten!


Nee, alleen cocksdorp doet mee.
Tenminste, die Oudeschild staat hier niet bij…

Edit, even gekeken, hing denk ik echt van mijn locatie af….volgend jaar maar proberen denk ik dan! Thanks Alwiene! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:08 



 
Profiel   

Ligt denk ik niet aan je locatie hoor, ik zie wel eens vaker locaties komen en gaan. Op de Krim heb ik ook paar keer gekocht, zeker aardige pakketten maar in verhouding wat duurder. Moet wel zeggen dat ze qua service excellent zijn, had een keer iets over datum erin en mocht toen ook wat anders zo uitkiezen en toen hoorde ik ze toen ik wegliep zeggen dat de kant altijd tevreden de deur uit moet gaan, ook als dat geld kost. Ze snappen het daar echt!

Oudeschild heeft echt fijne pakketten, heel gemengd en voor maar 4 euro. Helaas deze vakantie nog niet weten te bemachtigen. Nadeel voor mij is wel dat de kans op veel gluten in het pakket daar groter is. Die producten legde ik vorige keer bij het toiletgebouw om gratis mee te nemen.

Zit je er alweer op voor jullie Banyu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:23 



 
Profiel   

Nee, we hebben nog een weekje. Helaas veel te snel. Maar gewoon nu nog dingen wat eerst op moet, dus dat komt wel goed.
Kan wel een sport maken van die magic boxen, maar dan zonde om de rest van de boodschappen weg te gooien/ te doen zeg maar!

Nu werd ik al dagen bij de krim de bestelling geannuleerd omdat ze niks over hadden. Gisteravond dus niet, or dat wel gemoeten had of niet, ik heb geen idee, maar misschien dat daarom mis gegaan was in hun systeem en daarom zelf iets mochten uitzoeken….

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 16:55 



 
Profiel   

Ah zo wij ook nog een week, volgende week dinsdag zit het er alweer op, tijd vliegt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 20:02 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Ah zo wij ook nog een week, volgende week dinsdag zit het er alweer op, tijd vliegt!


Ja echt he!
Aftellen naar maart en september zal wel weer lang duren!
Maar ook dat overleven we wel weer, tot heden gelukkig echt goed weer gehad dus dat scheelt enorm! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 20:12 



 
Profiel   

Heerlijk bij Paal 17 *\o/* :knuffel:


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 12:30 



 
Profiel   

Wat een heerlijk weer vandaag, we waren al eerder bij Flora geweest maar best wat jaren geleden. Vond het weer heel leuk en ook mooie veranderingen!

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 16:40 



 

Oh dat is zo’n leuke plek :D misschien dat we die ook nog in kunnen passne de komende weekenden.. zaterdag gaan we met de TX10 mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:20 



 
Profiel   

Iemand waar je lekker kan eten bij een strandtent? En is het mogelijk om buiten te reserveren dat iemand weet toevallig?

Vanmiddag zo genoten Bij Paal 17.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:45 



 
Profiel   

Hanafubuki schreef
Oh dat is zo’n leuke plek :D misschien dat we die ook nog in kunnen passne de komende weekenden.. zaterdag gaan we met de TX10 mee :D


Ik vind Flora zoveel leuker dan het andere juttersmuseum en dat voor een heel klein prijsje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:56 



 
Profiel   

@Siersma; wls je het paadje thv de primera in loopt naar de lidl, waar ze nu aan het bouwen zijn, wat gaat daar komen? Ik hoop dat je m’n beschrijving beetje duidelijk vind, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:45 



 
Profiel   

Banyu schreef
@Siersma; wls je het paadje thv de primera in loopt naar de lidl, waar ze nu aan het bouwen zijn, wat gaat daar komen? Ik hoop dat je m’n beschrijving beetje duidelijk vind, haha!


Nou lijkt mij wel duidelijk die beschrijving haha. Ik heb geen idee trouwens want ik ben dit keer alleen bij de supermarkten geweest in de Koog en heb dus niet daardoor gelopen naar de winkels ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:49 



 
Profiel   

Ik vertrek komende maandag voor 4 dagen naar Texel. Wat zijn nou de plekken om te eten. Ik ben alleen dus geen groot gezelschap wat ergens moet zitten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 21:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 79 van de 93 [ 2322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 93  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen