Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 68 van de 93 [ 2322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 93  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

 
Profiel   

Siersma schreef
Fenneeee schreef
Wij gaan in juni naar Texel, en zagen dat je met een dagtocht overkan naar Vlieland. Zijn er hier mensen die dat wel is gedaan hebben ? Is dit de moeite ? Gezien je om 7:30 heen gaat en pas op 20:45 terug heb je een flinke dag die je moet overbruggen.

Die dag krijg je wel om hoor. Is echt een leuk dagje uit. Tegenwoordig is het wat langer varen naar Vlieland, ze gaan nu via de haven ipv de Vliehors. Er was ruzie ofzo. Maar zou wel goed kijken of er al weer gevaren word


Ja zoiets had ik gelezen, ze zouden op 10 juni varen wij gaan 11 juni weer terug dus zou precies kunnen. Lijkt ons beide erg leuk om te doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-21 10:12 



 
Profiel   

We gaan weer, we gaan weer, we gaan weer *\%/* *\%/* *\%/*

Eind van de maand en begin van de volgende maand, 2 weken, kamperen op de Krim, met privé sanitair, heerlijk, mega veel zin in :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 20:05 



 
Profiel   

Wat een heerlijk vooruitzicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 20:33 



 
Profiel   

Oeh leuk Alwiene! Komnje danbweer even om een hoekje zwaaien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 20:39 



 
Profiel   

Siersma schreef
Oeh leuk Alwiene! Komnje danbweer even om een hoekje zwaaien?


Dat denk ik wel, zijn de soevenirwinkeltjes enzo bij jou in de straat weer gewoon open allemaal? We zitten dit keer dus wel in het noorden dus ik verwacht niet dagelijks in de Koog te komen haha, maar ga mijn best doen, welke dagen werk je ook alweer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 21:06 



 
Profiel   

Ja joh alles is open, mag ook gewoon he. Alleen niet alle horeca is open. Ik werk dinsdag t/m vrijdag. Al moet ik wel zeggen dat ik hoop in juni zelf ook een weekje weg te gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 05:41 



 
Profiel   

Ik ben hard aan het aftellen!

Had er a.s zondag maar al te graag willen zijn met 26 graden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:11 



 
Profiel   

Eerst zien en dan geloven. Zal wel of hard waaien, of regenen. En 26 graden word het hier toch niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:50 



 
Profiel   

Sssst niet over regen praten, wij gaan morgen weg :)
Voor mijn vriend de eerste keer op een Waddeneiland, voor mij de eerste keer Texel. Met onze kleine meid van 1 en een dikke buik met baby in aantocht dus we zijn heel benieuwd, nu al heerlijk om te bedenken dat we kunnen lunchen op een terras. Nu nog droog lunchen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 22:03 



 
Profiel   

Siersma schreef
Eerst zien en dan geloven. Zal wel of hard waaien, of regenen. En 26 graden word het hier toch niet


Haha dat wilde ik ook zeggen. Die 26 graden hebben ze in zuid Limburg... Niet op Texel.
Maar neemt niet weg dat je even lekker daar bent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 06:59 



 
Profiel   

Ik zeg ook niet op Texel ;-) , hoewel daar heus wel echt van die dagen zijn hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 08:53 



 
Profiel   

Banyu schreef
Ik zeg ook niet op Texel ;-) , hoewel daar heus wel echt van die dagen zijn hoor!

Ja maar niet nu hoor! Is bewolkt vandqag en nog steeds koud. Geven voor morgen ook nog veel wind op zag ik net. Fijn wind, regen maar wel warmer -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 10:46 



 
Profiel   

De regen kan geen kwaad, ik schrok afgelopen week hoe droog sommige plekken er al uit zien. Verder heb ik het weer prima gehad op Texel, lekker uitgewaaid en een hoop vogels gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 10:55 



 
Profiel   

Haha uitwaaien is wel goed gelukt de afgelopen week, pfff wat een wind. Ja regen is erg welkom. Werd 2 weken terug ingehaald door een stofwolk, toen ik met pony een bosrit maakte. Schrok ervan, meestal is dat pas in de zomer

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 12:34 



 
Profiel   

Siersma schreef
Banyu schreef
Ik zeg ook niet op Texel ;-) , hoewel daar heus wel echt van die dagen zijn hoor!

Ja maar niet nu hoor! Is bewolkt vandqag en nog steeds koud. Geven voor morgen ook nog veel wind op zag ik net. Fijn wind, regen maar wel warmer -O-


Ja dat wel ja hahaha

4 maanden heb er zin innnn!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 14:07 



 
Profiel   

Nog iets meer dan 3 weken en dan gaan wij ook eindelijk naar Texel! Nu hopen dat het weer nog wat beter gaat worden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 14:08 



 
Profiel   

Fenneeee schreef
Nog iets meer dan 3 weken en dan gaan wij ook eindelijk naar Texel! Nu hopen dat het weer nog wat beter gaat worden..


Voor mij net iets minder dan 3 weken en ik blijf er sowieso 2 dus volgens mij betekent dat dat we er tegelijk zitten :j Dus ik hoop met je mee hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 14:46 



 
Profiel   

Hoop dat het beter is dan vandaag. Het regent, is 7 gr en waait pittig. Herfst dus, alweer

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 15:35 



 
Profiel   

Maar ik ben wel blij met de regen, is heel erg nodig. Had dus wel een erg natte en winderige rit heen en weer naar menles. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 15:51 



 
Profiel   

Het gras voor Marissa is er erg blij mee. Marissa zelf minder, die vond ik trillend op het land. Dus de bucas er maar weer op, aangezien ze nat was

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 15:58 



 
Profiel   

Oeps, we zouden twee weken gaan, maar zag dat 'onze' plaats de week erna ook nog vrij was. Even wikken en wegen want allesbehalve goedkoop natuurlijk, maar toch maar gereserveerd :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 18:08 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Fenneeee schreef
Nog iets meer dan 3 weken en dan gaan wij ook eindelijk naar Texel! Nu hopen dat het weer nog wat beter gaat worden..


Voor mij net iets minder dan 3 weken en ik blijf er sowieso 2 dus volgens mij betekent dat dat we er tegelijk zitten :j Dus ik hoop met je mee hihi.


Wij gaan een week, willen fietsen huren, maar wachten er nog even mee beetje zonde om voor de hele week fietsen te huren als het bijv zou gaan regenen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 19:02 



 
Profiel   

Ik heb mijn fiets puur voor vervoer van A. naar B. ik ben geen plezierfietser. Mijn partner wel. Onze beide fietsen nemen we dit keer voor het eerst zelf mee op de dissel van de caravan. Met fietsen huren heb ik geen ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 19:06 



 
Profiel   

Kunnen de fietsen huren bij het park, dus dat is makkelijk. Wij vinden fietsen wel leuk. Zullen voornamelijk fietsen, wandelen dorpjes bezoeken etc. Vriend heeft nog een sportvlieger gekocht voor op het strand, en stiekem hopen we dat het weer is om ook lekker op het strand te kunnen liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 19:12 



 
Profiel   

Wij hebben vanmiddag weer geboekt voor een weekendje weg met pinksteren! Heb er weer veel zin in, hopen op mooi weer! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 68 van de 93 [ 2322 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 93  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen