Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 489 van de 513 [ 12812 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 513  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

USA

 
Profiel   

Probleem 2: ik ben morgen de hele dag/avond weg. Zal rond 10 uur thuis zijn en moet 3 uur later vertrekken richting vliegveld :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 20:58 



 
Profiel   

Laatste keer pakte ik ook pas de avond van te voren in

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 20:59 



 
Profiel   

Hier staat het een week ervoor al volledig ingepakt op de laatste dingen voor handbagage na :') Weet ik zeker dat ik niks vergeten ben in haast en er geen belangrijke dingen in de was zitten hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 21:01 



 
Profiel   

StonedRomy schreef
Probleem 2: ik ben morgen de hele dag/avond weg. Zal rond 10 uur thuis zijn en moet 3 uur later vertrekken richting vliegveld :')


Meer dan genoeg tijd :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 21:07 



 
Profiel   

Meer dan genoeg tijd, toch :D Ik doe gemiddeld een halfuurtje over inpakken en doe het ook altijd pas de avond ervoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-17 21:55 



 
Profiel   

Wij zetten altijd twee curver bakken neer waar we spullen ingooien die mee moeten. En dan avond van te voren alles in de tassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 06:50 



 
Profiel   

Oh daar zou ik wel stress van krijgen, ik begin een week of 2 altijd al met spullen verzamelen en klaarleggen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 08:02 



 
Profiel   

Mijn eerste spulletjes voor December liggen al klaar :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 08:11 



 
Profiel   

Oh moet ook nog alles bij elkaar verzamelen en liefst nog wat dingen wassen :')

In ieder geval heb ik al mijn medicijnen wel al ingepakt, dus belangrijkste is al mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 08:40 



 
Profiel   

[RIJ-ITP] Mijn nr 1 op mijn bucketlist....

Misschien wel leuk voor iedereen die nog eens naar de usa gaan.

Ik wil ook nog een topic maken van de rest van de vakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 18:13 



 
Profiel   

Wauw wat een prachtige foto's Nicje! Kan me voorstellen dat dat een echt bucketlist item was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 18:47 



 
Profiel   

Hele gave foto's! Ben benieuwd naar de rest van je reis.

Mijn reis begint al goed :') 40 minuten vertraging, dus morgenvroeg vrij korte overstap op amsterdam. Ben blij dat ik voor een ruime overstap heb gekozen, anders had ik de vlucht zeker gemist.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 18:53 



 
Profiel   

wat zouden jullie trouwens doen als de persoon naast wie je zit je verzoekt een andere plaats te gaan vragen? Heb nu gezegd dat ik deze plek heb gereserveerd en dat ze altijd zelf de optie heeft om een andere stoel te vragen. Ik stink niet oid, heb gewoon een mondmasker voor. Heb haar uitgelegd waarvoor ik dat draag ( bescherming van mijzelf, zeker niet van andere reizigers ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 08:28 



 
Profiel   

Diegene naar het personeel verwijzen en lekker blijven zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 08:29 



 
Profiel   

Dat is ook wat := zei ze ook vanwaar dat verzoek. Best grof/brutaal? :=

Idd, aangeven dat ze zelf bij het personeel om een andere stoel kan vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 08:34 



 
Profiel   

'Omdat ze niet ziek wilt worden op vakantie' ja ik ook niet, geen behoefte aan een ziekenhuis zien van binnen. Vandaar dat mondmasker. :+ zelf wilt ze niet verplaatsen want haar familie zit over de hele rij naast mij. Heb oortjes in gedaan, haar een kaartje gegeven waar ze mijn leuke design maskers kan kopen en gezegd dat ze altijd een stewardess kan roepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 08:37 



 
Profiel   

Enige juiste repliek denk ik :D
Goede reis!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 08:44 



 
Profiel   

Begon me even af te vragen wie niet helemaal logisch bezig was, vandaar de vraag. Nog nooit zo iets meegemaakt, meestal leuke reacties van mensen door het vriendelijk design.

Ach ja, mochten de films me dadelijk vervelen kan ik ook een hele rij mensen bang maken door te hoesten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 08:51 



 
Profiel   

Nou ja, moet eerlijk zeggen dat als er iemand naast mij zat met een mondmasker dat ik misschien ook niet verschrikkelijk comfortabel zou zitten in het begin :) maar er wellicht wel een gesprek over zou starten.
Direct om een andere plaats laten vragen is onzin natuurlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 09:09 



 
Profiel   

Begrijp ook dat je er iets over vraagt hoor, maar om na de uitleg nog zo door te gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 09:11 



 
Profiel   

Zit liever naast iemand met een mondmasker dan iemand met een vieze zweetlucht of zo. :o

Fijne reis!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 09:56 



 
Profiel   

Oh wauw Nicje!! Supergaaf, Bryce is zoooo mooi <3

Fijne vakantie StonedRomy!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 10:21 



 
Profiel   

Ik zou die vrouw maar eens voorstellen om gezellig een keertje naar Azie op vakantie te gaan... Japan of zo. Dan durft ze waarschijnlijk het vliegtuig niet eens in te stappen met al die mensen met mondkapjes op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 10:45 



 
Profiel   

Dallista schreef
Ik zou die vrouw maar eens voorstellen om gezellig een keertje naar Azie op vakantie te gaan... Japan of zo. Dan durft ze waarschijnlijk het vliegtuig niet eens in te stappen met al die mensen met mondkapjes op!


Daar hoef je niet voor naar Japan te vliegen. Gewoon een dagje Outletcenter in Roermond lopen er genoeg rond. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 11:14 



 
Profiel   

Emmaa_ schreef
Wij in New Orleans idd ook veel, maar ook in Miami etc. Ik maak er in Nederland ook echt veel gebruik van, maar heb nooit fooi gegeven of daarbij stil gestaan :o

Heb heel veel gebruik gemaakt van lyft, soort gelijk aan uber. Echt een top manier om van plek naar plek te reizen! En idd goedkoop, de tip kon je achteraf zelf toevoegen op de app, hartstikke handig! :) Inmiddels terug van mijn reis naar Florida. Van Orlando naar Miami met jet set express gereden (busmaatschappij) had ook WiFi en ging allemaal erg vlot. Zou eerst met greyhound, had ik ook al geboekt maar hoorde daar geen fijne verhalen over op mijn bestemming dus andere bus geboekt. Vanaf Miami nog naar Bahama’s en Key West met Cruise geweest. Heerlijke vakantie gehad, en zonder huurauto erg veel kunnen zien in 2 weken! Voor degene die allemaal nog lekker gaan, fijne vakantie alvast toegewenst en succes met de voorbereidingen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-17 15:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 489 van de 513 [ 12812 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492 ... 513  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen