Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 322 van de 411 [ 10260 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 411  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Griekenland

 
Profiel   

Ja fijn hè, Electra? Ik heb ook zo genoten van de laatste 2 Griekenland-vakanties.

Ik zit nu voor de winter te kijken naar Curaçao. Dat stond altijd nog op mijn wishlist. Dus ook ik weet waarvoor ik werk. :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-21 22:51 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Ja fijn hè, Electra? Ik heb ook zo genoten van de laatste 2 Griekenland-vakanties.

Ik zit nu voor de winter te kijken naar Curaçao. Dat stond altijd nog op mijn wishlist. Dus ook ik weet waarvoor ik werk. :+


Mijn dochters zijn ook dol op Curaçao en andere verre bestemmingen.
Mijn man wil graag van de winter naar Tenerife.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 00:17 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Fitzroy schreef
Geweldig, Electra, dat jullie zo genoten hebben. :j

Lotus, heel veel plezier op Kos!


Ik weet weer, waar ik voor werk :D
Vakantie vind ik toch wel heel belangrijk, nu ik de laatste 2 jaar minder vaak ben weggeweest.


Ik vind dat ook, ik voel me soms een beetje een verwend mens als ik zeg dat ik eigenlijk per se 2x per jaar naar Griekenland ga/wil.

Maar dat is wel waar ik inderdaad (ook) voor werk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 01:26 



 
Profiel   

Ik vond het ook heerlijk. 2x Griekenland en 1 keer canarische eilanden. Ik knap er fysiek ook echt op. Dit jaar kan ik geen vakantie nemen in de winter. Dus hoop vroeg in het seizoen naar Griekenland te kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 07:56 



 
Profiel   

Fijn zo'n topic met gelijkgestemden haha! Ik ga eigelijk ieder jaar wel 3x naar het buitenland, waarvan minimaal 1x Griekenland en dat vinden mensen vaak toch wel gek.

Toevallig zowel dit jaar als vorig jaar (was voor corona al 2x geweest) 3 keer naar Griekenland.

Nog 3,5 week en dan mag ik weer *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 08:08 



 
Profiel   

Heerlijk, Suor !

Ja, ik voel me ook wel wat verwend. Maar ik geef verder weinig uit aan kleding of paardenspullen. Bv. setjes doen me helemaal niets. Toevallig had ik het daar nog met een vriendin over van de ponyclub vroeger. Bij ons was het toen zo dat je je oude gewone kleren naar de paarden droeg. En wij doen dat nog steeds _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 08:40 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Heerlijk, Suor !

Ja, ik voel me ook wel wat verwend. Maar ik geef verder weinig uit aan kleding of paardenspullen. Bv. setjes doen me helemaal niets. Toevallig had ik het daar nog met een vriendin over van de ponyclub vroeger. Bij ons was het toen zo dat je je oude gewone kleren naar de paarden droeg. En wij doen dat nog steeds _O-


Ja dat was in mijn tijd ook.
Maar mijn (volwassen) dochters hebben altijd merkkleding en zijn nog steeds dol op setjes.
Er liggen hier toch zeker wel 50 dekjes en verschillende (Bucas)dekens :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 09:10 



 
Profiel   

Haha dat doe ik ook nog steeds Fitzroy!

Maar het is ook maar net wat voor jou belangrijk is toch.. Ik geef niks om merkkleding, schoenen, tassen of inderdaad setjes voor mijn pony. De spullen die ik heb gaan jaren mee.

Ik heb net al even zitten kijken voor tickets voor volgend jaar.. Ik word in april 35 en zou dan ook voor de 35ste keer naar Griekenland gaan. Wel een goede reden voor een tripje :D!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 09:55 



 
Profiel   

Hier ook minimaal 2x per jaar naar Griekenland. Maar meestal maar een week. Vertrekken morgenmiddag voor 2 weken naar Rhodos. Beste vriendinnetje is nu, als het goed is, net geland. En dochter en vriend komen donderdag voor een week. Heb er zo'n zin in!! Zeker met het weer hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 10:28 



 
Profiel   

Ik kan helaas maar 1 x per jaar maar dan neem ik het er ook van hoor. Als ik vaker zou kunnen zou ik gaan maar manlief vind die 11 dgn dat ik in sept ga al vreselijk. Voorjaar en zomer kan gewoon niet met veulens die geboren worden enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 13:41 



 
Profiel   

Wij hebben een aantal vakanties die hoog op ons lijstje staan, waaronder Griekenland. Dus het wordt nog even puzzelen waar we wel en niet heen gaan komend jaar. En ik wil eigenlijk ook nog op wintersport :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 14:50 



 
Profiel   

baudyh schreef
Ik kan helaas maar 1 x per jaar maar dan neem ik het er ook van hoor. Als ik vaker zou kunnen zou ik gaan maar manlief vind die 11 dgn dat ik in sept ga al vreselijk. Voorjaar en zomer kan gewoon niet met veulens die geboren worden enz.


Dan ga je ook alleen?

In Juni gaan wij altijd samen en in Oktober ga ik met vriendin of zoals nu voor het eerst alleen.
(Oke, mijn ouders zijn ook daar op Kos maar verder ben ik alleen :D )


*Kos is bekend terrein en waar ik verblijf ook, mochten mensen toch tips hebben wat echt leuk is om alleen te doen, hoor het graag

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 15:09 



 
Profiel   

Ik ga meestal met mijn man 2x op vakantie per jaar en dan nog een stedentrip ofzo.
En 1 x per jaar met vriendinnen of zoals nu met mijn zus.

Maar ik realiseer me, dat dit best luxe is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 15:59 



 
Profiel   

Wij hebben ons 2 weken op kos vermaakt. Er is genoeg te doen. Je kunt ook bijvoorbeeld 1 nachtje naar een ander eiland gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:22 



 
Profiel   

raket schreef
Wij hebben ons 2 weken op kos vermaakt. Er is genoeg te doen. Je kunt ook bijvoorbeeld 1 nachtje naar een ander eiland gaan.


Haha nou dat ga ik in mijn eentje zeker niet doen.. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:24 



 
Profiel   

Oh nissiros zou ik zo alleen doen. Maar kan ook voor een dagje.
Beetje rondslenteren. Eten, wat kletsen met de locals.

Maar ik vind dingen alleen doen dan ook niet erg.
1 van de leukste dingen van onze vakantie was denk ik de zonsopgang bekijken vanuit de thermen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 17:07 



 
Profiel   

raket schreef
Oh nissiros zou ik zo alleen doen. Maar kan ook voor een dagje.
Beetje rondslenteren. Eten, wat kletsen met de locals.

Maar ik vind dingen alleen doen dan ook niet erg.
1 van de leukste dingen van onze vakantie was denk ik de zonsopgang bekijken vanuit de thermen.


Ik ben ook graag alleen :j

Ik ga het wel even onthouden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 17:27 



 
Profiel   

Lotus83 schreef
baudyh schreef
Ik kan helaas maar 1 x per jaar maar dan neem ik het er ook van hoor. Als ik vaker zou kunnen zou ik gaan maar manlief vind die 11 dgn dat ik in sept ga al vreselijk. Voorjaar en zomer kan gewoon niet met veulens die geboren worden enz.


Dan ga je ook alleen?



Ja vroeger ging ik met mijn moeder maar die is inmiddels 87 en kan niet meer
Dus ja ik ga alleen. Vind ik heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 19:47 



 
Profiel   

Ik heb er ook echt zin in, het enige is dat ik vliegangst heb, dus dat bederft de voorpret.

Ik ga 2x per jaar maar ik haat vliegen echt :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 20:28 



 
Profiel   

Ik ook, Lotus. Maar met 2 oxazepammetjes en een wijntje erachter aan, ben ik het grootste deel van de vliegreis heel zennnnn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 22:43 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Ik ook, Lotus. Maar met 2 oxazepammetjes en een wijntje erachter aan, ben ik het grootste deel van de vliegreis heel zennnnn :+


Dat deed ik voorheen ook, maar ik kan geen pammen meer slikken.
Alcohol drink ik heel weinig en dat kan angst ook versterken.

Dus ik moet het uitzitten met Valeriaan..

Slapen komt nu ook niks van.. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 22:48 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Ik ook, Lotus. Maar met 2 oxazepammetjes en een wijntje erachter aan, ben ik het grootste deel van de vliegreis heel zennnnn :+


:D :D

Ik vind vliegen vooral heel saai en vind het lastig om 3 uur stil in een stoel te zitten.

Misschien volgende x ook maar eens een oxazepammetje proberen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 00:13 



 
Profiel   

Over een half uur boarden en over een uur vertrekken..

9.30 Nederlandse tijd ben ik daar als het goed is *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 05:03 



 
Profiel   

Lotus83 schreef
Over een half uur boarden en over een uur vertrekken..

9.30 Nederlandse tijd ben ik daar als het goed is *\o/*


Lekker genieten! Wij vliegen om 16 uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 07:25 



 
Profiel   

Veel plezier!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 07:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 322 van de 411 [ 10260 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 411  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen