Griekenland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Electra63

Berichten: 17853
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 23:42

Melissac,
Ik ga duimen dat je stage doorgaat !

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 07:09

Electra63 schreef:
Melissac,
Ik ga duimen dat je stage doorgaat !


Ik heb met m'n docent afgesproken dat ik het afwacht tot 1 juli.
Gister hebben ze halsoverkop de beslissing genomen om ons morgen naar santorini te laten vliegen. Ik vlieg om 15.40 naar Athene en om 20.20 naar Santorini ze hebben helaas geen directe vluchten.

Albertina71

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-01-14
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 09:05

Toch positief dat je nu naar Santorini gaat. Dan ben je weer een stap verder richting stage. Plus dat het eiland heeeeel anders dan Kreta is. Daar kun je weer van genieten :D {:}

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 12:28

WenK schreef:
baudyh schreef:
Vorig jaar ook in sept bij castelli hotel op Zakynthos geweest. Die past helemaal in wat jullie willen.
Ik vond het er top!


Gelijk even opgezocht, goed ingeschat! Helaas wel al uitverkocht voor september, maar wellicht iets voor een andere keer.


Inmiddels wel wat vrij gekomen en na overleg met het reisbureau ook meteen geboekt! Ik heb er zin in, dank voor je tip!

Earth

Berichten: 7928
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 12:40

Wij gaan misschien toch in de bouwvak nog een weekje naar Corfu. Maar dat zal een last minute worden denk ik.

Melissa wat balen dat het zo'n zooitje is. Dat had je je toch heel anders voorgesteld.

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 13:05

Albertina71 schreef:
Toch positief dat je nu naar Santorini gaat. Dan ben je weer een stap verder richting stage. Plus dat het eiland heeeeel anders dan Kreta is. Daar kun je weer van genieten :D {:}


Nou laten we dat maar hopen, degene die met mij mee zou gaan is het er niet mee eens dat hij morgen moet gaan dus wouden ze beiden tickets omboeken. Heb even vriendelijk gezegd dat ik morgen in het vliegtuig zit, of naar santorini of naar huis. Ik blijf niet bezig. -O-

baudyh

Berichten: 4287
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 14:07

Leuk WenK. Het is echt een top hotel.

Suor

Berichten: 966
Geregistreerd: 14-06-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 15:26

He balen dat alles zo rommelig verloopt Melissac! Hopelijk vlieg je morgen gewoon naar Santorini en is er snel meer duidelijk!

Hier een berichtje vanaf Corfu! Vandaag een tripje naar Kassiopi gemaakt. We zitten zelf in Moraitika. Eigenlijk wilden we ook de Pantokrator op, maar de weg die op de kaart stond konden we niet vinden en de navigatie stuurde ons alleen naar onverharde wegen. Het is hier trouwens echt heel warm. Er staat nog wel wat wind, maar die is ook vies warm. Morgen gaan we nog een dagje naar het zuiden van het eiland.

_Mel

Berichten: 4039
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zakynthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 15:35

Leuk Castelli! Daar zit ik nu op de bank in de receptie naast de airco, iets met hittegolf en 39 graden :D

baudyh

Berichten: 4287
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 15:40

_Mel schreef:
Leuk Castelli! Daar zit ik nu op de bank in de receptie naast de airco, iets met hittegolf en 39 graden :D



Zie het zo voor me , Mel.

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 16:18

_Mel schreef:
Leuk Castelli! Daar zit ik nu op de bank in de receptie naast de airco, iets met hittegolf en 39 graden :D


Leuk!

Ja, we zaten te kijken voor een leuk hotel obv logies + ontbijt, maar dat scheelde net 100 euro pp ten opzichte van Castelli A.I. dan doe ik liever A.I. en dan daarnaast nog wat uit eten, dan dat ik alles los moet regelen. Die 100 euro ben ik alleen aan drankjes al wel kwijt anders.

Nu langzaamaan eens gaan kijken wat we voor leuke uitstapjes kunnen doen. We willen iig een dag of 2 een auto huren om zelf wat rond te touren. En verder even kijken. Tips zijn natuurlijk welkom!

iirrssjjee

Berichten: 5940
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 06:51

Zo, gisteravond aangekomen op Zakynthos. De warmte is even wennen, maar verder is het hier echt top! We zitten in Agios Sostis en hebben uitzicht op Cameo Island en Turtle Beach.

Uitzicht vanaf het terras;
Afbeelding

Andere foto's komen morgen, want het was al aan het schemeren gisteren!

baudyh

Berichten: 4287
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 08:29

Leuk, welke accomodatie is dit?

Electra63

Berichten: 17853
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 12:38

iirrssjjee schreef:
Zo, gisteravond aangekomen op Zakynthos. De warmte is even wennen, maar verder is het hier echt top! We zitten in Agios Sostis en hebben uitzicht op Cameo Island en Turtle Beach.

Uitzicht vanaf het terras;
[ [url=m/5kqpT9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Andere foto's komen morgen, want het was al aan het schemeren gisteren!


Heerlijk, veel plezier !!

iirrssjjee

Berichten: 5940
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 14:59

@baudyh Lithakia Beach Hotel! :)

@Electra63 bedankt! Moet goed gaan komen!

baudyh

Berichten: 4287
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 15:12

iirrssjjee schreef:
@baudyh Lithakia Beach Hotel! :)

@Electra63 bedankt! Moet goed gaan komen!



Ziet er leuk uit. Veel
Plezier. Lekker warm nu geloof ik

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 15:39

Geniet ervan, Iris met de ingewikkelde usernaam :+

Ik heb zojuist mijn ticket van september omgezet. Bij nader inzien vond ik 12 dagen toch wel erg lang en veel verschillende eilanden. (En toch ook wel kostbaar) Dus ik heb het nu ingekort naar 9 dagen en ga alleen naar Santorini en Naxos. Helemaal blij! Kan ik ook alleen met handbagage reizen. Overigens zag ik dat Transavia ook de melkkoe van Ryanair heeft overgenomen: je kunt priority boeken met gegarandeerd ruimte voor je trolley.

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 16:18

Fitzroy schreef:
Geniet ervan, Iris met de ingewikkelde usernaam :+

Ik heb zojuist mijn ticket van september omgezet. Bij nader inzien vond ik 12 dagen toch wel erg lang en veel verschillende eilanden. (En toch ook wel kostbaar) Dus ik heb het nu ingekort naar 9 dagen en ga alleen naar Santorini en Naxos. Helemaal blij! Kan ik ook alleen met handbagage reizen. Overigens zag ik dat Transavia ook de melkkoe van Ryanair heeft overgenomen: je kunt priority boeken met gegarandeerd ruimte voor je trolley.


Heel leuk! Wanneer ga je naar santorini? Misschien dat ik je wel op het vliegveld zie!

Ik had dat idd ook gelezen bij transavia, ons is ook geleerd om altijd te vragen of de passagier hun trolley gratis in het ruim willen hebben.

Ik zit op dit moment te wachten in Athene voor mijn vlucht naar santorini.

raket

Berichten: 4095
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 16:42

Veel plezier allemaal. Ik tel al af voor september.

Suor

Berichten: 966
Geregistreerd: 14-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 16:56

Leuk Fitzroy, goed plan!!

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 17:45

Hoi Suor, hoe heb jij het op Corfu? Waar zit jij?

En raket, hoe heb jij het gehad? Vond je het een leuk eiland? Waar ga jij in september naartoe?

Melissa, ik ga in september ergens :+

raket

Berichten: 4095
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 18:25

Ik vond Corfu erg leuk. Met name Corfustad vond ik leuker dan verwacht. Misschien doen we die nog wel eens voor een stedentrip.

Wij gaan in september maar kos en van daaruit nog naar Simi en Patmos hopen we. En Kalymnos, Nissiros afhankelijk van de opties.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 18:28

Corfu stad is leuk, hè?
Ik vond het heerlijk om door de straatjes te dwalen. En ik heb een complete wit opalen outfit gekocht (2 X oorbellen, een ring en een armbandje) De ketting had ik al. Werd wel een duur dagje zo :+

raket

Berichten: 4095
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-21 18:38

Ja ik ook. En heerlijk gegeten. Ik heb 2x paar open schoenen gekocht. Ik heb brede, kleine voeten dus slaag in Griekenland beter. En nog hebbedingetjes.
Maar het was echt een heerlijke veelzijdige stad.

Vanaf ons hotel was het 1,50 met de bus, dus we zijn een paar keer geweest.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-21 18:44

O, dat was handig. Ik ben alleen met de huurauto met mijn zus en zwager geweest. Toen vond ik wel dat ik genoeg uitgegeven had dus ik mocht niet nog een keer van mezelf :D