Griekenland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roodvos

Berichten: 6678
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:16

Ik heb gisteren ook onze stoelen gereserveerd, wij zitten in hetzelfde vliegtuig als daantjuhhh :D .

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 10:22

Ik heb vanochtend mijn stoel gereserveerd, alleen voor de heenweg. Ik heb een soort van vertrouwd plekje, stoel 2 D. :+ Nu ben ik alleen nog aan het bedenken of ik misschien nog een overnachting boek van tevoren op Schiphol.

Suor

Berichten: 966
Geregistreerd: 14-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:34

L_Flo schreef:
Ik ben vorig jaar naar rhodos geweest, en ga nu denk ik corfu boeken voor over 3 weken *\o/* iemand tips? Ik las dat er op Corfu niet veel gesurfd wordt klopt dat?


Mijn vriend is vrij fanatiek surfer, maar volgens mij wordt er op Corfu inderdaad weinig/niet gesurfd. Wij hebben er vorig jaar in ieder geval niets gezien.
Op Lefkas in Vasiliki kan je wel heel goed surfen.

Heerlijk al dat aftellen!!

daantjuhhh

Berichten: 26877
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:36

Roodvos schreef:
Ik heb gisteren ook onze stoelen gereserveerd, wij zitten in hetzelfde vliegtuig als daantjuhhh :D .

Oeh. Waar zit je? :Y)

Cowgirl

Berichten: 23749
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 10:57

Ik zit ook in Kos stad.

Kom ik vandaag op mijn werk is de cursus gecanceld.
Ik heb deze vakantie dus express erna geboekt omdat begin sept dus niet kon.

Ik kan nog annuleren en dan alsnog een single reis boeken. Van deze reizen lagen de vertrek data precies in de curses dagen.

Ja ja.... hoezo 'vakantie stress' :') :D

Roodvos

Berichten: 6678
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:26

daantjuhhh schreef:
Roodvos schreef:
Ik heb gisteren ook onze stoelen gereserveerd, wij zitten in hetzelfde vliegtuig als daantjuhhh :D .

Oeh. Waar zit je? :Y)

Direct voor jou op rij 29 :+ . Nee, grapje, heb je een PB gestuurd.

Roodvos

Berichten: 6678
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:28

Cowgirl schreef:
Ik zit ook in Kos stad.

Kom ik vandaag op mijn werk is de cursus gecanceld.
Ik heb deze vakantie dus express erna geboekt omdat begin sept dus niet kon.

Ik kan nog annuleren en dan alsnog een single reis boeken. Van deze reizen lagen de vertrek data precies in de curses dagen.

Ja ja.... hoezo 'vakantie stress' :') :D

Ik zou nu niet meer gaan omboeken. Als ze de cursus nu op jouw vakantiedata zetten zou ik vriendelijk bedanken en aangeven dat je dan vakantie hebt vanwege de eerder geplande data en nu niet meer kan annuleren.

daantjuhhh

Berichten: 26877
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:42

Roodvos schreef:
daantjuhhh schreef:

Oeh. Waar zit je? :Y)

Direct voor jou op rij 29 :+ . Nee, grapje, heb je een PB gestuurd.

Hahahaha _O-

Cowgirl

Berichten: 23749
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:52

Roodvos schreef:
Cowgirl schreef:
Ik zit ook in Kos stad.

Kom ik vandaag op mijn werk is de cursus gecanceld.
Ik heb deze vakantie dus express erna geboekt omdat begin sept dus niet kon.

Ik kan nog annuleren en dan alsnog een single reis boeken. Van deze reizen lagen de vertrek data precies in de curses dagen.

Ja ja.... hoezo 'vakantie stress' :') :D

Ik zou nu niet meer gaan omboeken. Als ze de cursus nu op jouw vakantiedata zetten zou ik vriendelijk bedanken en aangeven dat je dan vakantie hebt vanwege de eerder geplande data en nu niet meer kan annuleren.



Die cursus wordpas volgend jaar weer denk ik. Ze zijn niet zo vlot hier. :D Daar maak ik mij niet druk om.

Maar ik ga lekker naar Kos heb ik nog centen over om in feb ook nog ff weg te gaan

Momo94
Berichten: 1118
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 15:46

daantjuhhh schreef:
Ohja. Grappig feitje, ik kwam er pas op 37 jarige leeftijd achter dat mijn vader niet Jan heet, maar Johannes. Ik dacht altijd dat Johannes een doopnaam was. Maar het is eigenlijk zijn roepnaam. Niemand echt niemand heeft m ooit zo genoemd


Dat heeft mijn vader ook. Heet Jochem als roepnaam, maar iedereen noemt hem Joop. :+ Ik ken mijn vader ook niet anders als Joop.

Yltje
Berichten: 1279
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 22:30

Momo94 schreef:
daantjuhhh schreef:
Ohja. Grappig feitje, ik kwam er pas op 37 jarige leeftijd achter dat mijn vader niet Jan heet, maar Johannes. Ik dacht altijd dat Johannes een doopnaam was. Maar het is eigenlijk zijn roepnaam. Niemand echt niemand heeft m ooit zo genoemd


Dat heeft mijn vader ook. Heet Jochem als roepnaam, maar iedereen noemt hem Joop. :+ Ik ken mijn vader ook niet anders als Joop.


Dat had mijn stiefvader ook ja, heette Geert maar iedereen noemde hem Ruud (die logica zie ik ook nog niet)

Maar die fout heb ik vorig jaar met onze vakantie boeken ook echt gemaakt… wordt Alex genoemd maar heet officieel Alexander. Ik had dus per ongeluk Alex opgegeven. Met mazzel mochten we wel door :+

Suor

Berichten: 966
Geregistreerd: 14-06-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 06:55

Ik ben daarin ook een keer de fout in gegaan en had voor mijn moeder haar roepnaam ingevuld die dus ook anders is dan de naam op haar paspoort.

Flinke stress toen ik erachter kwam, maar gelukkig kon het op het vliegveld nog worden aangepast.

daantjuhhh

Berichten: 26877
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 07:08

Zijn toch best veel mensen die anders heten. Haha.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 09:43

Afbeelding


Groetjes vanuit Arki. Vakantie einde nadert met rasse schreden
Vrijdag moeten we in Koss zijn.

Kan iedereen de Dodecanese van harte aanbevelen

CairnTerrier

Berichten: 989
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 10:12

Oh, wat een heerlijk uitzicht met die bootjes <3 Helaas moet ik alleen echt nog even geduld hebben totdat wij gaan... :')

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-22 10:13

Zijn jullie dit keer korter geweest, Natasja of lijkt dat maar zo? Ben je ook nog op Karpathos geweest?

Suor

Berichten: 966
Geregistreerd: 14-06-06

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 11:08

Geniet van de laatste dagen Natasja!

daantjuhhh

Berichten: 26877
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 11:09

Oeh als ik z’n plaatje zie kan ik niet meer wachten om te gaan.

Geniet er nog even flink van.

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 12:08

Fitzroy schreef:
Zijn jullie dit keer korter geweest, Natasja of lijkt dat maar zo? Ben je ook nog op Karpathos geweest?

Nee hoor wederom 4 weken

Nee niet naar Karpathos.

Earth

Berichten: 7932
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 13:06

L_Flo schreef:
Ik ben vorig jaar naar rhodos geweest, en ga nu denk ik corfu boeken voor over 3 weken *\o/* iemand tips? Ik las dat er op Corfu niet veel gesurfd wordt klopt dat?


Leuk, veel plezier! Waar zitten jullie op het eiland? Ik heb ze ook nog niet zien surfen daar. Je kunt er wel een beetje snorkelen.
Ik zou niet teveel moeite nemen om naar Sidari te gaan. Alleen maar Engelsen en ontzettend toeristisch. Corfu stad is sowieso leuk, erg veel schattige winkeltjes.
Wij zijn helemaal fan van Paleokastritsa. Je kunt daar bijv een bootje huren en een dagje gaan varen langs de strandjes waar je alleen met de boot kunt komen. La Grotta bar is daar ook onwijs tof. Agia Triada Beach is wat ons betreft het mooiste strand van het eiland. Je kunt daar lekker zitten bij Poseidon, die hebben ook wel lekkere lunch. Het is ook zeker de moeite om s'avonds te gaan eten bij Akron beach. 7th heaven in het noordwesten is ook geweldig, echt mooi uitzicht en een leuk strand.

L_Flo
Berichten: 151
Geregistreerd: 14-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 19:49

Earth schreef:
L_Flo schreef:
Ik ben vorig jaar naar rhodos geweest, en ga nu denk ik corfu boeken voor over 3 weken *\o/* iemand tips? Ik las dat er op Corfu niet veel gesurfd wordt klopt dat?


Leuk, veel plezier! Waar zitten jullie op het eiland? Ik heb ze ook nog niet zien surfen daar. Je kunt er wel een beetje snorkelen.
Ik zou niet teveel moeite nemen om naar Sidari te gaan. Alleen maar Engelsen en ontzettend toeristisch. Corfu stad is sowieso leuk, erg veel schattige winkeltjes.
Wij zijn helemaal fan van Paleokastritsa. Je kunt daar bijv een bootje huren en een dagje gaan varen langs de strandjes waar je alleen met de boot kunt komen. La Grotta bar is daar ook onwijs tof. Agia Triada Beach is wat ons betreft het mooiste strand van het eiland. Je kunt daar lekker zitten bij Poseidon, die hebben ook wel lekkere lunch. Het is ook zeker de moeite om s'avonds te gaan eten bij Akron beach. 7th heaven in het noordwesten is ook geweldig, echt mooi uitzicht en een leuk strand.


Of we gaan naar ipsos of naar agios gordios! We hebben sowieso de hele vakantie een huurauto dus bedankt voor alle tips!
Ik vind het overigens wel lastig kiezen tussen die twee wat het praktischste is
Dat er niet gesurfd wordt is wel jammer, maar dat komt in het voorjaar dan wel weer. Snorkelen komt sowieso wel goed, altijd leuk om de kleine baaitjes te ontdekken!

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-22 20:56

Ik zeg Agios Gordis ! Vind ik persoonlijk veel mooier dan de Oostkust.

daantjuhhh

Berichten: 26877
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 19:01

Zijn er nu nog mensen uit dit topic in Griekenland?

Ik wil plaatjes zien O:)

Skessa_
Berichten: 10649
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 19:03

Nog een maand!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-22 19:11

daantjuhhh schreef:
Zijn er nu nog mensen uit dit topic in Griekenland?

Ik wil plaatjes zien O:)


Corfu was het toch? U vraagt, hier wat plaatjes.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Verleden jaar, we mochten net weer op reis. Zie mondkapje op tafel.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 05-08-22 19:14, in het totaal 2 keer bewerkt