Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 84 [ 2082 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen escape room?

 
Profiel   

Wij komen net uit de Escape Room in Delft, super toffe ervaring!
De sfeer, de puzzels, echt alles klopt :)

Wie heeft er nog meer escape rooms bezocht en welke zijn aan te raden en welke niet?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-14 23:17 



 
Profiel   

Ow, dat lijkt mij zo gaaf om eens heen te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-14 00:23 



 
Profiel   

Was laatst bij DWDD. Vond het idee erg gaaf. Denk dat het nog niet heel veel in Nederland is maar wel eraan komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-14 07:20 



 
Profiel   

Wha! Stip!
Is dit zeg maar mijn favo computerspelletje maar dan in het echt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-14 07:30 



 
Profiel   

Ik ken alleen (van naam) de Escape Room in Bunschoten: http://www.escaperoom.nl/
Wie is hier wel eens geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-14 07:33 



 
Profiel   

Wij hoorden in Delft dat Bunschoten ook goed was :) . Het is inderdaad het computerspel maar dan echt :) !

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-14 08:02 



 
Profiel   

Voor de fans van escape rooms...

Escaperoom-alkmaar.nl. is erg gaaf!

En per 1 juli hebben zij een 2e kamer, ze zoeken nog testers hiervoor!!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-15 18:24 



 
Profiel   

ik ben eens in een escape room in panningen geweest.

Leuk idee maar de uitvoering liet nog wat te wensen over (waren een test team..) en ook al hadden we de juiste sleutels voor het slot..nog ging het slot niet open .........heel irritant want daardoor konden we er dus nooit uitkomen.

Wel vind ik het een prijzige aangelegenheid voor 1 uurtje (wij betaalden het test tarief a 10 pp..)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-15 18:28 



 
Profiel   

Maar studiemiep, dat weet je toch dan, dat als je testteam bent, de kans bestaat dat er dingen nog niet feilloos lopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 07:40 



 
Profiel   

sans6 schreef
Maar studiemiep, dat weet je toch dan, dat als je testteam bent, de kans bestaat dat er dingen nog niet feilloos lopen?



nou een slecht slot is gewoon bagger...daar hoef je geen test team voor te zijn (en dan nog 10 euro pp betalen...vind ik dan niet een coulant tarief) Als iets niet open te krijgen is omdat de sleutel niet om te draaien is vind ik dat gewoon slordig. (puzzels oplossen is dan weer een ander item) maar zoiets basics en simpels als dit hoort gewoon in orde te zijn.

Test team is in mijn ogen meer van of de puzzels op te lossen zijn/ sleutels te vinden etc voor een algemeen publiek

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 07:57 



 
Profiel   

Ik ben naar die in bunschoten geweest.
Super leuke avond gehad. Hebben allebij de kamers gedaan. Uit eentje gekomen na 53 minuten. En de ander helaas niet nog 2 dingen gemist...de meisjes kamer is ons niet gelukt.
Voor mensen die er heen gaan zorg dat je snel en goed trap kan lopen(zo een zolder trap) dit kon iemand bij ons niet goed. En zijn daar veel tijd verloren.

Over 3 weken gaan we die in Delft uit proberenm die werd door bunschoten aan geraden aan ons.

In Haarlem zit er ook een. Iemand daar al geweest? Vond de site niet zo leuk klinken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 07:58 



 
Profiel   

Delft was fantastisch! Ze hebben nu een tweede! Zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 11:01 



 
Profiel   

In Groningen zit ook een escape hunt, super leuk! Ze hebben daar 3 verschillende kamers. Ik vond het echt boven verwachting leuk!

http://groningen.escapehunt.com/


Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 26-05-15 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 11:51 



 
Profiel   

http://www.bijmaud.nl/escape-room-tilburg-brabant-013

Volgens hen de beste van NL :P

Echt top! Sommige in ons gezelschap vonden het echt eng :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 11:55 



 
Profiel   

Ik ben in Antwerpen geweest met mijn vrijgezellenfeestje, daar hebben ze 5 kamers. Geen horror, maar iedere kamer heeft een ander thema, bijv. jungle, de kroeg, de stad, etc. Het was erg leuk om te doen, ik vond de kamer erg ingenieus in elkaar zitten :j Neem wel logische denkers mee, wij zijn niet ontsnapt helaas :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 11:59 



 
Profiel   

Ik heb die in Buschoten gedaan, hij was meer eng dan moeilijk. (Die waarin een meisje verdwenen is)

Ook nog een bij Utrecht centraal in de buurt. Die was lastiger.

Als ik het zo hoor moeten we naar Delft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 12:04 



 
Profiel   

Delft en Bunschoten staan meen ik ook op nr 1 en 2 van Nl. Die in Alkmaar is niet de engste maar wel een van de moeilijkere qua puzzels. En de 2e kamer die eraan zit te komen is weer compleet anders. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 13:29 



 
Profiel   

studiemiep schreef
sans6 schreef
Maar studiemiep, dat weet je toch dan, dat als je testteam bent, de kans bestaat dat er dingen nog niet feilloos lopen?



nou een slecht slot is gewoon bagger...daar hoef je geen test team voor te zijn (en dan nog 10 euro pp betalen...vind ik dan niet een coulant tarief) Als iets niet open te krijgen is omdat de sleutel niet om te draaien is vind ik dat gewoon slordig. (puzzels oplossen is dan weer een ander item) maar zoiets basics en simpels als dit hoort gewoon in orde te zijn.

Test team is in mijn ogen meer van of de puzzels op te lossen zijn/ sleutels te vinden etc voor een algemeen publiek


nee daar heb je gelijk in idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 13:30 



 
Profiel   

Mijn vriend en zusje zijn in amsterdam geweest. Zij vonden deze ook heel erg leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 13:31 



 
Profiel   

Bunschoten is goed! De meisjeskamer moet ik nog doen. Volgens mn vriendin is die erg eng. Ben benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-15 13:31 



 
Profiel   

@needje ze hebben wat schrikmomenten ingebouwd. Zelf vond ik het meevallen en het is niet smerig of zo. Meer onverwacht. Wij hadden er ook een die bij elk geluid begon te gillen. :') Zijn ze vast gewend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 16:58 



 
Profiel   

Leuk! Ik hoorde hele goede verhalen over de escape room in Tilburg. Die in Den Bosch schijnt minder leuk te zijn. Maar hier geen eigen ervaringen (helaas)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-15 10:06 



 
Profiel   

Ik ben vandaag bij 1 in Nijmegen geweest. (project escape) Helaas niet ontsnapt! :( Maar ik wil nu graag nog andere doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 19:29 



 
Profiel   

Ooooooh lijkt mij gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 19:37 



 
Profiel   

http://escaperoomreviews.nl/ hier vind je een overzicht met de bestaande escape rooms. Kun je zien of er iets in jouw buurt zit :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 19:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 84 [ 2082 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen