Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 39 [ 973 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pretparken & uitjes.

 
Profiel   

Dat heb ik met Talocan, daar ben ik nog nooit in geweest ..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 10:46 



 
Profiel   

O wacht. Ik bedoel die denk ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 16:29 



 
Profiel   

Vandaag weer in phantasia geweest. Het was toch wat drukker dan verwacht al zakte de druk op de attracties in de middag wel.

F.L.Y. Was weer heerlijk! Zeker vooraan zitten. Ook Taron stelt nooit teleur (ook vooraan). Er is een nieuwe show die musarteum vervangt. Iets korter maar zaten hele mooie dingen in. Altijd een aanrader daar!
En chiapas is altijd zo lachen :D

Vandaag gegeten bij Rutmor’s Taverne, echt wel lekker! Uhrwerk is ook lekker en dat Chinees restaurant ook. S’avonds nog een goed gevuld broodje aan een kraampje in rookburgh.

Kortom; het was weer top!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 22:35 



 
Profiel   

Mijn man en ik zouden eigenlijk 2 november naar New York gaan (we zijn dan 1,5 week vrij). Helaas kwam van het weekend het bericht dat de USA niet 1 november naar 8 november pas open gaat... Voor ons niet meer haalbaar.

Nu willen we evt naar Disney voor 3 dagen. Maaaaar... Alle hotels zitten volgeboekt?? Behalve als we 2 dagen gaan, maar dat vinden we te kort. Ik dacht dat we in die periode echt geen probleem zouden hebben qua drukte, maar blijkbaar dus wel... Even een alternatief gaan bedenken. Want als de hotels allemaal vol zitten, zal het in het park toch drukker zijn dan verwacht... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 23:10 



 
Profiel   

Disney is inmiddels altijd druk. Je kunt er beter omheen plannen dan zoeken naar ‘niet drukke dagen’.

Wat verschrikkelijk trouwens van jullie reis zo op de valreep.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 23:48 



 
Profiel   

Disney is snel vol nu omdat er twee grote hotels dicht zijn. Het hotel bij de ingang gaat pas ergens in 2023 weer open. Het andere hotel Sequoia Lodge gaat 1 december weer open. Het is nu dus niet perse drukker, ze kunnen minder mensen ontvangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 07:22 



 
Profiel   

poes schreef
Disney is inmiddels altijd druk. Je kunt er beter omheen plannen dan zoeken naar ‘niet drukke dagen’.

Wat verschrikkelijk trouwens van jullie reis zo op de valreep.


Jazeker balen. Het was al een alternatief want we zouden eigenlijk overmorgen vertrekken naar Nieuw-Zeeland :( (hier hadden we overigens 5 weken voor vrij genomen, maar een deel ingetrokken). En nu gaat dit helaas ook niet door. Wat bedoel je met eromheen plannen?

Thanks brennie85! Het viel me al op dat ik het Disney Hotel sowieso al niet kon boeken inddd (niet dat we daar in waren geïnteresseerd).

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:44 



 
Profiel   

Eten ziet er lekker uit Poes, macaroni met iets erdoor heen zo te zien? Jammer dat het toch nog druk was in Phantasialand. Wat pretparken betreft vind ik, hoe minder zielen, hoe meer vreugd :D Wel alles kunnen doen wat je wilde?

Mijn eerste pretparktripje wordt de Winterefteling. Lekker door de week, buiten de vakanties om. Ik las dat ze een centraal plein gaan maken waar voorheen de schaatsbaan stond met kraampjes en vuren enzo. Ik hoop dan wel dat er ook nog vuren zijn door het park heen. Ik vind dat altijd zo gezellig!

Iirrssjjee, jammer van je New York trip :( Succes met het zoeken naar een alternatief. Als Disney zo druk is, wellicht uitwijken naar één van de andere grote pretparken? Of dat Center Parks park boeken wat in de buurt zit en er ook een dagje Parijs en een dagje relaxen in het zwembad plannen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 08:50 



 
Profiel   

iirrssjjee schreef
poes schreef
Disney is inmiddels altijd druk. Je kunt er beter omheen plannen dan zoeken naar ‘niet drukke dagen’.

Wat verschrikkelijk trouwens van jullie reis zo op de valreep.


Jazeker balen. Het was al een alternatief want we zouden eigenlijk overmorgen vertrekken naar Nieuw-Zeeland :( (hier hadden we overigens 5 weken voor vrij genomen, maar een deel ingetrokken). En nu gaat dit helaas ook niet door. Wat bedoel je met eromheen Enz

Thanks brennie85! Het viel me al op dat ik het Disney Hotel sowieso al niet kon boeken inddd (niet dat we daar in waren geïnteresseerd).


En een partner hotel? Wij hebben laatst last minute B&B hotel geboekt, dan kun je met de shuttlebus richting Disney. 31 oktober is denk ik wel lastig, dan is de Mickey not so scary halloween party. Dan kun je het park ook niet in zonder extra kaartje a 89 euro pp ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 09:41 



 
Profiel   

Als je de keus hebt zou ik doordeweeks naar Disney gaan. Dan is het het ‘rustigst’. Partnerhotels zijn ook altijd een goeie optie. Hou er dan wel rekening mee dat je geen recht hebt op de magic hours en geen maaltijdplan kan nemen. Daarnaast adviseer ik altijd, als fervent Disney ganger , om minimaal drie dagen te gaan wil je alles een beetje rustig kunnen zien en doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 11:11 



 
Profiel   

L_iek schreef
En een partner hotel? Wij hebben laatst last minute B&B hotel geboekt, dan kun je met de shuttlebus richting Disney. 31 oktober is denk ik wel lastig, dan is de Mickey not so scary halloween party. Dan kun je het park ook niet in zonder extra kaartje a 89 euro pp ;(


Ik heb uiteindelijk het eea kunnen regelen. We willen ook niet 31 oktober gaan hoor! We willen tussen 1 & 11 november ergens gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 11:13 



 
Profiel   

Wij zijn eind september 2 dagen naar Disney geweest. Woensdag 22 en donderdag 23 september.
Alle Disneyhotels waren inderdaad al vol.
Maar via booking.com een appartement geboekt bij Val d'Europe. Vlakbij de metro, en 5 minuten later sta je bij de Disney parken.

Qua drukte viel het ons alles mee. In Disneyland park, max 15 minuten moeten wachten.
in Walt Disney Studios wat langer, maar ook max 45 minuten. Maar daar zijn ook minder attracties.
Wij hadden in die 2 dagen voldoende tijd om alles te zien en te doen in de parken.
We hadden alleen niet de restaurants van te voren geboekt, en de thema restaurants waren dus al vol.
Destijds waren er nog wel corona maatregelen, weet niet hoe dat in November zal zijn. maar je had ene QR code nodig. En de hele tijd je mondkapje op in het park. Ook buiten en in de achtbanen enz. Hier letten ze streng op, je werd direct aan aangesproken als je het mondkapje alleen over je mond had en niet ook over je neus.

Als je de kaartjes voorop koopt, kan je ook zien op welke dagen de kaartjes goedkoper zijn en het dus waarschijnlijk ook rustiger is.

Wij zijn daarnaast ook nog een dagje naar Parijs geweest. Prima te doen vanaf daar met de trein.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 14:04 



 
Profiel   

Is toverland leuk met kleine kinderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 19:41 



 
Profiel   

Omheen plannen: meer tijd uittrekken, en/of je heel goed inlezen in strategieën :D fast pass en wachttijden app helpen echt wel als je zoveel mogelijk attracties wil doen. Aankomen voor Rope fall (= opening park, in Florida waren wij altijd een uur eerder aan de gate dan opening) en gelijk de drukste attractie pakken.

Ik ben al vaak in verschillende Disney parken geweest en nog nooit in een Disney hotel geslapen. Verkijk je wel niet op de kosten voor shuttle/trein als dat niet inbegrepen is of parkeren. En op die lange dagen in de zomer is het erg slopend om al die uren op de been te zijn.

In phantasia had ik een soort käsespätzle! En idd alles kunnen doen wat we wilden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-21 23:01 



 
Profiel   

Keet schreef
Is toverland leuk met kleine kinderen?


Juist met kleine kinderen :D
Veel kleine attracties en veel speelplaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 09:13 



 
Profiel   

Maandag is het zover! Naar Disney! We slapen in hotel Cheyenne. Ben benieuwd! Sliep normaal in Davy Crockett als ik er kwam.

Nog even een vraagje, ze zeggen dat je het restaurant moet reserveren. Echter cia de app krijg ik constant dat er geen tafels meer beschikbaar zijn :+. Kunnen we alsnog wel gaan eten? Want anders word het flink honger lijden, zonder lunch en zonder diner....

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 10:29 



 
Profiel   

iirrssjjee schreef
Maandag is het zover! Naar Disney! We slapen in hotel Cheyenne. Ben benieuwd! Sliep normaal in Davy Crockett als ik er kwam.

Nog even een vraagje, ze zeggen dat je het restaurant moet reserveren. Echter cia de app krijg ik constant dat er geen tafels meer beschikbaar zijn :+. Kunnen we alsnog wel gaan eten? Want anders word het flink honger lijden, zonder lunch en zonder diner....

Bellen helpt, ala je telefonisch reserveert kan je bij alle restaurants reserveren, ik zou het wel meteen doen want er staan MEGA rijen voor mensen die niet gereserveerd hebben.
Ook een tipje, ala je uit de parken komt en aan de rechterkant disney Village uitgaat door de groene poorten is er een vapiano pizzeria, erg lekker eten en overdag rustig, savonds weet ik niet dus dat durf ik niet te zeggen
Het nr van reserveren staat bij de online reserveren afdeling in de app

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 15:58 



 
Profiel   

knollentuin schreef
iirrssjjee schreef
Maandag is het zover! Naar Disney! We slapen in hotel Cheyenne. Ben benieuwd! Sliep normaal in Davy Crockett als ik er kwam.

Nog even een vraagje, ze zeggen dat je het restaurant moet reserveren. Echter cia de app krijg ik constant dat er geen tafels meer beschikbaar zijn :+. Kunnen we alsnog wel gaan eten? Want anders word het flink honger lijden, zonder lunch en zonder diner....

Bellen helpt, ala je telefonisch reserveert kan je bij alle restaurants reserveren, ik zou het wel meteen doen want er staan MEGA rijen voor mensen die niet gereserveerd hebben.
Ook een tipje, ala je uit de parken komt en aan de rechterkant disney Village uitgaat door de groene poorten is er een vapiano pizzeria, erg lekker eten en overdag rustig, savonds weet ik niet dus dat durf ik niet te zeggen
Het nr van reserveren staat bij de online reserveren afdeling in de app


Thanks! Wel heel stom dat ik overal via de app word geleid, maar dat je vervolgens niet via de app kan reserveren :Y)

Over Vapiano had ik inddd gehoord, bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 17:00 



 
Profiel   

Overal achterkomen in de disney app vond ik ook erg omslachtig, 7 x doorklikken en vervolgens weer bij t begin eindigen. Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 17:49 



 
Profiel   

Wij zijn net terug Disney. Hoop voor jullie dat het minder druk is, wat een ellende.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 18:10 



 
Profiel   

Wij waren er twee weken geleden, in herfstvakantie en t was erg goed te doen, 15_25 min wachten alleen bij crushcoaster lange wachttijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 23:02 



 
Profiel   

L_iek schreef
Wij zijn net terug Disney. Hoop voor jullie dat het minder druk is, wat een ellende.


Ja ik heb af en toe in de app gekeken en zag vaak wachttijden van 45-60 minuten inderdaad.... En Crush Coaster enz 100+min...

Balen zeg!

Ik hoop inderdaad dat het wat rustiger is dan. Verder wel naar jullie zin gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 23:21 



 
Profiel   

iirrssjjee schreef
L_iek schreef
Wij zijn net terug Disney. Hoop voor jullie dat het minder druk is, wat een ellende.


Ja ik heb af en toe in de app gekeken en zag vaak wachttijden van 45-60 minuten inderdaad.... En Crush Coaster enz 100+min...

Balen zeg!

Ik hoop inderdaad dat het wat rustiger is dan. Verder wel naar jullie zin gehad?


Ik vind Disney altijd heel leuk maar deze keer was het wel echt te druk. Geluk was dat we meerdere dagen waren dus alsnog alles hebben kunnen doen. Bij ons was Crush 130 min wachten, Tower of Terror 110 min en een Big Thunder Mountain 70 min, dan is de dag toch snel om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 12:03 



 
Profiel   

Dat is wel heel erg, dat hadden wij gelukkig niet, langste wachttijd was 60 min die crush en 30 min het treintje, dus we hebben alles meerdere keren kunnen doen, ik vond het wel een uitgekleed disney zo zonder vuurwerk, maar we hadden al voor de corona geboekt en 2x verzet.
Ik wil iog nog 1 x als de nieuwe werelden klaar zijn over een jaar of 5

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 15:01 



 
Profiel   

Vuurwerk hadden wij dan weer wel. Mickey’s magical fireworks maakte veel goed!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 16:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 39 [ 973 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen