Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 196 van de 287 [ 7175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 287  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

 
Profiel   

Wij hebben een campinggaz party grill en een klein elektrisch bakplaatje.
Aardappels en vlees erop sla erbij en hoppa.

Vaak ergens lekker lunchen en savonds gewoon wat stokbrood en kaas

Meer kook ik niet..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 12:54 



 
Profiel   

ik probeer ook altijd ergens te lunchen en dan 's avonds een kant-en-klaar salade of brood. Ik vind dat koken op een camping niks. Mijn man kookt maar die maakt dan altijd zo'n bende dat ik na het eten uren bezig ben met schoonmaken en opruimen. Dat doe ik het hele jaar thuis al, dus op vakantie heb ik daar geen zin in

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 12:57 



 
Profiel   

Oh wij koken ook altijd vrij gemakkelijk op de camping. Meestal doen we het samen en niet te ingewikkeld zodat we het redden met twee pitjes. Meestal is het warm en hebben we altijd wel minder honger op vakantie, plus dat we overdag ook nog wel es wat snaaien. Dus niet te moeilijk, lekker buiten koken, lekker drankje erbij en dan is het koken verder niet zo'n verplichting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 13:07 



 
Profiel   

Bij mij is het heel wisselend, soms uitgebreid met de dutch oven en soms gewoon wat roerbakken met 1 minuut rijst er doorheen, kant en klare roerbaksaus en kroepoek of een gebakken ei erbij. Het is tenslotte vakantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 13:08 



 
Profiel   

wij koken ook wel hoor! Simpel, 2 pitjes soms de BBQ erbij, ben sowieso geen keukenprinses dus simpel doe ik altijd wel, maar we wisselen het af met een stokbroodje met wat lekkere hapjes en fruit/rauwkost. Ik kook dus echt niet dagelijks op vakantie.
Vind het buiten koken wel veel vermakelijker dan thuis achter de pitten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 13:55 



 
Profiel   

Ik kan prima koken op de camping :j vind alleen de afwas altijd zo'n gedoe.

Het is rond wij gaan in de herfstvakantie een paar daagjes weg en de paarden gaan mee. Die gaan vlakbij op een manege logeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 14:05 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ik kan prima koken op de camping :j vind alleen de afwas altijd zo'n gedoe.

Het is rond wij gaan in de herfstvakantie een paar daagjes weg en de paarden gaan mee. Die gaan vlakbij op een manege logeren.

Ik zeg altijd dat ik mijn afwasmachine mee heb :D :D en hij doet het braaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 14:33 



 
Profiel   

Ik ben bij ons de afwasmachine :D

Koken doen wij op een gasstel met twee pitjes. Vaak een eenpansgerecht gemaakt. Vond het erg goed gaan eigenlijk, ik had veel erger verwacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 14:43 



 
Profiel   

wij hebben een 2 "pits"inductieplaat mee, maar die is afgelopen vakantie niet onder mijn bed vandaan geweest.
BBQ doen we niet aan, mijn man is vegetarisch dus ik eet ook geen vlees (hij kookt altijd) en ik hoef geen verkoolde groentes

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 15:05 



 
Profiel   

Hier ook prima koken op de camping. :j wij hebben een tafelgaspitje en een Cadac safari chef. Eenpansgerechten maar ook pasta gaan meer dan prima. Iets grillen, salade er bij. :9
We eten ook regelmatig ergens bij een restaurant hoor, wisselen het een beetje af.

Gave foto's van uitzichten vanuit de daktenten! Toch wel heel gaaf hoor, zo'n daktent. :j

Wij hebben de eerste regenmiddag deze vakantie. Vanmorgen en voormiddag nog kunnen wandelen, nu heerlijk met een boek onder de luifel, het is alles behalve koud. :) Straks maken we pasta.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:07 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ik kan prima koken op de camping :j vind alleen de afwas altijd zo'n gedoe.

Het is rond wij gaan in de herfstvakantie een paar daagjes weg en de paarden gaan mee. Die gaan vlakbij op een manege logeren.

er bestaan campingvaatwassers! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:18 



 
Profiel   

Oh Susan wat leuk lekker in de bossen zeker

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:20 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ik kan prima koken op de camping :j vind alleen de afwas altijd zo'n gedoe.

Het is rond wij gaan in de herfstvakantie een paar daagjes weg en de paarden gaan mee. Die gaan vlakbij op een manege logeren.


Heerlijk ik vind de herfst 1 van de mooiste seizoenen alleen de wetenschap dat die lange winter er weer aankomt is minder.
Proberen ook nog lang weekend weg te gaan,maar met 3 honden wil ik alleen weg met droog weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:33 



 
Profiel   

Lukka week van de 28ste wordt droog
En ligt eraan waar je heen wilt
Met de camper weet ik nog wel wat geweldige plekjes

Wij gaan 28st naar Emlichheim en daarna naar geesteren
Met de honden heerlijk maar wij fietsen heel graag

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:41 



 
Profiel   

Echwel schreef
Oh Susan wat leuk lekker in de bossen zeker


Wij toevallig niet, staan aan een rivier. Maar de paarden staan wel bij het bos :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:42 



 
Profiel   

Nou, ik sta perfect hier vlakbij een restaurant. :))
Veel bossen hier, dus morgen heerlijk wandelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:04 



 
Profiel   

Ik vind kamperen buiten het hoogseizoen eigenlijk fijner dan hoogzomer. Geen muggen, geen gezweet, wat rustiger overal. Dus ik hoop in de herfstvakabtie en misschien zelfs kerstvakantie nog op pad te gaan met de kinders.

Koken op de camping doe ik simpel. Macaroni. Rijst met roerbakgroentes. Broodje hamburger. Pantosti's bij een blik soep. De kinderen zijn toch al kieskeurige eters, dus die vinden het prima :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 19:29 



 
Profiel   

Fijn dat je vlakbij het restaurant staat Neon! En als je niet graag kookt, snap ik helemaal dat je er dan op vakantie ook geen fan van bent.

Wij hebben 2 losse pitten waar je van die gaspatronen insteekt, maar ook een gasstelletje op een fles en een hout kacheltje waar we op kunnen koken. Welke we meenemen is afhankelijk van het soort trip wat we doen.

Ik kook graag, dus heb er op vakantie ook geen hekel aan. Wij staan ook zelden op plaatsen waar een restaurant is.
Waar het wel kan, gaan we overigens ook graag eens uiteten hoor!! Kan daar zeker ook van genieten.

Mijn favoriete manier van koken op vakantie:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 05:03 



 
Profiel   

Wij hebben vaak na hiken juist geen puf meer om uit eten te gaan :') we zorgen altijd dat we veel mee hebben wat we makkelijk kunnen maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 06:40 



 
Profiel   

Barramundi: gaaf! Dat vind ik ook zo leuk om te doen.

Chubby: helemaal mee eens over kamperen in het na seizoen.

Moonsparkle: dat heb ik ook, ik neem dan vaak een vriesdroog maaltijd mee om te eten als ik echt geen zin heb wat klaar te maken. Merken als Firepot, Summit to Eat en Real Turmat zijn goed te eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 07:04 



 
Profiel   

Ik ga dan meer voor soep uit zak, noodles met wat groente die niet in de koelkast hoeven, pasta, pannekoeken, wraps en gehaktballen met pindasaus uit blik :') etc klinkt niet allemaal even spectaculair, maar na een dag actief zijn smaakt alles, haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 07:41 



 
Profiel   

Ik heb ook altiid noodles bij altijd makkelijk als de verse voorraad op is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 13:03 



 
Profiel   

Wij zijn nogal moeilijke eters die vooral gek zijn op groente en aardappelen, gelukkig hebben wij een 4-pits kookstel haha.
Ook pannenkoeken worden regelmatig gegeten op de camping en bbqe uiteraard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 13:06 



 
Profiel   

Ik heb sinds kort een trangia kook set waar ook een redelijk normaal formaat koekenpan bij zit, dus wil binnenkort ook eens pannenkoeken bakken tijdens het kamperen. Lijkt me echt eens leuk als lunch of misschien wel ontbijt. In mijn primus pannetjes was dat geen optie, die zijn meer formaatje Amerikaanse pannenkoek :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 14:48 



 
Profiel   

Met 1 pit vind ik pannenkoeken echt gedoe om te bakken. En kan maar 1 pit gebruiken want 2 koekenpannen passen niet naast elkaar op onze kookplaat. Pasta gerechten, iets met rijst, of gebakken aardappelen met sla en vlees zijn wel favoriet om op de camping te maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 16:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 196 van de 287 [ 7175 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 287  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen