Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Sri Lanka 2017

 
Profiel   

1234 schreef
Contact met lokale bevolking is toch wat anders dan een vriendschap? Vind ik wel in ieder geval. Want het is niets blijvends, eerder gewoon praatjes maken.

dat is nou juist een principekwestie van mij,niet alleen op vakantie maar hier ook.Ik ben niet geinteresseerd in oppervlakkige tijdelijke contacten.Dan ben ik liever alleen. Maar wel in contacten die serieus zijn en blijvend.Ook op vakantie dus.Daar kan ik dan emoties in investeren. Zoiets is wel zeldzaam maar met Srilankanen had ik dus een klik.Zoals die in het leven staan.Dit is wel een persoonlijk iets natuurlijk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 14:14 



 
Profiel   

Ik ben bezig met mijn visum aanvraag en nu weet ik niet wat ik bij luchthaven van vertrek moet invullen aanzien ik een tussenstop heb in qatar. Is dan schiphol of qatar de luchthaven van vertrek

In Rusland waren ze er erg streng op. Ik weet niet of dat bij sri lanka net zo is. Dus ik dacht ik check het even

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-18 21:19 



 
Profiel   

Denk Schiphol. Denk dat ze willen weten waar je vandaan komt. Geloof dat wij dat wel gewoon zo hadden ingevuld namelijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-18 21:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 53 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen