Sri Lanka 2017

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anjali
Berichten: 15086
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:14

1234 schreef:
Contact met lokale bevolking is toch wat anders dan een vriendschap? Vind ik wel in ieder geval. Want het is niets blijvends, eerder gewoon praatjes maken.

dat is nou juist een principekwestie van mij,niet alleen op vakantie maar hier ook.Ik ben niet geinteresseerd in oppervlakkige tijdelijke contacten.Dan ben ik liever alleen. Maar wel in contacten die serieus zijn en blijvend.Ook op vakantie dus.Daar kan ik dan emoties in investeren. Zoiets is wel zeldzaam maar met Srilankanen had ik dus een klik.Zoals die in het leven staan.Dit is wel een persoonlijk iets natuurlijk.

Joki

Berichten: 4685
Geregistreerd: 26-12-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:19

Ik ben bezig met mijn visum aanvraag en nu weet ik niet wat ik bij luchthaven van vertrek moet invullen aanzien ik een tussenstop heb in qatar. Is dan schiphol of qatar de luchthaven van vertrek

In Rusland waren ze er erg streng op. Ik weet niet of dat bij sri lanka net zo is. Dus ik dacht ik check het even

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:24

Denk Schiphol. Denk dat ze willen weten waar je vandaan komt. Geloof dat wij dat wel gewoon zo hadden ingevuld namelijk.