Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Japan 2017: Wie, wat, waar en welke?

 
Profiel   

350 euro heb ik ook wel eens vluchten van gezien, ik vlieg alleen liever niet met Xiamen of iets dergelijks en een overstap in China vind ik absoluut niet ideaal. Vlieg nu voor 555€ met Lufthansa via Frankfurt :) Prima vlucht voor een prima prijs (in een 747-8 <3 )
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-17 17:28 



 
Profiel   

Des te meer ik aan het plannen ben en aan het opschrijven wat ik echt wil doen des te duidelijker het wordt dat 2 weken wel een hele korte periode is voor Japan, eigenlijk té kort. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-17 12:46 



 

Een jaar is nog te kort O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-17 22:28 



 

Gaan er hier dit jaar nog mensen naar Japan? :D

Zouden jullie voor mij kunnen kijken of jullie iets mee kunnen nemen?
http://www.ssp.co.jp/eve/en/images/ph_eveQuickDx_01.jpg

Twee kleine doosjes of 1 grote? Beste pijnstiller bij Migraine ooit _O_

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 15:24 



 
Profiel   

Ik vertrek in oktober :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 20:59 



 
Profiel   

Hallo allemaal, naar alle waarschijnlijkheid gaan wij halverwege september voor (helaas maar) 1 week naar Japan. Jullie hebben vast tips haha. Heb vorig topic en deze al gelezen, maar moet het nog een keer aandachtig doen met pen en papier naast me.

We willen een aantal dagen in Tokyo wat cultuur en natuur zien, vanuit daar met de skinkanzen naar Nagano voor het apenpark en naar Kyoto om het Giondistrict, natuur en cultuur te bekijken. Misschien daar dus ook een nachtje overnachten. Verder ergens in een ryokan overnachten.
Hebben jullie verder echte must see's? Helaas dus maar 1 week de tijd dus we moeten al behoorlijk schrappen in wat we allemaal willen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-17 21:04 



 
Profiel   

Ik ga vandaag m'n dilpoma in ontvangst nemen in stijl :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 12:20 



 
Profiel   

Nou, nog een paar weken en dan mag ik al :+

Ik heb contact gehad met de amabassade vanwege de hele situatie rondom Noord-Korea momenteel en so far so good. Ik heb me aangemeld voor een service die bij nood een melding geeft en zorgt dat de ambassade op de hoogte is van de Nederlanders die op dat moment in Japan zijn.

Verder al wat toffe dingen gepland staan :) Aantal fotoshoots, wat werk afspraken en een concert van m'n favoriete band ever <3 Halloween is natuurlijk ook in de periode dat ik er ben dus ik denk dat ik Shibuya ga verkennen tegen die tijd! :) Ik zit qua accomodatie op loopafstand zo te zien van Shibuya, wat ook heel chill is mocht ik de laatste trein missen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-17 13:46 



 

Ik ben jaloers Thirsa, gewoon jaloers _O- ik ben alweer aan het sparen. Moeten helaas nu ook een ticket voor onze kleine kopen, die is nu ouder dan 2 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 14:40 



 

Trouwens, http://www.ssp.co.jp/eve/en/ dit zijn echt de beste pijnstillers ooit _O_ alleen om die te kopen zou ik alweer naar japan willen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 14:41 



 
Profiel   

Jans schreef
Ik ben jaloers Thirsa, gewoon jaloers _O- ik ben alweer aan het sparen. Moeten helaas nu ook een ticket voor onze kleine kopen, die is nu ouder dan 2 :+


Ik zal jullie updaten en meenemen op m'n avonturen! :) Zit erover te denken wat 'vlogs' van m'n weken daar bij te houden, heb er alleen totaal geen goede camera voor maar goed :P Via mijn social media ben ik sowieso te volgen in Tokyo :D

(www.instagram.com/courses)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 14:52 



 

:D Ik ga je sowieso volgen!

Zou jij voor mij naar de pijnstillers willen kijken? O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 14:54 



 
Profiel   

Jans schreef
:D Ik ga je sowieso volgen!

Zou jij voor mij naar de pijnstillers willen kijken? O:)



Geen probleem! Die kan ik gewoon exporteren zonder extra 'problemen?' Dan kan ik ze meenemen hoor, no worries :) Er zijn verschillende varianten zo te zien? :)

Super stomme vraag trouwens, maar ibuproven en Feminax mag je ook gewoon in je checked in luggage meenemen toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 14:55 



 

Die kan je inderdaad o meenemen naar hier :D ik wil graag de Eve-A of Eve Quick. De Quick zijn wat duurder maar dat maak ik je uiteraard direct over! Doosje of 3 :o

Feminax en Ibu mogen gewoon mee.. maar ik zou daar dus Eve voor kopen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 14:56 



 
Profiel   

Jans schreef
Die kan je inderdaad o meenemen naar hier :D ik wil graag de Eve-A of Eve Quick. De Quick zijn wat duurder maar dat maak ik je uiteraard direct over! Doosje of 3 :o

Feminax en Ibu mogen gewoon mee.. maar ik zou daar dus Eve voor kopen _O-


Ik heb nog wel een doos met slaapmedicijnen liggen hier, die werkte ook best prima inderdaad :') They know how to make their medicine, haha. Ik ga het voor je checken wanneer ik er ben! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 15:07 



 
Profiel   

Wij vliegen woensdag :o

Als jullie nog laatste tips oid hebben hoor ik graag! Vanavond alle lijstjes afmaken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 16:27 



 
Profiel   

ShadowFax schreef
Wij vliegen woensdag :o

Als jullie nog laatste tips oid hebben hoor ik graag! Vanavond alle lijstjes afmaken :)


Ik hoorde vanmiddag dat de temparaturen in Japan momenteel een stuk lager liggen dan de afgelopen 5 jaar rond deze tijd dus make sure dat je niet enkel zomerkleding meeneemt! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 21:22 



 
Profiel   

Courses schreef
ShadowFax schreef
Wij vliegen woensdag :o

Als jullie nog laatste tips oid hebben hoor ik graag! Vanavond alle lijstjes afmaken :)


Ik hoorde vanmiddag dat de temparaturen in Japan momenteel een stuk lager liggen dan de afgelopen 5 jaar rond deze tijd dus make sure dat je niet enkel zomerkleding meeneemt! :)


Hou het weer al een tijd in de gaten en neem inderdaad van alles en nog wat mee. Varieert nu van 22-30 graden. Helaas ook wat regen. Geen idee hoe vochtig/drukkend/benauwd het daar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 21:30 



 
Profiel   

Ik heb door de recente ontwikkelingen van vanmorgen de ambassade toch maar weer even gemaild, ik vind het best tricky worden allemaal ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 13:26 



 
Profiel   

Nou, leuk verhaal :+

Ik vertrek over twee weken, alles geregeld. Portable WiFi router net besteld en ik begin langzaam een beetje te kijken hoe en wat ik qua het inpakken met koffers ga doen. Krijg ik net een mail van de accomodatie die ik in maart (!!) al geboekt heb dat er een error in het systeem is en het apartment wat ik had willen boeken niet meer beschikbaar is.

.. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 14:11 



 

Meen je niet :+ is het niet gewoon verkocht, dat je nu een smoesje krijgt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 14:14 



 
Profiel   

Jans schreef
Meen je niet :+ is het niet gewoon verkocht, dat je nu een smoesje krijgt :+


Het is een vrij hoog aangeschreven verhuur bedrijf dus ik hoop het niet (zou wat wezen, haha). Maar goed, zijn nu naar een oplossing aan het zoeken want hell no dat ik nu zelf nog een oplossing ga regelen. Beetje slordig wel, deze boeking staat 'pas' 6 maanden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 14:15 



 

Nee idd.. ik zou ook een oplossing verwachten :j Wat betaalde je voor het appartement? Had je dat al betaald?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 14:16 



 
Profiel   

Ik hoop dat als je betaald hebt dat je het geld terug krijgt. :')

Ik kom ook weer gezellig joinen. Geld druk aan het sparen en de trip staat voor 2019/20 gepland!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 14:17 



 
Profiel   

Ik had een aanbetaling gedaan inderdaad :) Het uiteindelijke bedrag was rond de 1700 euro voor 4 weken in een vrij centrale plek in Tokyo dus dat is opzich nog best netjes. Maar heel chill is dit niet :Y) Ik moest de rest overmaken 7 dagen voor aankomst, waar ik dus nu een betaal link voor vroeg en toen kwam dit ineens haha :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 14:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 121 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen