Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 8 [ 195 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Aruba

 
Profiel   

Hier de koffers gepakt. Morgenochtend vertrekken.
Wij vliegen de 13de savonds weer terug.
Ik ga t restaurantje onthouden
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 20:47 



 
Profiel   

En @Lovis,ben je al gesetteld en gewend?

Wij werden vanmorgen wakker met een flinke regenbui maar dat was maar even,nu weer droog en warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 12:17 



 
Profiel   

Ja hoor al gewend. Geen regen gezien vanochtend, gisterochtend tijdens het snorkelen wel even en gistermiddag bij t zwembad.
Vanochtend paard gereden, hele gave rit. Rest van de middag beetje relaxen bij t zwembad/strand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 19:52 



 
Profiel   

Zo gek vind ik dat,zo'n klein eiland en zoveel weerverschillen.

Wat leuk dat je hebt paard gereden,zat je op een Paso Fino?

Wij hebben vandaag wat gesnorkeld en zijn even naar het marktje geweest vlak voordat je Oranjestad in rijd. Vind het altijd leuk om er even rond te neuzen.

Strakjes met onze vrienden eten bij de Red Fish en dan is er alweer een dag om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 22:42 



 
Profiel   

Geen idee of ik een paso fino had. Wel eentje met veel pit, gingen hard!
Vanmiddag hier wel een flinke bui gehad, waren net in t zwembad.
Wij hebben nu twee keer bij Nos clubhuis gegeten, zit hier naast het hotel aan t strand. Super gezellig en lekker eten.
Morgen waarschijnlijk met familie op stap.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 23:02 



 
Profiel   

Vanmorgen een prachtige lichtshow gehad bij het wakker worden van Aruba. Nu rommelt het nog steeds en het regent iets. Wel is het broeierig warm.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 14:41 



 
Profiel   

Ja vanaf een uur of drie vannacht was het aan het onweren en behoorlijk regen vanochtend. Gelukkig droog toen wij weg gingen. Gisteravond hadden ze vuurwerk hier bij het strand.
Gister langs de vuurtoren en alto vista chapel geweest. Bezoekje gebracht aan philips animal garden.daarna naar baby beach gegaan. Gesnorkeld tussen de vissen, nog een schildpad gezien in zee vlak bij t strand.
Ben de hele week al rond een uur of vier sochtends klaar wakker, niet heel handig maar ja. Savonds daardoor ook vroeg naar bed

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-17 18:44 



 
Profiel   

Hello Peeps,

Ook ik meld mij hier :)
Vorig jaar met vriend lief en schoon ouders naar Curacao geweest voor vijftien dagen. Genoten en verbleven in een goedkoop maar goed appartement.

Nu wil ik dit jaar heel graag een week terug maar dan samen met mijn moeder . Twijfel nog wel of ik dan weer voor curacao. Wil liever wat anders en dan dus naar Aruba!

Hebben jullie een tip voor een leuke goedkope accommodatie ? Want wil wel graag naar iets anders dan vorige keer . Alvast bedankt !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 21:20 



 
Profiel   

Ik lees ook graag mee. In juni gaan we zowel naar Aruba als Curacao op vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 21:34 



 
Profiel   

Nessie schreef
Ik lees ook graag mee. In juni gaan we zowel naar Aruba als Curacao op vakantie!


Nice waar ga je heen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 21:58 



 
Profiel   

Tip: Aruba tropic appartementen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-18 22:01 



 
Profiel   

_Caitlinnn schreef
Nessie schreef
Ik lees ook graag mee. In juni gaan we zowel naar Aruba als Curacao op vakantie!


Nice waar ga je heen :)


Sowieso paar dagen naar het Renaissance hotel, maar moeten alle hotels nog boeken. Vliegticket was zo'n goede deal voor 2 verschillende bestemmingen dat we die alvast hebben geboekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-18 11:29 



 
Profiel   

Lisan89 schreef
Tip: Aruba tropic appartementen :j
Ja zeker aanrader, al moet je wel een auto hebben anders kom je nergens. En een lekker wandelingetje zit er ook niet in, tenzij je een hond in je been wilt hebben hangen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-18 11:46 



 
Profiel   

Qua hotels blijf ik na meerdere malen Aruba toch groot fan van Tamarijn overigens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-18 22:14 



 
Profiel   

Lisan89 schreef
Qua hotels blijf ik na meerdere malen Aruba toch groot fan van Tamarijn overigens!


Wij zaten ook in Tamarijn, zeker een aanrader!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-18 13:13 



 
Profiel   

Ik mag bijna weer *\o/*
Zijn er ook mensen die wel eens wandelen in Arikok?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 21:37 



 
Profiel   

Wij gaan waarschijnlijk ook weer dit jaar, of in mei of in augustus {:} *\o/* <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 22:26 



 
Profiel   

Ik ga ook :)
Juni! Samen met mijn moeder.
Ben heel benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-18 13:35 



 
Profiel   

Een vraagje voor degenen die gereden hebben: waar hebben jullie dat gedaan en is het een aanrader? Ik wil graag te paard Arikok in :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-18 17:56 



 
Profiel   

Ik bij Rancho Daimari, naar the natural pool! Wel een aanrader, hoewel er ook wel veel 'kneuzen' mee waren (lees: Amerikanen in bikini, zonder ervaring- ja écht)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-18 19:14 



 
Profiel   

Lisan89 schreef
Ik bij Rancho Daimari, naar the natural pool! Wel een aanrader, hoewel er ook wel veel 'kneuzen' mee waren (lees: Amerikanen in bikini, zonder ervaring- ja écht)


Bedankt voor je reactie! De paarden zien er ook goed uit daar? Die foto’s van Amerikanen in bikini zie je geregeld langs komen ja, verschrikkelijk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-18 23:56 



 
Profiel   

Kiwi_ schreef
Ik mag bijna weer *\o/*
Zijn er ook mensen die wel eens wandelen in Arikok?


ik en mijn pa hebben er gewandeld of nou jah met de auto en dan auto uit en stuk gelopen en weer verder gereden en weer gewandeld. geen extreme km's

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-18 00:51 



 
Profiel   

Helooo Guys

Ik ga over anderhalve week tien dagen naar Aruba en heb jullie hulp nodig :)

* guldens of dollars ? En gewoon daar pinnen of al hier in nl halen ?
* wat moet ik echt bezoeken en wat valt nogal tegen ?
* is uit eten gaan en boodschappen doen echt zo duur ?

Alvast bedankt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 17:31 



 
Profiel   

Prijzen vergelijkbaar met amerika vond ik. Als je een lokaal tentje vind dan is het heel goedkoop (wij aten voor een paar euro pizzas bij urataka bijv.). Vaak zijn de prijzen in lokale zaakjes ook in florijnen ipv dollars.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 17:36 



 
Profiel   

_Caitlinnn schreef
Helooo Guys

Ik ga over anderhalve week tien dagen naar Aruba en heb jullie hulp nodig :)

* guldens of dollars ? En gewoon daar pinnen of al hier in nl halen ?
* wat moet ik echt bezoeken en wat valt nogal tegen ?
* is uit eten gaan en boodschappen doen echt zo duur ?

Alvast bedankt :)


Ik ben pas naar Aruba geweest, kom dit topic nu pas tegen.

Ik heb hier al wat dollars gehaald, gewoon op het vliegveld, zeker in de toeristische gebieden is het meeste gewoon in dollars geprijsd. En als er in guldens geprijsd is dan hebben we gepind of in dollars betaald.

Ik vind het wel een aanrader om zelf een auto te huren, dan kun je op je gemakje alles bezoeken en dat eventueel aanvullen met excursies. Zo hebben wij bij het national park een half uur met onze voeten in de natural Fish spa gezeten, waar je met zo'n trip gewoon voorbij wandelt. Iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam en een van de mannen die de grotten in het park bewaakte, leidde ons vol enthousiasme door de grot. California Lighthouse is ook een leuke om zelf heen te rijden, kunt daar een tripje door de vuurtoren boeken. Als je een heldere dag uitkiest (wat wij dus niet gedaan hadden :') ) kun je mooi uitkijken over het eiland. Wat trouwens tegenviel, de goudruïne, dat is ook echt een ruïne.

Eten vond ik niet extreem duur, maar het is gewoon niet wat je gewend bent van een vakantiebestemming: de prijzen zijn imo vergelijkbaar met Nederland. Wel een aanrader: El Gaucho steakhouse, echt heel lekker <3 Ben er wel op voorbereid dat de porties gemaakt zijn voor Amerikanen die heeeel veel eten (heb ik me daar echt over verbaasd), dus dat je met de kleinste biefstuk al best een eind komt. Iedereen die het grootste/duurste van de kaart bestelt, wandelt daar met een goodybag naar buiten. Barefoot restaurant in Oranjestad vond ik ook erg leuk, dineren met de voeten in het zand.

Qua supermarkt: superfood! Is van de Jumbo dus je kunt daar makkelijk de producten shoppen die je nodig hebt, en het is allemaal lekker schoon en fris in tegenstelling tot de Chinese supermarkten. Even maps.me downloaden en die navigeert je er zo heen.

In mijn insta story (link in onderschrift) heb ik onze Aruba reis bij m'n verslagen staan. Ik zou zeggen, kijk er eens doorheen en stuur me even een PB als je iets tegenkomt wat je aanspreekt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-18 17:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 8 [ 195 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen