Aruba

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-17 22:57

Moet je nagaan. Gisteren waren we in Oranjestad. Toen zijn we gelijk even langs het hotel gegaan om te informeren. Daar werd gezegd dat de passen om 8u altijd zijn uitverkocht :+.

Scheelt dat we hier iedere dag vroeg wakker zijn. Dus gaan morgen gewoon 07:00 ontbijten zoals iedere dag :+ en dan die kant op.

mOamm

Berichten: 454
Geregistreerd: 17-03-08

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-17 00:04

Ja volgens mij doen ze maar wat.. wij spraken vanochtend ook Nederlanders die er gisteren om 8u waren en toen bleken er nog 2 passen te zijn.
Maar als je zo vroeg gaat moet je zeker een pas kunnen kopen lijkt me!

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-17 00:04

Wij zijn er vandaag ook geweest :).

Afbeelding


Ook nog een beetje rond gesnorkeld. Geslaagde dag :D.

mOamm

Berichten: 454
Geregistreerd: 17-03-08

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 02:09

Leuk!! Ja wij vonden het ook wel een relaxed dagje :D Blijft een hoop geld maar toch wel super gaaf een keer gezien te hebben.
Wij vliegen morgen weer naar huis. Hebben voor ons idee het meeste wel gezien gelukkig :)

Eten bij het restaurant bij de vuurtoren is trouwens ook wel een aanrader. Met zonsondergang geniet je van een prachtig uitzicht! Eten was goed, maar wel wat duurder.

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:19

Hoe gaat het inmiddels met de mensen die op Aruba zitten,hebben jullie het nog steeds fijn en al wat van het eiland gezien?

Voor ons nog 2 weken voor we gaan,heerlijk.

Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:30

Ik wil ook naar Aruba! Ik mis mijn vissen vriendjes, met name Pimmetje. Pimmetjes zijn alle koffervisjes die wit met zwarte stipjes hebben. Vind ze zo leuk! Wat ook gaaf was om te zien onder water:
- een grote octopus met inkt wolkje
- een kogelvis van 70cm
- een heel grote andere vis van ruim een meter. Die kwam even kijken hoe wij de kleine visjes voerden bij Malmok
- murenes,
gele en zwart met witte stipjes
-zeesterren
-een steenvis die wij wilde laten weg zwemmen maar de vis wilde niet. Was bij baby beach in het rifje rechts vooraan.. schijnen super giftig te zijn! Je zou er zo op kunnen gaan staan met je blote voeten.

Wij wilden kerst daar vieren, alleen gaat dat niet door want tegen die tijd ben ik ruim 6 maanden zwanger. Volgend jaar dan maar!

Zil
Berichten: 360
Geregistreerd: 11-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 05:03

Wij zitten er nog. Hebben het erg naar onze zin. Hebben auto gehuurd en zijn aan de noordkant geweest.


Afbeelding

Vandaag een super gave tour met buggys gehad. Lekker offroad geragd...
Was echt heel tof. Een aanrader.

Afbeelding

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:25

De Noordkant is idd.leuk om een keer te doen,en een Jeep is er uitermate geschikt voor. Als je rond rijd zie je feitelijk pas hoe klein het eiland is. Ben je nog bij de niet officiele Natural Bridge's geweest en bij de niet officiele Natural Pool?

Hoe is weer,nog een bui gehad?

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-17 11:42

Wij zijn vanmorgen weer geland op Schiphol. Heerlijke vakantie gehad!

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 11:48

Super fijn,altijd goed te lezen dat je weer veilig geland bent. Hoe vonden jullie de vlucht? Pers.vind ik het nogal een zit,9/10 uur in een vliegtuig is voor ons ook wel echt de max,langer willen we beide niet.

En het weer is mee gevallen toch,daar had je even wat zorgen over. ;)

Als wij terug komen vind ik het altijd heerlijk dat het hier dan zo koel is,het duurt bij ons echt een paar dagen voordat de warmte uit je lichaam is. Ben benieuwd of jullie dat ook zo ervaren.

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 14:36

@Faruba: ik vond het juist verschrikkelijk dat het hier koud was toen ik terug kwam na 9 dagen bonaire :Y) Vanaf de 7de dag was ik vrij gewend aan die temperatuur, dus ik zat hier te bibberen met 20 graden en bewolking :')

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 15:22

Oo,echt? Nee,wij vinden het juist heerlijk om langzaam te voelen hoe de warmte uit je lichaam trekt. Als we daar zijn,zijn we er ook best snel aan gewend,zeker wel met een dag of 2.
Zo zie je,niet iedereen is hetzelfde gelukkig.

We liggen trouwens nooit echt in de zon,eigenlijk altijd onder een palmhutje oid. In de volle zon vind ik niet lekker en tegen de tijd dat wij weer thuis zijn is het hier lange broeken en coltruienweer,dus niemand ziet hoe bruin je geworden bent. :D

Zil
Berichten: 360
Geregistreerd: 11-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 23:48

Faruba schreef:
De Noordkant is idd.leuk om een keer te doen,en een Jeep is er uitermate geschikt voor. Als je rond rijd zie je feitelijk pas hoe klein het eiland is. Ben je nog bij de niet officiele Natural Bridge's geweest en bij de niet officiele Natural Pool?

Hoe is weer,nog een bui gehad?


Nee die hebben we niet gedaan. We konden niet alles doen en met de gehuurde auto mochten we niet bij de Natural Pool komen ivm verzekering.
Maar desondanks hebben we wel het idee heel veel gezien te hebben. En hebben een topweek gehad.
Het weer is heet heet en heet. Wel regen gehad maar dat was 's avonds en 's morgens vroeg. Verder niet.
Morgen weer de reis naar huis. Altijd een hele onderneming.
Maar eerst nog even lekker uit eten en morgen nog een halve dag van het strand genieten.

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 11:26

Dat klopt idd.dat je met de huurJeep niet bij de Natural Pool mag komen maar als je het vraagt en zegt dat je er graag heen wil,doen ze er ook niet moeilijk over. Ik begreep dat het verbod er hoofdzakelijk is zodat de Tourmensen die een excursie verzorgen genoeg werk blijven houden. Als iedereen er zelf naar toe gaat rijden hebben de Tourmensen stukken minder klandizie. Je moet wel een beetje offroad kunnen rijden want de weg er naar toe is erg slecht.
Maar eerlijk,pers.vind ik het leuk om gezien te hebben maar echt spectaculair is het nou ook weer niet.

Je hebt een niet officiele Natural Pool en ook meerdere niet officiele Natural Bridges en die vind ik pers.veel mooier.

Goede vlucht!

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 19:37

Nou,alle honden naar hun logeeradres gebracht,huis schoon,alle was weg gewerkt en tot slot,koffers gepakt. We zijn er klaar voor,morgenochtend worden we om 7 uur opgehaald en naar Schiphol gebracht. Dan gaat onze 16 daagse vakantie op Aruba beginnen,heerlijk.

Zitten er nu nog Bokkers?

Joyce_R

Berichten: 734
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: 'S-Hertogenbosch

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:11

Heeeeerlijk! Alvast heel veel plezier gewenst!
Ik zit er in m’n dromen :))

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:22

Heerlijk, fijne vakantie!

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:27

Dank jullie wel. :D

lovis

Berichten: 1214
Geregistreerd: 29-07-09
Woonplaats: Den Haag

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 08:38

Veel plezier, hier ook druk bezig met de voorbereidingen. Tot wanneer zijn jullie nou op aruba?

Jojoju

Berichten: 3791
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 10:01

Geniet ervan! Wij gaan pas volgend jaar kerst, dan is onze baby ondertussen geboren een zo rond de 10 maanden :D

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-17 11:13

Fijne vakantie!

Ik heb vandaag m'n eerste werkdag weer :\
Volgende vakantie duurt nog wel even

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 11:43

@Lovis,wij zijn hier tot de 14de oktober.

Nou,We zijn weer gesetteld en gewend aan de warmte. En al een nieuw local visrestaurantje waar je heerlijk kunt eten voor weinig. Naam is Red Fish en ligt aan de hoofdweg naar de Highrisehotels. Je hebt er ook prima vleesgerechten. Aanrader dus.

Kiwi_
Berichten: 1494
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 11:54

Faruba schreef:
@Lovis,wij zijn hier tot de 14de oktober.

Nou,We zijn weer gesetteld en gewend aan de warmte. En al een nieuw local visrestaurantje waar je heerlijk kunt eten voor weinig. Naam is Red Fish en ligt aan de hoofdweg naar de Highrisehotels. Je hebt er ook prima vleesgerechten. Aanrader dus.


Red Fish is er al een tijdje. Inderdaad erg goed voor weinig geld! Wij gaan er ook geregeld naar toe. Geniet maar van het heerlijke weer, is hier wel anders -O-

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-17 15:43

Okee,volgens onze vrienden was het nieuw. :o

Er staat op het moment weer erg weinig wind,erg warm dus. We doen behalve poedelen in de zee erg weinig vandaag.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-17 18:57

Oooh heerlijk Faruba! Lekker genieten :))