Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 33 van de 49 [ 1206 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 49  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Schotland; places to be?

 
Profiel   

mememe schreef
Hallo allemaal,

Aangestoken door jullie mooie verhalen en super mooie foto's <3 , willen mijn vriend en ik eigenlijk ook naar Schotland.
Het enige wat ons eigenlijk tegenhoudt zijn de prijzen, wat is een vliegticket of bootticket alleen al prijzig:oo .Hebben jullie daar tips voor?
We willen ook graag een auto huren, zodat we van Inverness richting Glasgow/Edinburgh kunnen reizen. Hebben ook gekeken naar een busreis, maar daar las ik niet heel veel goede ervaringen mee en dan kunnen we niet alles zien wat wij graag zouden willen zien.

Iemand hier die wat tips voor ons heeft? :o

5 dagen met eigen auto,boot, eten aan boord en hotel met ontbijt voor 230 pp. Hoe goedkoop wil je naar de overkant???

http://www.dfds.nl
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-20 18:55 



 
Profiel   

mememe schreef
SuperAssie schreef
Wij waren ongeveer 100 euro per persoon kwijt qua vliegen, maar we wilden per se vanaf Eindhoven(liefst maastricht maar dan was er geen directe vlucht mogelijk in die periode), en grote koffers mee dus dat speelt ook wel mee.

We hadden ook heel goedkoop kunnen vliegen maar dan mochten we alleen een rugzak meenemen en moesten we eerst helemaal naar Schiphol en daar hadden we geen zin in haha.


100 euro p.p dat is ook nog wel leuk. Wij zouden dan eventueel wel een directe vlucht hebben, maar wij gaan dan sowieso vanaf Schiphol. Is iets dichterbij dan Eindhoven.
Waar heb jij de tickets geboekt?

Ik heb direct via Ryanair geboekt. Via oa skyscanner kwam ik ook veel duurdere vluchten uit en kon nooit een directe vlucht boeken. En via Ryanair zelf ging dat wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-20 19:02 



 
Profiel   

ikke schreef
mememe schreef
Hallo allemaal,

Aangestoken door jullie mooie verhalen en super mooie foto's <3 , willen mijn vriend en ik eigenlijk ook naar Schotland.
Het enige wat ons eigenlijk tegenhoudt zijn de prijzen, wat is een vliegticket of bootticket alleen al prijzig:oo .Hebben jullie daar tips voor?
We willen ook graag een auto huren, zodat we van Inverness richting Glasgow/Edinburgh kunnen reizen. Hebben ook gekeken naar een busreis, maar daar las ik niet heel veel goede ervaringen mee en dan kunnen we niet alles zien wat wij graag zouden willen zien.

Iemand hier die wat tips voor ons heeft? :o

5 dagen met eigen auto,boot, eten aan boord en hotel met ontbijt voor 230 pp. Hoe goedkoop wil je naar de overkant???

http://www.dfds.nl


Dat ligt er ook maar net aan wanneer je gaat. Wij hebben vorig jaar in maart geboekt voor juli en wij waren 800 euro kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-20 06:49 



 
Profiel   

Hallo,

Via mijn topic over Schotland werd ik getippt over dit topic :)

Een vriendin en ik willen dit jaar 4 dagen naar Edinburgh. Hebben jullie tips over welk hotel goed is en welke maand het beste is?
Verder zijn alle tips welkom wat je moet zien haha

*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-20 10:38 



 
Profiel   

WinSel schreef
Hallo,

Via mijn topic over Schotland werd ik getippt over dit topic :)

Een vriendin en ik willen dit jaar 4 dagen naar Edinburgh. Hebben jullie tips over welk hotel goed is en welke maand het beste is?
Verder zijn alle tips welkom wat je moet zien haha

*\o/*


Wij zijn een paar keer naar een fijn hotel buiten Edinburgh geweest. Beviel ons goed. Je rijdt er zo heen met de auto (parkeren buiten de stad) en dan met OV echt de stad in. Hotel was in Bo’ness en heet Richmond Park en is ongeveer een half uurtje, drie kwartier uit de stad.

Ik vond het in de winter fijner omdat het dan een stuk rustiger is. Ben er ook in augustus geweest en dan is het érg druk ivm festival.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-20 10:47 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie!
Ik duik er even in *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-20 13:34 



 
Profiel   

Ik ben er nu! :):) Vandaag langs de kust van Newcastle naar Edinburgh gereden via de Coastal route, gestopt bij Bamburgh castle en daar bijna van de muur gewaaid. De boot ging ook alle kanten op vannacht. := Nu in ons hotel in Lanark met prachtig uitzicht over de rivier! Morgen een stukje de highlands in, willen ergens een wandeling maken. We zouden naar Glencoe, maar dat is bijna 3 uur rijden. Beetje zonde, we zijn hier maar drie dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 21:05 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je verjaardag Imre!! *\o/*

En geniet er van!
Glencoe is wel waanzinnig en de rit er heen is ook mooi, maar idd flinke rit. Je gaat je hoe dan ook vast ontzettend vermaken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 21:08 



 
Profiel   

Ik zou Glencoe inderdaad bewaren voor een volgende keer! Dat is echt zonde van je tijd nu, én van Glencoe zelf.

Wat betreft hotels in Edinburgh, wat is je budget en wat je vind je belangrijk? Wij hadden vorig jaar een prima hotel aan Cowgate. Net van de Royal Mile af, daardoor goed te betalen maar wel heel centraal gelegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 21:18 



 
Profiel   

De route naar Glencoe is wel echt prachtig. En Glencoe zelf.. <3
Jammer dat jullie niet zo veel tijd hebben. Ga je terug in de toekomst?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 21:55 



 
Profiel   

Zeker! Net heeeeerlijk gegeten in het hotel, aanrader dit hoor! Nu nog even bedenken waar we morgen gaan wandelen. Wil toch eigenlijk wel een stukje highlands meepakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-20 22:52 



 
Profiel   

Ben Lomond? Weet niet of er sneeuw licht, dan misschien wat te zwaar:

https://www.walkhighlands.co.uk/lochlom ... mond.shtml

Zou het wel in de omgeving van de Trossachs zoeken denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-20 07:51 



 
Profiel   

Imre schreef
Ik ben er nu! :):) Vandaag langs de kust van Newcastle naar Edinburgh gereden via de Coastal route, gestopt bij Bamburgh castle en daar bijna van de muur gewaaid. De boot ging ook alle kanten op vannacht. := Nu in ons hotel in Lanark met prachtig uitzicht over de rivier! Morgen een stukje de highlands in, willen ergens een wandeling maken. We zouden naar Glencoe, maar dat is bijna 3 uur rijden. Beetje zonde, we zijn hier maar drie dagen.

The New Lanark Hotel?

We hadden naar je kunnen zwaaien, ware het niet dat we via de inlandse route zijn gereden, gisteren.
We hoorden van de bemanning dat de heenreis behoorlijk hobbelig was. Vannacht was het goed te doen. Wel iets meer hobbels dan de andere keren, maar niet heel bijzonder. Het meest onhandige was wel dat we een hut helemaal vooraan hadden, zo'n beetje pal boven de laaddeuren en daar beukte af en toe een flinke golf in, wat een hoop lawaai gaf en daarmee een wat onrustige nacht.

Wij hadden gistenmorgen sneeuw in Peebles! Gewoon een pak van 6 a 7 cm sneeuw op de auto! Alle heuveltoppen waar we op uit keken waren wit; schitterend uitzicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-20 14:06 



 
Profiel   

Ja! New Lanark Mill. Prima hotel!

De heenreis was inderdaad flink onstuimig. Ik heb tot een uur of 1 geslapen, daarna ging de boot alle kanten op. Paar flinke klappers ook. := Fijn dat jullie reis rustiger was. Die van ons morgen hopelijk ook.

Vandaag een stuk Ben Lomond op geweest tot 400 meter. Erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-20 21:11 



 
Profiel   

Ze hebben ook een interessante bedrijfsfilosofie.
We willen daar zeker nog eens terug :j

De weersverwachtingen lijken wel die kant op te wijzen. Eet smakelijk en slaap lekker op je terugreis Y)(^) :z

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-20 21:18 



 
Profiel   

Wij zitten weer op de boot. Zal blij zijn als we weer in NL zijn, dat de boten vanwege corona wellicht niet zouden gaan heb ik de hele reis spannend gevonden. :=

Vandaag via Dumfries en Gretna Green naar Newcastle teruggereden. Nog even bij Hadrian's wall gekeken. We gaan zeker nog eens terug. Wellicht dit jaar zelfs nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 17:36 



 
Profiel   

Imre schreef
Wij zitten weer op de boot. Zal blij zijn als we weer in NL zijn, dat de boten vanwege corona wellicht niet zouden gaan heb ik de hele reis spannend gevonden. :=

Vandaag via Dumfries en Gretna Green naar Newcastle teruggereden. Nog even bij Hadrian's wall gekeken. We gaan zeker nog eens terug. Wellicht dit jaar zelfs nog.

Ga dan zeker even kijken bij Vindolanda. Daar is veel archeologisch materiaal te zien en een mooie uitleg over het ontstaan van Hadrians Wall. Combineer met het Roman Army Museum, zo'n 5 mijl verderop. Vult elkaar goed aan.

Wij wilden ook naar Gretna Green maar liepen vast op een gesloten brug (vanaf het roman army museum) en dus maar binnendoor gestoken en door gereden naar Peebles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 18:10 



 
Profiel   

Ik ben vandaag voor een jaar lid geworden van National Trust of Scotland. Dus alle toppers daarover zijn welkom.

Vandaag het eerste kasteeltje bezocht: Crathes Castle.
Mooie wandeling gemaakt en een leuke tour binnen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-20 00:46 



 
Profiel   

Topic ligt al weer eventjes stil zag ik. Zijn er mensen die hun reis hebben moeten annuleren ivm Corona?

Wij hadden pas eind van het jaar weer plannen, dus dat duurt nog even.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 21:59 



 
Profiel   

Susanne schreef
Topic ligt al weer eventjes stil zag ik. Zijn er mensen die hun reis hebben moeten annuleren ivm Corona?

Wij hadden pas eind van het jaar weer plannen, dus dat duurt nog even.

Nee, wij waren, letterlijk, net op tijd weer thuis.
Hopelijk is het half september weer een beetje opgeklaard. Weliswaar geen Schotland maar soms is het ook heel zinvol om gewoon naar de east Midlands te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 22:04 



 
Profiel   

Wij hebben nog niks besloten. Zouden 6 juni vertrekken. Kunnen het meeste gelukkig last minute annuleren dus wachten nog ff af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 22:16 



 
Profiel   

Wij gaan de eerste twee weken van september naar Schotland. Alles is al geboekt dus ik hoop dat we tegen dan gewoon mogen gaan. Normaal gaan we met de boot tot Newcastle. Moest dat niet mogen in september, zullen we rondrijden via Calais-Dover. Beter 2 dagen langer reistijd, dan helemaal geen vakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 22:39 



 
Profiel   

Susanne schreef
Topic ligt al weer eventjes stil zag ik. Zijn er mensen die hun reis hebben moeten annuleren ivm Corona?

Wij hadden pas eind van het jaar weer plannen, dus dat duurt nog even.


Ja. Ik zou er 3 maanden zitten voor stage. Maar na 2 weken moest ik naar huis.
Afgelopen week zou mijn man overgekomen zijn voor een roadtripje. Best gek dat hij nu vrij was en we gewoon thuis waren...

Ik hoopte onze roadtrip in september dan nog te doen, maar die gedachte ben ik stil aan ook los aan het laten ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 23:10 



 
Profiel   

Wij hebben geboekt voor eind juni / begin juli. De hotels kunnen we gelukkig annuleren. De boot helaas niet. Als ze niet varen word dat een voucher geloof ik.
Ik zie het niet gebeuren eind juni en heb mezelf er al wel op ingesteld dat het niet doorgaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 23:17 



 
Profiel   

Ik zou met een vriendin in juli gaan, we hadden nog niks geboekt dus we wachten nu gewoon af. Maar ik denk dat we het verplaatsen naar volgend jaar
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 09:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 33 van de 49 [ 1206 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 49  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen