Vakantiebestemming in mijn eentje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anjali
Berichten: 15079
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 12:22

Women2 schreef:
Krakau en daar een hostel boeken.

Echt een enorme aanrader! Voelde heel veilig, super mooie stad, goed eten, leuke mensen. En er zijn goede hostels voor weinig. Als je in de Joodse wijk gaat eten eet je driue gangen voor ongeveer 10 euro. In de oude stad is het rondom de markt echt heel duur, maar als je daar wat door de straten zwerft (die keurig mooi en schoon zijn, zoals eigenlijk de hele stad) kun je ook heel goedkoop en lekker eten.

En een ontzettend mooi kasteel, een waanzinnige geschiedenis, mooie natuur vlak buiten de stad, je kunt er goed en veilig fietsen en met de taxi en het uitgaansleven schijnt echt heel goed te zijn, alleen heb ik dat niet geprobeert. Weet wel dat je s avonds heel veel gezellige plekken hebt om even in gezelschap te zetten. Mensen zijn ook heel open en vriendelijk. Ik ben meermaals door locals en mensen uit het hostel uitgenodigd om samen tijd door te brengen.

Helemaal mee eens.Hele aparte sfeer en gezellige mensen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 12:35

boeflover schreef:
Gisteren op 3 op reis midweek werd Cannes in Frankrijk bezocht. Zag er hartstikke mooi uit en veel te zien!

Ook mooi! Cannes vond ik een leuke stad, ben er jaren geleden eens geweest op Interrail door Frankrijk. Je kunt vanuit Cannes heel makkelijk naar Nice, naar Monaco en de grens met Italiƫ over. Prachtige kustlijn, zeker de trein pakken daar! Uit mijn hoofd zeg ik dat EasyJet op Nice vliegt vanaf Schiphol.