Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vakantie ideeën

 
Profiel   

Hoi,

Om mij heen hoor ik van iedereen dat ze al vakantie geboekt hebben en allemaal leuke plannen hebben.
Ik heb alleen echt geen idee wanneer ik vakantie neem en wat ik ga doen. Er is niemand die mee kan of wil dus als ik ga dan wel ergens waar het alleen ook leuk is.

De volgende ideeën had ik in mijn hoofd:
- ergens kamperen
- paardrijvakantie
- of een seizoensplaats op een camping in de buurt waar je in het weekend of na werk heen kan en alsnog het kampeergevoel hebt.

Hebben jullie leuke ideeën voor mij?

Groetjes
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-18 13:22 



 
Profiel   

Heb je al wel eens over een single reis nagedacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 12:21 



 
Profiel   

Ik had dat vorig jaar ook en toen heb ik bij srprs.me een solo together reis geboekt. Max. 8 personen gaan er dan mee en op het vliegveld weet je pas waar je heen gaat. Wij zijn toen naar Lissabon geweest en heb het echt geweldig gehad. Ga deze zomer weer een solo together doen. Door verandering van de website van srprs.me is de solo together nu tijdelijk niet te boeken maar vanaf half mei weer wel. Oja.. 1 maand van te voren krijg je een link voor facebook zodat je reisgenoten een beetje leert kennen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-18 12:29 



 
Profiel   

Dat zijn goede ideeën daar kan ik ook nog even naar kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-18 08:58 



 
Profiel   

Hee!
Ik organiseer ruiter trektochten in de Ardennen met een kleine groep meiden! Ik heb nog plek in de week van 15-21 juli mits je rijervaring goed genoeg is! De leeftijd is van 16-26!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 11:37 



 
Profiel   

Wat is je budget?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 11:46 



 
Profiel   

@ NZ92 zou je mij meer informatie willen sturen via prive bericht?

@eilleen333 een beetje een normale prijsklasse ben niet van plan duizenden euro's uit te geven
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-18 15:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen