Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Georganiseerde singlereis, tips?

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik wil graag een keer een georganiseerde singlereis doen. Ik ben zelf 25 en zou het leuk vinden om met mensen tussen de 20 en 35 te gaan, dus als daarop moet wel de focus liggen. Bestemming staat nog open en ik wil graag begin oktober gaan, voor maximaal 2 weken.

Wie heeft er goede ervaringen met welke organisaties en tips voor mij? Er zijn zo veel aanbieders, dat ik graag jullie ervaringen wil horen :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 11:58 



 
Profiel   

https://mambo.nl/jongerenreizen/zoeken? ... ijd:21-29;

Of kijk eens bij Fox singlereizen. Beide prima reisorganisaties met genoeg bestemming keuze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 12:02 



 
Profiel   

Ik ben ooit met Djoser gegaan. Was erg leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 12:12 



 

Fox en Villavibes bevallen mij het beste. Fox heeft de verre reizen en alle leeftijden. Villavibes heeft meer dichtbij en heeft leeftijdsgroepen en werkt ook met man/vrouw verhouding.
Crusj heb je ook nog, maar heb ik erg wisselende verhalen over gehoord en zou er zelf niets nel voor kiezen.
Estivant is er ook nog, hebben ook meer kampeervakanties en wel leeftijdsgroepen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 12:20 



 
Profiel   

Kijk eens bij www.sawadee.nl daar kun je alle leeftijdscategorieën zien.
Ben met hun naar Indonesië geweest en alles was perfect geregeld. Zelf hoefde je alleen maar te genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 12:26 



 
Profiel   

Bedankt allemaal alvast, ik ga er straks even een kijkje naar nemen. Meer ervaringen mag natuurlijk ook, maar hier kan ik alvast wat mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 12:52 



 
Profiel   

Ervaring met Mambo, Crusj, Estivant en Djoser. Allemaal prima ervaringen en goed geregeld. Let wel op bij de omschrijving van de reis wat wél is inbegrepen en wat niet, dat verschilt per vakantie en aanbieder. Ook qua leeftijd verschilt het, maar vaak kun je de samenstelling zien van de groep van mensen die al geboekt hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 14:27 



 
Profiel   

Shoestring! Hebben zelfs single reizen voor leeftijd 25-35 jaar. Ik ga toevallig in oktober met zo’n reis met ze weg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:31 



 
Profiel   

Tanya schreef
Shoestring! Hebben zelfs single reizen voor leeftijd 25-35 jaar. Ik ga toevallig in oktober met zo’n reis met ze weg :D


Waar ga je naar toe als ik vragen mag?
Ik heb nog niet de kans gehad om jullie suggesties te bekijken, maar ben er al heel blij mee *\o/*


Laatst bijgewerkt door Amyyy op 14-08-19 11:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:38 



 
Profiel   

Bosnie & Herzegovina en Montenegro! Geen heel standaard bestemming haha, maar wel erg mooie natuur en de reis ziet er heel avontuurlijk uit met ook mogelijkheden om te raften, canyoning enzo. Dus dat sprak me wel aan :) ( https://shoestring.nl/groepsreis-Bosnie ... Montenegro )

Maar ze hebben heel veel reizen bij Shoestring, en het valt me op dat de leeftijden daar vaak wat minder uit elkaar liggen dan bij andere organisaties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:44 



 
Profiel   

Goede ervaringen met Djoser, Sawadee en Koning Aap.
Tip: kijk naar de speciale singlereizen en de reizen waarbij een flink aantal alleen geboekt hebben. Ik ben een keer tussen allemaal gezinnen en koppels terecht gekomen en je merkt dat die naar elkaar toe trekken, dat vond ik minder leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:55 



 
Profiel   

Hier ook wel eens met Shoestring (alleen) mee geweest. Ik vond juist de mix (stelletjes, vrienden, mensen alleen zoals ik) erg leuk. Ik heb toen deze gedaan: https://shoestring.nl/groepsreis-zuidel ... ijlpaarden

Er zijn heel veel organisaties die deze route reden dus ook buiten je eigen groep om zag je vaak dezelfde mensen 's avonds weer op de camping.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 12:02 



 
Profiel   

Oud topic, ik weet het!
Maar ik heb geboekt! Via Shoestring, eind maart 2 weken naar Thailand. We zijn tot nu toe met 13 mensen waarvan maar 2 elkaar kennen. Sinds dit weekend een groepsapp waar we al wat kunnen kletsen. Heel veel zin in!
Iets later dan gepland, maar ik mocht vorig jaar in december voor mijn werk naar Barcelona en heb er daarna een trein trip langs Genève, Zürich, Milaan, Venetië en Wenen achteraan geplakt. Ook heel leuk!

Tanya, hoe is je reis geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 18:57 



 
Profiel   

Ik ben een aantal jaar terug met fox naar zuid afrika geweest met een singlegroepsreis was erg leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 19:28 



 
Profiel   

Amyyy schreef
Oud topic, ik weet het!
Maar ik heb geboekt! Via Shoestring, eind maart 2 weken naar Thailand. We zijn tot nu toe met 13 mensen waarvan maar 2 elkaar kennen. Sinds dit weekend een groepsapp waar we al wat kunnen kletsen. Heel veel zin in!
Iets later dan gepland, maar ik mocht vorig jaar in december voor mijn werk naar Barcelona en heb er daarna een trein trip langs Genève, Zürich, Milaan, Venetië en Wenen achteraan geplakt. Ook heel leuk!

Tanya, hoe is je reis geweest?

Ah super leuk, de Thailand reis heb ik ook gedaan!

Mijn reis was wel oké. Super mooie natuur en gave dingen gedaan, maar niet een hele goede klik met iedereen in de groep. Zou zeker nog wel eens op groepsreis gaan, want de vorige 2 keer was wel helemaal top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 20:11 



 
Profiel   

Jammer dat je de klik niet had. Met hoeveel was je en kende veel mensen elkaar al? Hopelijk heb je toch kunnen genieten van de reis en je eigen dingetjes een beetje kunnen doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 20:18 



 
Profiel   

Nee niemand kende elkaar! We waren met 16 denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 21:17 



 
Profiel   

Heb inmiddels via FOX twee singlereizen gemaakt. Zeker aanraders! Leeftijd zou ik zelf niet zo naar kijken. Heb een groep gehad van 21 tot 79 en dat was juist heel erg tof en iedereen had aansluiting met elkaar. Juist de mix van leeftijdservaring en jonge energie gaf echt een Hele leuke chemie. Zou dus eerder naar de reis kijken die je leuk vindt en het programma en daar voor gaan. Want ook al tref je leeftijdsgenoten je weet toch nooit hoe ze zijn dus je moet doen wat jij leuk vindt en dan zul je gelijkgestemden vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 21:24 



 
Profiel   

Villa Vibes!! Ben net terug uit Curaçao. Ben al meerdere keren met hen weg geweest en het altijd super naar mijn zin gehad!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen