Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Ken je die mop van het vliegtuig dat naar Tirana ging?

 
Profiel   

Wat een verschrikkelijk verhaal. Maar de foto's zijn prachtig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 11:12 



 
Profiel   

Heb je een reisverzekering? Dan kun je echt een hoop kosten terug claimen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 12:42 



 
Profiel   

Jeetje wat een verhaal en wat een pech.
Je foto's zijn wel echt prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:05 



 
Profiel   

Jeetje, wat een verhaal en wat een pech zeg! Uiteindelijk de koffers nog wel terug gekregen? En dekt de verzekering idd niet nog een deel van de kosten?
Erg zonde ook dat jullie vakantie daardoor zo ingekort is. Desondanks zo te zien toch nog erg veel kunnen doen :)

Wel echt onwijs prachtige foto's zeg! Wij zijn zelf net terug van 12 dagen Ohrid met 2 uitstapjes naar Albanië (Prespameer en Ohridmeer rond door Pogradec en Lin). Ik herken dus ook wel veel uit je foto's en filmpje. Prachtige landen met erg vriendelijke mensen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 13:35 



 
Profiel   

Prachtige foto's maar wat een verhaal! Tot zo ver een ontspannende vakantie.

Waarom werd je eigenlik door de politie ondervraagd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 14:03 



 
Profiel   

Help zeg, wat een pech! Je bent haast opnieuw aan vakantie toe!
Wij vliegen volgende week woensdag. Hopelijk gaat alles vlotter dan bij jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 14:05 



 
Profiel   

Hele mooie foto's. Wel een extreme pechvakantie. Ik vind wel dat hier vergoedingen voor moeten komen. Dat verhaal van die vriendin van Beatje is natuurlijk nog veel erger.Vakantie is kennelijk niet alleen maar pret,om het zachtjes uit te drukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 14:33 



 
Profiel   

Bnet schreef
Heb je er, ondanks alle tegenslagen, nog wel een beetje van kunnen genieten?


Bij vlagen een beetje... Het ging allemaal zo moeizaam dat ik geen enkel moment echt een vakantiegevoel had. Ik ging na thuiskomst (eerst coma-slapen) met een paard het bos in. Op dat moment voelde ik me veel gelukkiger dan heel de vakantie bij elkaar. :+

Cookies schreef
Krijg je nog compensatie voor die puinhoop op Schiphol?


We gaan wel wat proberen, maar dit is een vreemde situatie waar de berichtgeving niet heel hoopgevend over is. Omdat het in ons geval niet zozeer om de brandstofproblemen ging, maar wel om een luchtvaartmaatschappij die niet binnen een redelijke termijn een andere vlucht kon aanbieden naar onze bestemming, gaan we het wel proberen.

Hanafubuki schreef
Autosleutel kapot teruggekregen? Valet? Kijk goed je kmstand na en of er geen boetes komen :=. En voor de schipholcalamiteiten: heb je rechtsbijstand?


Geen valet, maar een parkeerbedrijf in de buurt van Schiphol. Volgens mij redelijk kansloos om daar een vergoeding van te krijgen als je hun voorwaarden ziet en als je naleest hoe goed je moet kunnen bewijzen hoe de staat van de auto was vóór het parkeren... KM stand was niet erg veranderd. De sleutel en radio waren wel heel gek, daar hadden we echt nooit problemen mee. Hoe maak je een sleutel stuk?

Wij pakken de volgende keer de trein.

Bubblewrap schreef
Durf je komende jaren uberhaupt een nieuwe vakantie te boeken? :P


Nee! Ik ben er serieus klaar mee. Dat is lastig, want we hebben nog een korte citytrip naar Istanbul staan, maar ik wil helemaal niet meer. :o Mijn vriend is juist erg blij met deze 'herkansing' en kijkt er enorm naar uit.

beatje schreef
Ach weet je wat pech is,in een afgelegen oord uit je hangmat vallen en je nek breken.Dan 8 uur vervoerd worden met paard en wagen naar de andere kan van het eiland om met een jetboot naar het vasteland te worden gebracht.Is mijn vriendin overkomen,ze ligt nu in singapore in het ziekenhuis en ik ben stik ongerust.


Altijd goed om even te relativeren. Dan hebben we niets te klagen, dat klopt. Wat vreselijk voor je vriendin. :oo

Supervixen schreef
Hoe hebben jullie je bagage terug gevonden?


We moesten er op goed geluk heen en dat hebben we direct na ons telefoongesprek met Schiphol en Transavia ook gedaan. We wilden alleen de vlucht naar Bulgarije pakken als we onze koffers terug hadden gevonden en we waren vastbesloten om er net zo lang te blijven tot we ze weer in ons bezit hadden. Gelukkig ging dit redelijk goed en hadden we iets sneller dan verwacht onze bagage terug. Hierdoor waren we wel drie dagen achter elkaar op Schiphol.

janouk schreef
Had maar een oproep gedaan oo bokt die dag van vertrek: dan had je bij ons thuis relaxed kunnen wachten. We wonen naast Schiphol. :(:)


Aah, wat een aardig aanbod!

Bravura schreef
Ahhh, Wet Murphy in Kwadraat! Wel met een dosis humor geschreven en prachtige foto's. Hoe is het afgelopen met die agent? Was hij goed om aan te zien of ook dat al niet? :D


Ik schrok me helemaal rot. Ik zat nog vol adrenaline en precies in mijn landing kwam hij al met zijn penning op me af (was verder in burger), dus ik ben redelijk letterlijk in zijn armen geland. Het staat ook op film, maar die durf ik niet te publiceren... Ik werd meteen gescheiden van mijn instructeur. Het bleek een onderzoek te zijn naar het bedrijf dat het paragliden aanbood. De agent sprak niet/nauwelijks Engels en haalde er iemand bij die het half kon vertalen. Ik moest mijn paspoort inleveren, maar had deze niet bij me. Heel gedoe. Mijn vriend hing nog ergens in de lucht en ik werd door de agent teruggebracht naar 'mijn gezin'. Mensen (Polen) die ik niet kende, maar die in hetzelfde schuitje zaten. Wij hadden zelf niets strafbaars gedaan, dus we mochten uiteindelijk gaan. Ik vond het wel heel vervelend, omdat ik net één van de leukste dingen had gedaan van mijn vakantie. Net dan moet het weer zo worden afgesloten. Je wil juist lekker in de roes blijven hangen, genieten en ontspannen. Dat lukte niet.

Suzanne F. schreef
Waar gaan jullie volgend jaar heen? Gewoon All in naar Mallorca? :D


Fietsvakantie in eigen land of tent in de tuin. :Y)

poes schreef
Heb je een reisverzekering? Dan kun je echt een hoop kosten terug claimen!


Volgens onze reisverzekering kunnen zij hier niets mee. We moeten het verhalen op de luchtvaartmaatschappij, omdat zij voor onze verloren dagen en extra kosten hebben gezorgd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 14:41 



 
Profiel   

Oh wat een drama! En zo ontzettend zonde allemaal... Vorig jaar heb ik wel (via Eindhoven) de balkan met succes bereikt. Maar opvallend dat er nu minder bussen tussen Struga en Tirane zijn. Mijn bus ging om 11 uur in de ochtend vorig jaar... Zonder enige problemen. Jullie hebben wel echt onwijs veel pech gehad.

Ik hoop dat jullie de locaties daar niet de schuld geven van alle ellende, het is er zo ontzettend mooi (en Albanië is echt een aanrader.. Die kust :+:) En hopelijk hebben jullie nog kunnen genieten. En hey... Een volgende vakantie kan nooit zo erg zijn als deze, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 15:59 



 
Profiel   

Er was er nu maar één. Het was wel op een nationale feestdag, misschien maakte dat nog uit.

Ik nergeer je stukje over Albanië, want ik baal er zo van dat we het hebben gemist... :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:34 



 
Profiel   

:oo :(:) ik dacht dat ik patent had op chaos en pech op vakantie maar dit slaat alles. Ik zou toch kijken of je de kosten kan terugkrijgen van schiphol. En achter je auto aangaan (daardom hier met de trein of gewoon p3 schiphol).

Hadden jullie niet van hotel kunnen wisselen voor de rust?

Fotos zijn leuk en mooi :) en gewoon gaan met de herkansing :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:46 



 
Profiel   

Wat een ellende, maar wat hebben jullie prachtige foto's gemaakt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 08:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen