Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 14 [ 344 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Avontuur in Afrika

 
Profiel   

TOF! > Er ging iets mis blijkbaar dus 2x reactie. Niet minder gegund. *\o/* *\o/* *\o/*


Laatst bijgewerkt door Willekes op 23-08-21 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 11:54 



 
Profiel   

TOF! Goed nieuws en van harte gegund. Update af en toe zou leuk zijn. Hij heeft in elk geval droger weer meegenomen. {:} *D Voor ons ook fijn :j Moet hij nog in quarantaine enzo of andere restricties? Geniet ervan met elkaar :knuffel: :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 11:55 



 
Profiel   

Wat fijn zeg…eindelijk….geniet ervan samen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 14:10 



 
Profiel   

Ik kom ook weer even reageren want ik was het topic kwijtgeraakt. :( Maar gefeliciteerd, het is jullie beide zo hard gegund, op naar een mooie tijd samen. :o

Hoe is het nu met jullie en met de kat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 10:58 



 
Profiel   

Helaas een niet zo'n leuke update.

Onze liefste poezenkind heeft vorige week een fataal auto ongeluk gehad |( |( |( |( |(

Onze beste vriendin, eerst de buddy van m'n vriend, toen ik alvast naar NL ging. Later mijn buddy, toen m'n vriend weer terug naar UG moest. Hoelang ze ons ook niet zag, even goede vrienden.

We missen haar verschrikkelijk |(

[ img ]
Toen we haar net hadden.

[ img ]
Getransformeerd tot échte Hollandse boerderijkat.

[ img ]
Favoriete positie om in te slapen.


[ img ]
En soms was ze wild en baldadig, en rende ze zo achter je aan als je buiten was.

Thuiskomen is niet meer zoals het was, op de bank liggen is niet meer zoals het was, de was ophangen is niet meer zoals het was.

We hebben enorm van haar genoten, maar het was veel te kort.
Lieve Lucy <3 |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 22:01 



 
Profiel   

Wat ontzettend sneu. Sterkte met het gemis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 22:07 



 
Profiel   

Ah wat een sneue update.

Enorm veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 07:29 



 
Profiel   

Verdorie, wat een nare update. Nooit leuk om een dier op deze manier te verliezen maar voor jullie was Lucy toch wel heel speciaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 11:02 



 
Profiel   

Heel erg veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 16:24 



 
Profiel   

:( wat verdrietig

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 17:11 



 
Profiel   

**Update**

De laatste update was een hele verdrietige.

Ondertussen hebben we weer leuk nieuws! We gaan trouwen op 14 april!

Aansluitend gaan we op onze eerste vliegvakantie samen naar Noorwegen! *\o/*

Hoe is het met jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 15:50 



 
Profiel   

:Y) Noorwegen is the place 2 be

:brr: :brr: :brr:

Gefeliciteerd! Veel sterkte met verlies van Lucy, die had ik even gemist :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 17:08 



 
Profiel   

Willekes schreef
:Y) Noorwegen is the place 2 be

:brr: :brr: :brr:

Gefeliciteerd! Veel sterkte met verlies van Lucy, die had ik even gemist :knuffel:


Dankjewel ;(

We hebben echt ontzettend veel zin om naar Noorwegen te gaan! We gaan 8 dagen, we vliegen op Oslo en terug van Trondheim. We gaan geen auto huren, dus alles met het OV.
Heb je nog leuke Noorwegen tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 17:23 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 17:34 



 
Profiel   

14 april is al dichtbij zeg!
Gefeliciteerd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 18:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 19:36 



 
Profiel   

Berriepi schreef
Heb je nog leuke Noorwegen tips?


Gefeliciteerd! Dat wordt vast genieten, die vakantie. Een heel andere wereld :)

Misschien is dit een tip [PP] Noorwegen op zijn mooist.

Deze bokker in Noorwegen verzorgt prachtige ritten zo te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 00:11 



 
Profiel   

*Update*

Het is al een tijdje stil geweest hier en ik denk dat het wel weer tijd wordt voor een update!

Onze trouwdag was echt een fantastische dag!
In mei besloten we dat het tijd werd om weer eens naar Oeganda te gaan. Op vakantie ditmaal. Want ik ben bezig met een opleiding en werk, en Julius heeft een baan en is bezig met een cursus.

Op 1 januari vliegen we naar Oeganda, we zullen daar ongeveer 3 weken blijven. Naast tijd door te brengen met de familie hebben we ook een roadtrip gepland voor 10-12 dagen. Ik ga dan ook voor het eerst de oma van Julius ontmoeten. We gaan een auto met daktent huren en zullen bij haar in de tuin kamperen, hoe leuk! :D
We zijn van plan om een rondje te rijden in het (zuid)westen van Oeganda:
[ img ]

Als het lukt en we hebben voldoende tijd dan willen we ook graag naar de Ssese eilanden, dit is een eilandengroep in het Victoriameer. Op 1 van deze eilanden woont veel familie van Julius en die zouden we graag bezoeken, misschien lukt het ook wel om Julius zijn jongste zusje en broertje mee te nemen. Maar mogelijk moeten die gewoon naar school.

We hebben ook nog een laatste update:
[ img ]
Het konijn is van een collega, die kwam even logeren deze zomer. Maar op de foto is ook Pommetje te zien. We konden de stilte in huis niet meer uitstaan en zijn opzoek gegaan naar een andere kat. Sinds december 2021 is Pommetje bij ons komen wonen. Hij is ondertussen geen kater meer maar kat, hij is helemaal zwart op een paar witte borsthaartjes na. Lucy is onvervangbaar, Pommetje is bewust een complete tegenstelling en ook hij heeft zich helemaal aangepast aan zijn omgeving, en vangt regelmatig muizen.

Tot zover de update!
Het lijkt me leuk om een reisverslagje bij te houden als we straks weer in Oeganda zijn, ik ben ook echt heel benieuwd wat er in 2,5 jaar allemaal is veranderd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-22 15:22 



 
Profiel   

:j *\o/* Leuk bericht *D en update.
Gaaf zeg. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Benieuwd naar het reisverslag straks in het nieuwe jaar. Wat goed van Julius dat hij inmiddels een baan heeft, is het iets dat een beetje in zijn eigen verlengde ligt? Veel plezier vanaf 1 januari a.s.. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-22 16:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 14 [ 344 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen