Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 34 [ 840 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Efteling liefhebbers

 
Profiel   

Hoi bokkers!

Ik dacht dat er nog geen topic was, maar ik ben vast niet de enige.

Wie is er nog meer een gek van de Efteling? Wat vind jij het leukst om te doen?

Het leek me leuk om een gezellig topic te openen om te kletsen over de avonturen in de Efteling, elkaar up to date te houden over attracties, en (spaar)acties die komen gaan.

Who's in?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 13:21 



 
Profiel   

Ik kom er erg graag met mijn zoontje van 4 jaar. Vorige week nog geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 13:26 



 
Profiel   

Ah wat leuk! Welke attracties vinden jullie leuk om te doen?

Ik ben zelf echt gek op de Vliegende Hollander, Joris en de draak en attracties zoals symbolica.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 13:41 



 
Profiel   

Ik ben stapel- stapel- stapelgek op De Efteling en noem het gerust een thuis ver van huis <3 ik kom er zó graag en voel me net weer een klein kind als ik daar uit de auto stap.

Ik ben gek op de Joris en de Draak en de Baron 1898, maar verder hou ik gewoon van de hele ambiance van het park. De natuur, de rust en ruimte (zelfs als het druk is op de paden), de vormgeving.. het heeft het gewoon allemaal :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 13:51 



 
Profiel   

Ik zou heel graag weer eens gaan, en ken de nieuwste attracties niet eens. Zo jammer dat Joris en de Draak er een tijd uit is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 13:54 



 
Profiel   

Ben toevallig 3 januari weer geweest na 7 jaar.
T is vlakbij (20 minuten rijden)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 13:55 



 
Profiel   

Is het in de winter ook leuk? Of veel koukleumen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 14:08 



 
Profiel   

madeliefw schreef
Is het in de winter ook leuk? Of veel koukleumen?


Vreugdevuren op elk plein <3 en de traptreintjesbaan wordt omgebouwd tot langlaufbaan. Tevens is er een schaatsbaan en een indoor tent met sneeuwglijbaan vlak bij Carnaval Festival. Normaal is alleen Raveleijn en de Vliegende Hollander gesloten, maar momenteel ligt ook Joris eruit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 14:09 



 
Profiel   

Persoonlijk ben ik zelf meer van de zomer Efteling.
Maar ik heb sowieso niks met winter :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 14:33 



 
Profiel   

jaa hier nog een efteling lover heb dan ook dit jaar een abbo genomen samen met man lief wil er dit jaar toch wat vaker heen als 1 keer per jaar hihi mijn favo is droomvlucht zooooo mooi en daarna de baron

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 14:38 



 
Profiel   

Wij zijn fan van droomvlucht en carnaval festival.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 14:40 



 
Profiel   

Yep, hier een grote fan en mini me ook.
Wij hebben geen abbo ( om mij heen mensen die maar op en neer gaan met een abbo, ik wil wel graag het dat een bijzonder dagje uit blijft, dus we gaan 1 keer per jaar of om het jaar)
Ik kan als volwassene nog heerlijk van het sprookjesbos genieten <3
Mini me vindt alles leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 14:41 



 
Profiel   

Hier wel een abbo. De Efteling is echt mijn favoriete vakantiepark. Ik ben niet zo van de achtbanen maar af en toe de Vliegende Hollander vind ik wel leuk. Wij zijn 3 weken terug nog geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 15:09 



 
Profiel   

Ja leuk!
Ik ga ieder jaar met mijn moeder, herinneringen ophalen aan vroeger :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 15:17 



 
Profiel   

Ik heb geen abbo, maar woon ook aan de andere kant van Nederland :+

Probeer zo'n 2 à 3x per jaar te gaan.

Afgelopen jaren gespaard via de Appie. Hopelijk komt het dit jaar weer, want ik wil mijn vriendin meenemen :+

Die is nog nooit geweest en dat kan natuurlijk niet :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 15:21 



 
Profiel   

Jij vindt Enschede al de andere kan van Nederland? :D
Ik woon in friesland... wij proberen om minimaal 1x per jaar naar de efteling te gaan.
De Baron is me een stapje te ver, maar mijn zoontje, man en ik zijn gek van Joris en de draak en van de vliegende hollander. De Droomvlucht blijft mijn absolute favoriet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 15:39 



 
Profiel   

Fata Morgana is hier trouwens ook favoriet, naast Droomvlucht, Spookslot en Vogel Rok <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 15:44 



 
Profiel   

Hier blijft het sprookjesbos toch favoriet, en spook slot en villa volta, beide puur om de muziek eigenlijk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 15:54 



 
Profiel   

Ik durfde 2 jaar terug voor het eerst in het spookslot :+

Maar idd vogelrok en Fata Morgana <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:01 



 
Profiel   

Villa Volta ook idd! En de Indische Waterlelies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:09 



 
Profiel   

Jaaa ik kom ook volgen! Ik woon er redelijk dichtbij, en we gingen vroeger elk jaar. Ben er een paar maanden terug ook nog geweest en toen voor het eerst in de Baron geweest. Echt een gave attractie! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:41 



 
Profiel   

Zulke mooie muziek ook. Ik heb ooit een cd van de Efteling gekocht en daar zo van genoten (Fata Morgana, Droomvlucht, Spookslot, en vooruit, de bootjes. Maar Villa Volta en Vogel Rok zijn qua muziek ook heel mooi.)

Ik was zelfs aan het overwegen om een paar daagjes in een hotel te gaan, en dan een rustig minivakantietje ervan te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:43 



 
Profiel   

Achtbanen sla ik trouwens over. Ooit, ik denk rond 1998, gingen we met het mbo naar de Efteling. Vogel rok was net een paar weken terug geopend. Aangezien ik écht niet van de achtbanen ben, en dan dus ook ECHT niet, bood ik mijn klasgenoten aan om op de tassen te passen.
Toen hun weer naar buiten kwamen was het: “zonde joh! Het is hartstikke mooi, durf je echt wel, is net droomvlucht, gaat maar ietsje harder..!”
Dus hop, stef in vogelrok....
Volgens mij kan je mijn gillen (en huilen) daar nog steeds horen :j :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:45 



 
Profiel   

Hier ook een grote liefhebber. Leukste attracties zijn toch het laven dorp, carnaval, droomvlucht en de rode schoentjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:48 



 
Profiel   

Jaaaa, hier ook efteling fan. Ik ga ongeveer 1 x per jaar. Twee jaar geleden oud&nieuw daar gevierd, dat was ook heel tof!

Favoriet blijft de Vliegende Hollander en dan de rij nog meer dan de attractie :=

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 16:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 34 [ 840 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen